וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייקונית חדשה

רותם רוזנטל

14.7.2006 / 8:25

קייט הדסון הופכת להיות חביבת מבקרי האופנה שמציינים שוב ושוב את טעמה המשובח. רק מעצב השיער שלה נרדם

להוליווד יש תמיד כמה שחקניות שהופכות לבון טון של עולם האופנה, אלה שמעצבים תמיד שמחים להשוויץ בשם שלהן ותולים תמונות שלהם מחובקים איתן על הקיר, ממש כאילו היו שחקני מכבי ת"א בערב עמוס במסעדת 206. קייט הדסון בת ה-27 משתייכת למועדון הזה, כמו גם ניקול קידמן וסיינה מילר. עכשיו, עם יציאתה של הקומדיה הרומנטית "אתה, אני ודופרי" (You, me and Dupree) לאקרנים בארה"ב, שווה להציץ עוד פעם לכיוונה של הבלונדית הקולית.

הדסון היא בתה של גולדי הון, אביה הוא מוזיקאי ששמו ביל הדסון, קורט ראסל גידל אותה מגיל 3 (נשים עדיין מנגבות עליו את הריר מהאייטיז) והיא נשואה לכריס רובינסון, סולן ומנהיג להקת Black crows האולטרה מגניבה. בגיל 21 היא היתה מועמדת לאוסקר על תפקיד של גרופית בסרט הנוסטלגי "כמעט מפורסמים". במהלך הקריירה שלה, שהתחילה בסוף שנות התשעים, היא הצליחה להפוך תוך זמן קצר מנערת סרטי אינדי לנערת השער של המגזין "וניטי פייר".

גם כשהיא לובשת שמלת ערב מוקפדת לטקס "גלובוס הזהב", גם בשמלת הפאייטים האפורה והדי שקופה שלבשה להקרנת הבכורה של הסרט החדש וגם בשמלה שחורה, פשוטה ואלגנטית, הסגנון של הדסון הוא לרוב קולי ומושחז. היא מצליחה לשלב גלאמור עם קז'ואל. בטקס פרסי הסרטים של אמ.טי.וי, למשל, היא הגיעה בשמלת מיני לבנה עם מחשוף עמוק ומשתפל, שיער משוחרר ותיק יד אפרפר וקטן, מה שהעניק למראה שלה תחושת סיקסטיז כמעט נוסטלגית. בשנה שעברה, כשהתארחה באמ.טי.וי, היא הופיעה בשיער חלק, כובע סבא, גופייה סקסית וג'ינס.

במקום להירשם לאוניברסיטת ניו יורק אחרי התיכון, כפי שרצו הוריה, הדסון שעטה לאודישנים. היא הופיעה לראשונה בטלוויזיה בתפקיד קטן ב"שולחן לחמישה" המיתולוגית ב-96' ואת הבכורה הקולנועית שלה עשתה בסרט אינדי שלא תורגם לעברית. אחרי שנה השתתפה בקלאסיקת האינדי "200 סיגריות" וב-2000 הופיעה ב"משחק השמועות" (Gossip).

באותה שנה היא זכתה גם לפריצה המשמעותית הראשונה שלה, בתפקיד פני ליין האבודה בסרט "כמעט מפורסמים". את התפקיד היתה אמורה לבצע השחקנית שרה פולי, וכשהחליטה לוותר על הסרט לטובת פרויקט אחר, הבמאי קמרון קרואו שקל לבטל את הצילומים. הדסון, שלוהקה לתפקיד משני, התחננה שהוא ייתן לה הזדמנות לקרוא את התפקיד. הוא נעתר והיא הצליחה לרגש אותו. השאר היסטוריה.

בינתיים, היא לא הצליחה לשחזר מועמדות נוספת לאוסקר. סביר שהקומדיה הרומנטית בה היא משתתפת לצד אוון וילסון ומאט דילון, "אתה, אני ודופרי", לא תהיה זו שתבקיע לה את הדרך לשטיח האדום. בקומדיה הזו, הדסון משחקת את מולי, שנישאת לקארל (דילון) בחתונה רומנטית בהוואי ונסחפת איתו לירח דבש דביק במיוחד. כשהם שבים הביתה, השושבין וחברו הטוב של קארל, דופרי (וילסון), מבקש להתארח אצלם לכמה ימים אבל נשאר להתעלק להם על החיים.

האמת היא שיש לה מספיק על הראש גם בלי האוסקר הנכסף – השנה היא גם מפיקה סרט שבו היא עומדת להשתתף (Sleight of Mind), מפיקה סרט אחר (Can you keep a secret?) ומשתתפת בסרט נוסף (A dream of red mansions). תחשבו כמה זמן היא תצטרך להשקיע רק בבחירת השמלה הנכונה לערבי הבכורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully