וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשראה: מקס

רותם רוזנטל

21.5.2006 / 10:33

מעצב ושני אנשי עסקים הקימו את חברת אופנת הגברים - מאניה. המוטו – גברים רק רוצים לעשות פאן

קחו קצת ימי שמש במיאמי, בו עם מסיבות על חופים רחוקים, תבלו עם שיט בנהר מסעיר בתאילנד, הוסיפו קצת הקפצות טקילה באיביזה ותקבלו את בגדי הקיץ החדשים של מאניה, חברת האופנה לגברים.

"אנשים רוצים לשבת על החוף עם דרינק ביד אחת ולהביט לשמיים", אומרת אנה קנטרוביץ', מעצבת בחברה, "וזו בדיוק התחושה שניסינו להעביר בבגדים". ברוח הזאת נבחר הפרזנטור מקס אולארצ'יק שמוביל את הקמפיין של החברה זו השנה השנייה.

אוסף בגדי הקיץ מתחלק לשלוש קבוצות: Sunny California (קליפורניה שטופת השמש), שעוצבה בהשראת מראה הגולשים של שנות ה-50' בחופי קליפורניה. בקבוצה הזו בולטות חולצות מכופתרות עם הדפסים שנראות צעקניות ברגע הראשון אבל מתגלות כממש מגניבות במבט שני.

הקבוצה השנייה היא (איך לא) קבוצת הרטרו, שכוללת גוונים רכים, טי-שירטים עם הדפסי וינטאג', חולצות פולו, חולצות משובצות, ג'ינסים משופשפים ועוד. הקבוצה האחרונה היא I Love Rockn'roll, שמשלבת אלמנטים של גולגולות, ניטים, שילובי שחור ואדום ועוד מוטיבים שפאנקיסטים צעירים אוהבים.

ביתו של המטרוסקסואל

בגדי החברה מיועדים לגברים צעירים בני 15-30 שדוגלים בטרנדיות ולא מהססים להפגין זאת בדבקות מטרוסקסואלית. אין להבין מכך שמדובר בחברת נישה מצומצמת, ההיפך הוא הנכון – כל גבר מקומי יכול למצוא לעצמו משהו ללבוש בין הדגמים השונים.

הנוסחה של החברה פשוטה וקולעת- בגדים אופנתיים במחירים לא גבוהים. בארבע השנים שעברו מאז הקמתה התפרסה חברת מאניה בשישים חנויות ברחבי הארץ. את החברה הקימו אורן יפרח, מעצב שעבד כמעצב הראשי של אופנת "קאמרון", איש השיווק מישל רוגוף ומנכ"לית שטראוס השקעות, רונית חיימוביץ. בחורף האחרון החלה החברה לעצב גם כמות מוגבלת של ג'ינס וז'קטים לנשים.

"אין מקום בארץ שאי אפשר להשיג בו מאניה היום", מדווחת קנטרוביץ', "המדד הכי חשוב לפופולריות עובד – בכל מקום אני רואה גברים לובשים את הבגדים שלנו. הצלחנו לחדד את הזהות של הלקוח שלנו ולבנות קהל לקוחות נאמן". המהלך הבא של החברה הוא, כצפוי, פתיחת חנות דגל. לדברי קנטרוביץ' במהלך השנה הקרובה.

את בגדי מאניה אפשר למצוא ב-60 חנויות אופנה ברחבי הארץ. לבירור החנות הקרובה למקום מגוריך: 03-5164080.


מחירים: חולצות: 99 – 159 ש"ח, חולצות מכופתרות: 199 – 249 ש"ח, מכנסיים: 199 – 249 ש"ח, ג'ינסים: 299 –359 ש"ח, בגדי ים 99-149 ¤.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully