וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג מהגיהינום

רותם רוזנטל

14.6.2006 / 13:55

לא שמנה, בעלת אגן ים תיכוני. מה שמוביל למפחי נפש כשהיא יוצאת לחנויות לחפש מכנסיים. מי אשם? המעצבים כמובן

השבוע יצא לי להרגיש מוגבלת פעמיים. העזתי להיכנס לשתי חנויות בגדים גדולות ולנסות לאתר לעצמי זוג מכנסיים. לכל בחורה יש את פריט הלבוש הזה שהיא כמעט נמנעת מלנסות ולמצוא, כדי לא להתמודד עם האזור בגוף שהיא מעדיפה לכסות. יש בנות שלא מסוגלות להסתכל על הבטן, יש שמוטרדות מהירכיים, אצלי נעוצה עיקר הבעיה, כמו אצל רבות אחרות, בישבן.

מה כבר ביקשתי? אני מקללת שוב בשקט בתא מדידה קלסטרופובי, למה אי אפשר לקבל מכנסי ג'ינס שאזור הריצ'רץ' שלהם יהיה קצת יותר ארוך מחמישה ס"מ ביום מתוח במיוחד? נמאס כבר. נמאס מהחוטיני שכל הזמן בורח החוצה ונמאס מזה שצריך לקנות שתי מידות יותר גדולות (מה שגם לא תמיד יש) כדי להידחק לגזרה הנמוכה והמיותרת הזו, שנעלמה כבר בכל העולם ורק אצלנו ממשיכה להרים את ראשה הלא אסתטי.

דגם יפה. אין במידה שלך

מדדתי חמישה זוגות מכנסיים בחנות הראשונה וכלום. רק מפח נפש. מה שעלה בקלות רבה על הרגליים התייאש בתחילת העכוזים. מילא אם הייתי יכולה להגיד שאני כל כך שמנה עד שצפוי ששום דבר לא יעלה עליי, אבל האמת היא שלא. די רגילה, עם אגן ים תיכוני. ועם שני זוגות מכנסיים בארון.

בחנות השנייה מצאתי בסוף זוג מכנסיים. הוא היה בערך השישי שמדדתי וזה אחרי שהמוכרת הרחומה ואני פסלנו כמות מייאשת של דגמים שפשוט לא מיוצרים במידה שלי. הבטתי מסביב וראיתי בעיקר נשים הרבה יותר מלאות ממני, מסתובבות בין המדפים במבט מבויש. הגופיות עוד ישבו עליהן טוב והחולצות כמעט החמיאו, אבל מעטות הצליחו למצוא לעצמן זוג מכנסיים.

למה, בעצם? למה לעצב מכנסיים לגזרת ברבי? למה לא ליצור עוד מידות? האישה הישראלית נוטה למבנה גוף מלא ובטח ובטח שהרוב המוחץ של נשים במדינה לא מתרוצץ ברחובות במידה 34. הלקוחה שיש לה כסף להוציא על מכנסיים איכותיות היא לא בדיוק ילדה בת 14. תעצבו לנשים, תפנימו את המידה שלנו. אנחנו לא צריכות להרגיש כמו מוקצות בכל פעם שאנחנו אוזרות מספיק אומץ כדי להיכנס לתא מדידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully