וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר B

אדר ריכטר

20.7.2006 / 12:15

"בר כפרה, תני לי שלט חוצות באיילון צפון" צועקת המעצבת אירית לבר רפאלי. רגעים מצילומי הקטלוג החדש

יום רביעי, 5 בבוקר, בר רפאלי מתייצבת על סט הצילומים לקטלוג סתיו-חורף 2007 של המעצבת אירית בסטודיו של הצלם רון קדמי בתל אביב. זה היום השני והאחרון לצילומים, שמתקיימים באחד מימי הלחימה הקשים ביותר של העורף הצפוני וצה"ל עד עכשיו. "בהתחלה רציתי לבטל" מתוודה אירית "כל המשפחה שלי חיה בצפון והיה לי קשה. אבל בסוף החלטתי שהחיים חייבים להימשך. אנחנו נמשיך להתלבש ולהיות יפות". בר גם צפויה להתעטף באחד הצילומים בדגל ישראל: "תכננו את זה כבר קודם" מסבירה אירית, "אבל זה יצא ממש מתאים למצב.

אירית מספרת על ההשראות שלה לקולקציית החורף - משבצות, זהבים, סמלי מלוכה ובעיקר סגנון הפאנק הצמוד. אפשר ממש למצוא כמה השראות בבגד אחד. כמו הקולקציה גם הקטלוג צפוי להיות מגוון ויכלול צילומים מינימליסטים על רקע קיר לבן, לצד תפאורה מתוחכמת יותר, של רחובות מג'ויפים, מבנים ישנים וסמטאות אפלוליות. יהיו גם צילומי חוץ באזור תעשייה בחברת רוכבי הארלי דיווידסון מקועקעים ונוטפי זיעה.

בר הברבורית הפגינה ניגוד מושלם בין המראה הבובתי שלה לקולקציה המחוספסת. צפו לקבל אותה במבט מלוכלך, סטיילינג של תחנת דלק, סיגריה שתקועה בין שפתי הדובדבן שלה וקעקועים מכף רגל עד קודקוד, שצויירו עליה במשך 3 שעות.

למרות שהיא קמה כמעט באמצע הלילה כדי להגיע לצילומים, מצהירה בר שהיא הכי אוהבת לעבוד בארץ ומגלה עובדה מעניינת על הפקות קטנות בארץ, לעומת אלו הגרנדיוזיות בחו"ל: "בחו"ל יותר קל לעבוד", היא אומרת, "עובדים פחות שעות ביום ומצלמים בכל פעם מעט מאוד דגמים, לעומת הארץ שעובדים מהבוקר עד הערב, אבל בחו"ל אין את האווירה שיש בארץ. בגלל זה אני מעדיפה לעבוד פה. אולי בחו"ל יש פחות לחץ, אבל פה זה כמו משפחה."

"בר כפרה, תני לי שלט חוצות. איילון צפון" צועקת אירית לעברה של בר, שמפארת את הסט עם מגבעת שחורה, שהתחלפה יותר מאוחר במגפיים, כפפות וז'קט, לפי הסטייליג של ראובן כהן המהמם.

לא קל לצלם חורף בקיץ, ובערך ב-11:00 מגיעות לסט השמועות על מחבלים שמסתובבים באיזור השרון. בר זזה הצידה למשוך הודעת SMS וסוללה של שבעה צלמים דוהרת אחריה. אפשר בקלות לדמיין שמדובר במסרון החשוב ביותר שהגיע זה עתה לכדור הארץ.

המשפחה לימדה פרופורציות

לנוכח המראה האלמותי שלה והיחס האלוהי שמקבלת בר מהסביבה שכרוכה אחריה: צלמים, עיתונאים, מאפרים, סטייליסטים, קשה שלא להרהר על העתיד שלה ועל הריקנות שהוא עלול להביא איתו, כשהבמה תסתובב, הזמן ירוץ ויגיע זמנה לרדת מהיכל התהילה.

אבל את בר זה לא מטריד: "אני יודעת שיום אחד כל זה ייגמר ותעלה דוגמנית צעירה ויפה יותר" היא אומרת "אבל אני באה ממשפחה שהדבר הכי חשוב בה זה פרופורציות. למדתי לקחת כל דבר בפרופורציות הנכונות. בגלל זה אני עובדת עכשיו מאוד קשה, כל עוד אני יכולה. בכל פעם שנמאס לי קצת אני נזכרת שהכל זמני. חוץ מזה, יש דברים יותר חשובים מזה בחיים. בינתיים אני נהנית. אבל העתיד לא מפחיד אותי".

בר נוסעת בשבוע הבא עם אמא כדי ליצור מגעים עם בית האופנה של מקס מארה. היא מצהירה שעבודה קשה בכלל לא מרתיעה אותה ובטח שלא ג'יזל, אליה "אני מתייחסת כמו אל כל דוגמנית אחרת". לשאלה האם השיער, הנפש או עור הפנים נפגעים כתוצאה מעבודת דוגמנות מאומצת לאורך זמן, היא עונה: "אני לא מרגישה כל כך שינוי. טיסות קצת משפיעות עליי, הגוף קצת מתנפח ולוקח בערך יום עד שזה נרגע, גם עור הפנים מתייבש ולפעמים יוצאים לי פצעונים. אבל אני לא מתרגשת מזה. מורחים מייק אפ וממשיכים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully