וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואל תקנו לנקון ורילבון

שני פישר

4.6.2006 / 9:27

צללית צבעונית עם צללית סולידית ומשחקי ברונזרים על עצמות הלחיים. שני פישר על מראות האיפור הרצויים לקיץ

נפתח בדמיון מודרך- עצמו את העיניים ודמיינו שאתן שוכבות, מינוס שלושה קילו, פלוס שיזוף מהגוני, על חול הים הזהוב. הדקלים מאחוריכן, אדוות הגלים העדינות נוהמות חרישית ברקע, ואתן לוגמות לגימה ארוכה ומרווה היישר מתוך אגוז הקוקוס.

כעת פתחו את העיניים. אז נכון, אולי לא מצאתן את עצמכן בחוף קאריבי ונכון, כנראה שנותרתן תחת אותה קורת גג ומול המחשב, אך אם יש בכך נחמה, חוף הים שראיתן בדמיונכן הוא הבסיס להשראה של איפור הקיץ הנוכחי.

הצבעים הנפוצים באיפור הקיץ הם כצבעי חוף הים הנשגב: זהובים, כחולים וירוקים. מתווספים אליהם גם הוורודים והחומים, שאמנם לא הכי משתלבים באימג' של החוף אבל זה מה יש. אז היכונו לקיץ חם (ולח), מבריק (ולא מזיעה) ונוצץ (כמו קרני השמש על המים).

פודרה דווקא כסומק

פנים מבריקות עלולות להיראות מזיעות ולכן מראה עור הפנים הרצוי, כרגיל, הוא מאט. אחרי בסיס של קרם לחות עדין ומייק אפ קליל הייתי ממליצה להיעזר בשירותיה של הפודרה הישנה והטובה. לקראת הקיץ יצאו המון פודרות מבריקות ברונזאיות וכדאי מאוד להשתמש בהן דווקא כסומק כיוון שהן משתלבות טוב עם צבע העור, לא בולטות מדי, אך יוצרות את האפקט הרצוי.

לוריאל הוציאה מוצר בשם GLAM BRONZE הכולל שני גווני ברונזה. היתרון של המוצר הוא במשחק בין שני הגוונים: את הכהה מביניהם ניתן לשים על קו עצמות הלחיים ואת הבהיר מעל לכהה. מטשטשים את המעברים ביניהם והרי לכן זוג עצמות לחיים בנויות לתלפיות וכה מרשימות עד שמכונים מסוג "רונית רפאל" למיניהם עלולים לאבד את פרנסתם.

בקיץ זה מתפתחת מגמה חזקה של שילובים בין שתי צלליות בהירות ונוצצות – האחת צבעונית ומלאת חיים והשניה סולידית וטבעית יותר. השילובים החמים לקיץ: ירוק עם זהב, כחול עם בז' וורוד עם פנינה. את הצבעים הטבעיים מומלץ לשים על העפעף ואת הצבעוניים על קו הריסים העליונים והתחתונים כתחליף לתחימה כבדה.

השימוש בשתי צלליות בצבעים שונים לא מצריך טשטוש של מעברי הצבעים שכן היופי נוצר מהניגוד בין שתיהן. יש להימנע מקווים כהים ועבים ולזרום עם הצבעים. תחשבו רנואר או מונה - אימפרסיוניסטי משהו.

דיאודורנט. גם חשוב

במחלקת השפתיים השפתונים המומלצים הם הבוהקים. הצבעים המככבים במחלקה זו הם הורודים והחומים בגוון לא כהה מגוון השפתיים הטבעי ועדיף אפילו בהיר ממנו.

בקיץ, יותר מתמיד, מומלץ להצטייד באיפור עמיד למים. לא הייתי נחפזת וצוללת כדולפינה לתוך מי הים בהנחה שהאיפור יוותר כשהיה, כיוון העמידות המדוברת היא דווקא מפני הלחות הים-תיכונית המוכרת והמעיקה.

מוצרים עמידים למים אינם באים עם אחריות ולכן, כדי להגיע למוצר עמיד ואיכותי, יש לבדוק טוב את הדוגמית ולהתעקש על חברה מוכרת ומוערכת. ובקיצור, להימנע ממוצרים הנושאים עליהם לוגואים בסגנון: "לנקון", "רילבון" וכדומה.

ודבר אחרון: כשאתן עומדות בתור לקופה, אוחזות בצללית נוצצת, בפודרה ברונזאית ובקופסת טמפונים, אל תוותרנה על רכישת דיאודורנט אפקטיבי, כי בלעדיו, אפילו כל האיפור שבעולם לא יעזור, גם כשמדובר בקיץ אימפרסיוניסטי שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully