וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטוב, הרע והכפרה

שני פישר

17.5.2006 / 10:00

אייקוני תרבות דווקא יש פה, אייקוני אופנה פחות ואייקוני איפור אין כמעט בכלל. מי מהסלבס ראויה לכס המתאפרת המוכשרת?

שפתון אדום אחד, שתי בחורות שונות, האחת מהממת והשניה קטסטרופלית. מי זו מי? לא קשה לפצח את החידה. קרן הנשכחת מ"הדוגמניות" לא התבלטה בתכנית בזכות פניה החד פעמיות או עיני האיילה שלה אלא בזכות שפתיה הבשרניות.

סבבה, הבנו שיש לך שפתיים, ואפרגן לך אפילו ב"יפות", אבל למה להשקיע בהם את כל המשאבים? מה שרואים בתמונה זה זוג שפתיים ותו לא. איפה העיניים? ותווי הפנים? והפאקינג מסקרה? דווקא בחירה בטון שפתון יותר סולידי ואיפור עיניים דומיננטי היה יוצר אצל קרן איזון מושלם בפנים.

קחו לדוגמא את לירז צ'רכי, שמתהדרת בעיניים (ובגבות) חד פעמיות, אולם, כדי לא להבליטן על חשבון שאר הפנים, העיזה צ'רכי ובחרה בשפתון אדום עז שמנוגד לשיער ולגבות השחורות ויוצר מראה מעניין ,עדכני ושלם.

בעיית פודרה

מורן אייזנשטיין יצאה סוף סוף ממיטת השיזוף ונתפסה בעדשת המצלמה חצי אפוייה ולא מוכנה באף קנה מידה. עצה ראשונה – רוצי ורכשי פודרה – הפנים המבריקות לגיטימיות רק אחרי שיעור ספינינג מיוזע. השילוב בין הבלונד החיוור, השיזוף המלאכותי ושלל הניתוחים לא קל לעיכול. בכדי לתקן את המראה לא נדרש הרבה: פודרה טובה, צללית מבריקה על העפעף מהגוונים הזהובים, שימר ברונזאי להברקות על קו עצמות הלחיים המלאכותיות, ושפתון ורדרד על זוג השפתים הקנויות יהיה קצת יותר מזמין.

במקרה של מירי מסיקה עדיף היה לה ללכת על לוק טבעי ולא יומרני מאשר ליפול קורבן לטרנדים. הליפסטיק האדום לא מתאים – בוהק ועז מדי עבורה ומשוח ברישול על השפתיים. אמנם היא יכלה לבחור במייק אפ קצת פחות כבד, אבל מגיעה לה מילה טובה על הפודרה, שמתקנת את המצב ויוצרת מראה מאט טבעי ואחיד שתמיד רצוי. עם זאת ועם כל הכישרון, אם מירי מסיקה לא תמצא את המראה האינדיווידואלי שלה, גורלה יהיה כגורלו של השפתון האדום - טרנד חולף.

נעים בעיניים

על אף גוון העור השחום, הבוסקילה נראית כאן חיוורת, מאוד חיוורת, הכיצד? פשוט מאוד, בפשטות לא מחמיאה. גוון המסקרה לא נכון והשפתיים דהויות לגמרי. תחימה דרמטית של העיניים, בעיפרון, איי ליינר ומסקרה שחורים, שפתון בוהק וקצת צבע בלחיים היה עושה את כל ההבדל.

ומהצד השני, הנינט. למרות שהיא כועסת היא עדיין מוצלחת ולכן אנו סולחים לה. איפור העיניים של נינט תמיד מחמיא לה. לא די בעין יפה ונינט מבינה זאת ומתהדרת בצלליות בגוונים הכחולים עם חיזוק של לבן בקצוות ולא מוותרת על הגימור של המסקרה והאייליינר. השימוש בסומק עושה לה רק טוב והגלוס, גוד בלס דה גלוס.

הלוק הפלסטי מול הלוק הפנטסטי

לא ברור מה מביש יותר, שהאישה הזאת הייתה חברת כנסת או שיש לה חברת איפור. שוב החותם הכהה עם האודם, העיניים מאופרות בסגנון ארכאי ומשעמם מצד אחד, ומצד שני מוצפות באיפור, הרבה יותר מהנדרש. פנינה רוזנבלום היא דוגמא לכך שטיפוח יכולה להיות מילה גסה, מאוד גסה.

ציון לשבח ושלל מילים טובות מגיעים לאניה בוקשטיין שלא מפחדת, גם לאור יום, להשקיע באיפור במידה הרצוייה והעדכנית ביותר. המייק אפ טבעי ובגוון המתאים, התחימה העדינה של העין, מעט מסקרה, ומעל לכל - הבחירה בשפתון הורוד העדין נכונה עבורה. על השטיח האדום בטקס האוסקר היא הייתה משתלבת בקלות, בארץ ישראל היא בולטת ביופיה מעל כולן.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

קרוב רחוק

רותם סלע יפה. לרותם סלע יש עיניים יפות. אולם, טעות פטאלית בהרגלי האיפור גורמת לעינייה להראות "צפרדעיות". המרחק האידיאלי בין שתי העיניים הוא כגודלה של עין אחת ותסכימו איתי שאצל סלע נכנסות שם שתיים לפחות. וזאת לא אשמת הגנטיקה אלא דווקא אשמת האיפור. המשקל הרב של האיפור בקצוות החיצוניים של העיניים מרחיק אותם לשתי פינות החדר המנוגדות. אם היא תחזור פנימה עם האיפור, לפנים העפעף, היא תהפוף מיפה ליפה עם איפור עיניים הורס.

שרונה פיק ניחנה בבעיה המנוגדת – בעיניים קרובות. במקרה של עיניים קרובות מומלץ לעשות בדיוק את מה שרותם סלע עשתה – איפור מודגש בקצוות החיצוניים של העין. טיפים נוספים לשרונה - אם הייתה שמה את העיפרון השחור ואת כל התוחמים למינהם בצד (הם מקטינים את עיניה ולא ממש מחמיאים לה) ומתהדרת בצללית כסופה, כנראה שהעיניים היו קצת יותר מרשימות, אולי לא כמו של רותם סלע, אבל לפחות כמו של דניאלה, אחותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully