וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאני פרס הפרזנטורית החדשה של הוניגמן

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

19.7.2006 / 13:31

הגלאם של מור קציר לא ממש שרף את השטח. מלאני פרס הפרזנטורית החדשה של הוניגמן היא בחירה שקשה להתווכח איתה

משהו עם מור קציר לא עבד. היא בלונדינית יפה עם שיער חלק וארוך ופנים מלאכיות, שגם עושה דיאטה כמו שצריך, מחזיקה בלוק מאורך ודק כמו של אומה תורמן, משדרת משהו נעים ועדין ומצליחה בחו"ל. אבל פה במדינה שמצפה שהדוגמנית תגיע לסט עם ערך מוסף, קציר סבלה מאיזו סתמיות בסעיף הגלאם. קציר לא יוצאת עם מישהו מוכר ומגניב, לא מתבטאת בקיצוניות ולא מחצינה עיסוקים נוספים ומעניינים.

וככה פתאום נהיה שהוניגמן לא ממשיכים עם קציר לעונה נוספת כפרזנטורית ומביאים במקומה את הבלונדינית המגה מגניבה מלאני פרס. והו,איך אפשר להשוות בין הדוגמנית הכה מגוונת לכל אחת אחרת.

פרס היא לשעברית של כל מיני אנשים שאתם מכירים (אסי דומב, דודי בלסר, אנחל בונני), משחקת ("הכלה הסורית", טלנובלה בע"מ), נהייתה זמרת בטעם טוב בגיל 30 (ההרכב 30. ראו לינק) שעובדת עכשיו על אלבום משלה, מפתחת עכשיו פורמט מקורי משלה למגזין מוזיקה בערוץ הבידור, השתתפה במיני מיזמים חתרניים ותל אביביים עוד משלהי שנות התשעים ונחשבת לדוגמנית שסטייליסטים מעריצים על טעמה האישי המשובח.

השבוע נערכו הצילומים לקטלוג הקרוב של הוניגמן במסעדת גבריאל היפה בתל אביב. פרס דגמנה את המראות החדשים של הונימן לסתיו, בינהם מראה הסטודנטית של שנות ה-60, מראה נערת הדיסקו עם הטופים הרחבים והמכנסיים הצמודים, המראה הצבאי בהשראת ההתנגדות הצרפתית, עם מעילים ארוכים והמראה הרומנטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלאני פרס מצטלמת במסעדת גבריאל התל אביבית להוניגמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס עם צוות הצילום בראשות הצלם יניב אדרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עכוז להבליט, מותן להכניס/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • הוניגמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully