וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האייליינר בנה אותי

שני פישר

21.5.2006 / 10:15

בכל יום יוצא טרנד איפור חדש, פעם בעשור נוצר אחד שמותיר חותם. על שלוש דיוות שגדלו בזכות האיפור ועל היורשות שלהן

כמעט בזילות אנו משתמשים בשמה של מרלין מונרו כדי לתאר מראות איפור שונים ומגוונים על אף שמראה ההיכר של המ"מ המפורסמת בעולם הוא יחיד במינו. אז על מה אנחנו מדברים כשאנחנו מדברים על מרלין? הבה נביט אל מעבר לבלונד.

העיניים המצועפות והמפתות של מרלין הן לא רק תוצר של גנים משובחים ממשפ' ג'ין אלא גם של איפור, ולא מעט ממנו יש לציין. מראה העיניים של הכוכבת המנוחה התאפיין בקו אייליינר לאורך כל אורכו של העפעף שהתחיל דק והתעבה בהדרגתיות. העפעף עצמו היה מעוטר בצלליות בגווני פסטל או פנינה והריסים העליונים והתחתונים היו משוחים בכמויות בלתי נדלות של מסקרה. השפתיים בלטו בגוון כתום או באדום קורל מפתה.

שדרוג למאה ה-21 – לשמחתנו, המראה של מרלין הוא על זמני. הצלליות הבהירות מאוד נכונות לעונה זו, האייליינר עוד חי ובועט, והשפתון, בתזמון מושלם, בדיוק חזר לאופנה. ולכן הייתי ממליצה, במקרה זה, להשאר נאמנות למקור.
היורשת - גוון סטפני היא הממשיכה הרשמית והבלתי מעורערת של מראה מרלין מונרו, למרות שבימים אלה סלבס רבות מאמצות אותו בעקבות טרנד השפתון האדום.

געגועים לגבות של מדונה

עוד לפני שנקראה אסתר והתמכרה ליוגה, הסתובבה בין נתיני הכדור הזה בחורה שהרוח עבורה היתה רק זו שמנשבת בשיערה המחומצן. שמה היה מדונה. הכוכבת שינתה המון פנים במהלך השנים, כולם יסכימו שהשתבחה עם הגיל, אך היא עדיין זכורה היטב, משלהי שנות השמונים, עושה "ווג" על הבמה.

שנות ה-80 לא ידעו מחסור במפגעים אופנתיים וניכר במרחק של שני עשורים, שהיחידה שהביאה איתה קצת סטייל הייתה מדונה. מראה האיפור שלה מתאפיין, כמובן, בזוג גבות בריאות ופרועות שמודגשות בעיפרון גבות כהה, העיניים תחומות בצלליות כהות בטאץ' מלוכלך והשפתיים אדומות.

שדרוג למאה ה-21. לצערינו, כמה שמדונה קרובה אלינו, ככה המראה שלה רחוק – המייק אפ הלבן בהחלט לא עדכני עם כל המבריקים הברונזאים שמסתובבים להם בשוק, אך טרם אמרנו נואש. ניתן לתחום את העפעפיים בצלליות כחולות או ירוקות כהות, להדגיש את הגבות בעיפרון בהיר יותר והשפתון האדום, אין טעם להוסיף עליו עוד מילה.

היורשת - קיירה נייטלי, שכיכבה על השטיח האדום בטקס האוסקר האחרון, הציגה מראה איפור שהזכיר את מדונה בתחילת דרכה: גוון העור הלבן, הגבות המודגשות, איפור העיניים הכהה והשפתון השולט, והוכיחה שיופי מנצח כל מגמה אופנתית קיימת.

הלטיניות המתעתעות

תמונות הביקור הציוני של סופיה לורן עדיין חקוקות בראשנו וקצת עירערו על מעמדה כאישה הסקסית ביותר בעולם. אולם רבים יעידו שבמשך דורות, מספיק היה רק לאזכר את שמה של לורן בכדי לגרום לרעד בלתי נשלט בגופו של כל נער ולבולמוס קנאה בקרבה של כל נערה שידעה להעריך נשיות מהי. אבל גם לסופיה, שאפילו תחת השפעת כימיקלים לא אעיז להטיל ספק ביופיה, היה פגם שעליו התגברה באמצעות האיפור.

סופיה ניחנה בעיניים בולטות, לא אפריז ואומר שימי תבורי, אבל לא מדובר במרחק שנות אור. האיפור סביב עיניה מטשטש זאת וזה מה שנקרא "איפור חכם". הצללית כהה ואחידה, כלומר ללא מעברי צבעים, והיא סובבת את כל העין ומסתיימת בליכסון בקצה ליצירת מראה חתולי-שקדי. העיניים נתחמות בכבדות ע"י אייליינר דרמטי על העפעף ובעפרון שחור על קו הריסים התחתונים. הריסים מאורכים וכבדים והשפתיים יחסית סולידיות.

שדרוג למאה ה-21 – דווקא איפור העיניים של לורן לא מתאים לקלילות ולטבעיות השולטים באביב ובקיץ הנוכחי. עם זאת ולמרות הכל, שימוש בצללית בגוון כחול–ג'ינס, שיש בה גם מהאפור, אפשרי לעונה זו, השפתון כאוות נפשכן והסומק הוא מרכיב הכרחי להשלמת המראה. איפור "סופיה לורני" בהחלט לא יתאים לכל אחת.

אם עינייך שקועות או קטנות, עדיף לדלוק אחר השראה במקום אחר.
היורשת - פנלופה קרוז היא הסלב שהכי מתקרבת, באיפור הדרמטי, בעיניים החתוליות ובאפיל האירופאי האותנטי, למראה של לורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully