וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס טי

רותם רוזנטל

13.6.2006 / 12:23

היא שונאת חולצות צמודות. דיג'ייז מתים עליה. איילה עמית ממותג הטי-שרטס Tees Factory, פותחת את הסטודיו החדש

אחרי חודשיים של פעילות, נפתח הסטודיו לעיצוב טי-שירטים של Tees Factory ליומיים של מכירה, בשבוע. החולצות המוצלחות של איילה עמית, מעצבת המותג ובעליו, הפכו בשנה האחרונה לפריט חובה בקרב די.ג'ייאים מקומיים, בחורים מעודכנים שלא אוהבים להרגיש מעוצבים מדי ובנות שלא אוהבות שהבגד מטריד אותן בצמידות יתר.

הטי-שירטס של עמית הן אווריריות אבל גם מחמיאות. בשנה האחרונה היא יצרה כמה סדרות של הדפסים בהשפעות שונות. בסדרה הג'מייקנית הופיעו על חולצה בצבע חאקי שני פרצופי ראסטה נחושים, בסדרת ה-White Trash הופיע אי עם עצי דקל וווריאציות נוספות על דימויי הסבנטי'ז המתקתקים. בסדרת צ'יינה טאון היו הדפסים שמזכירים מגזרות נייר.

עמית, שעבדה כמעצבת גרפית עצמאית במשך ארבע שנים, עוסקת בדיגום חופשי ובגזירה מגיל 16. בתחילת 2005 היא הוציאה תיקי ג'ינס מודפסים תחת השם Kototi ועיצבה פרינטים למותג בגדי הגברים מרסל. העבודה בדפוס משי הדליקה אותה ומשם היא הגיעה ליצירת טי-שירטים מודפסות. אחרי חודש של שמועות מפה לאוזן נגמר אוסף החולצות הראשון. מאז היא מעצבת סדרות ברצף.

בשנה האחרונה היא מכרה את החולצות באירועים גדולים כמו שוק מעצבי העיר, הטי-מרקט שנערך באמן 17 ובמכירות עצמאיות נוספות שנערכו בעיקר בברים ובבתי קפה. באפריל היא החלה לעבוד בסטודיו החדש ובחודש הקרוב ייצאו גם חולצות לילדים.

מחירים: 80-120 ש"ח. כתובת: מונטיפיורי 30, תל אביב.
שעות פתיחת הסטודיו לקהל: חמישי 16:00-20:00, שישי 11:00-15:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully