וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קראי לעצמך לטינית

שני פישר

7.5.2006 / 9:36

מאדינה מילנו יוצאת במראה איפור שגורם לברונטיות בכלל ולערביות בפרט, להרגיש אקזוטיות ומסתוריות מאי פעם

אחרי חמישה חודשי שהות בחופי הים של אמריקה הלטינית זכיתי לרגע לו ייחלתי כל חיי - אמריקאי מזדקן ניגש אלי ושאל אותי אם אני מקומית. זרחתי מאושר, מבלי להתייחס לעובדה שהנשים באותה מדינה ספציפית לא היו מרשימות במיוחד בלשון המעטה. תקוותי לשמר את הקסם הלטיני שלי נגוזה בתחילת החורף, כששאריות השיזוף שלי דהו ומול המראה הייתי שוב אני, לבנה עם שיער כהה ומקורזל, בקיצור, הכי ישראלית שיש. עכשיו, לקראת הקיץ, עם ניצני השיזוף החדשים ושאריות הספרדית הקלוקלת, שבתי למרוץ ובגדול והכל בזכות ניראל.

ניראל, הזוכה המדוברת של התוכנית "הדוגמניות 2", נבחרה לשמש כפרזנטורית של חברת האיפור מאדינה מילנו למראה הברונטי שרקמה החברה לקיץ 2006. בתמונות נראית ניראל כשהיא מאופרת בצבעי אדמה בגוונים שונים.

גוונים שונים של חום, בז'ים ושאר נגזרותיהם, מחמיאים מאוד לבעלות שיער, עיניים ועור כהים. השימוש בצבעי האדמה מאפשר לשמר ולשפר את המראה הטבעי, היומיומי ויכול להשתדרג לכדי מראה ערב ראוי, בעזרת משחקים בכמויות ובגוונים.

לעיניים ניתן משקל גדול במראה הזה וההדגשה מתקבלת ע"י תחימה של העין בעיפרון שחור, באיי ליינר, ולסיום והכי חשוב, במסקרה. בשל העובדה שהמראה הרצוי הוא מראה חם וטבעי, קיימת הגבלה בשימוש בצבעים של בני משפחת האדמה בלבד. ובמילים אחרות, הצללית הכחולה והשפתון האדום יצטרכו לחכות לפעם אחרת.

לטינו צברו

נכון להיום ניראל היא הדוגמנית הכי מסקרנת בשוק ולכן מדובר בליהוק מוצלח פלוס. בעוד שתשומת הלב מוסטת לכיוון ניראל והסקנדל, כמעט ונשכח לב העניין שלשמו התכנסנו - האיפור.

ובכן, האיפור שמציעה מאדינה מילנו מחמיא, שלי גפני יודעת לאפר כמעט טוב כמו שיודעת לדגמן והפוטושופ עושה את עבודתו נאמנה (רק לפני חודש כל המדינה נחשפה לבעיית עור הפנים של ניראל).

הכל טוב ויפה מלבד העובדה שהמראה לא חדשני בכלל, שלא נדבר על אמנותי. המראה הלטיני-אוריינטלי-סקסי-עכשווי חביב על בנות ישראל עוד משנת 1999, כשג'ניפר לופז פרצה לשוק המוזיקה העולמי. הוא התחזק והגיע לשיאו לפני כארבע שנים בערך כשלואיסנה לופילטו הייתה רווקה בת ארבע עשרה וירד מגדולתו לפני שלוש שנים, כש"המורדים" הגיעו לארץ הקודש ארבע פעמים בשנה בממוצע. אפילו עבור המעריצים הקטקטים זה היה יותר מדי.

בנוסף, נשאלת השאלה מהו למעשה מראה לטיני–אוריינטלי? האם כל הבנות השחומות יכולות לייחס לעצמן מראה זה? ועם זאת, איך ייתכן שהמראה הישראלי- הלטיני כה שונה מהמראה הלטיני האמיתי?.

הקמפיין של מאדינה מילנו מוכיח את הטענה שלמרות הקונספט המשומש, אם לא הארכאי, כל עוד קוראים לנו אוריינטליות או לטיניות (ביננו, הכוונה לאותו הדבר) ולא מזכירים את המילה הגסה "ישראליות", אנו נקנה את התדמית, ונקנה הרבה.

אז מה כן קורה באביב 2006? ה"מורדים" כבר התברגנו, ויוה פלוס נבלע בין שלל הערוצים בממיר ועלילות הטלנובלות התחילו לחזור על עצמן (או שמא תמיד חזרו). ובינתיים בארצנו הקטנטונת, כשרעמי הזיקוקים עוד מצלצלים באזני, זהותי החדשה מתגבשת ותופסת תאוצה ואני גאה להכריז בעברית צחה: "שמי שני פישר ואני ישראלית". אז אל תשכחנה – ישראלי זה הלטיני החדש, ושלא ימכרו לכן אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully