וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסדר לך את הבלאשופוביה

שני פישר

3.8.2006 / 23:37

יש כאלה שסובלות מהתנגדות פנימית לסומק. אבל הוא יכול לעגל פנים מאורכות ולהצר עגלגלות. הביטו למשל בנינט

קשה למצוא סיבות לחייך בזמן האחרון - המלחמה כבר עברה את קידומת העשרים, דפש מוד ביטלו את ההופעה ואי אפשר לברוח לסיני או לצימר בצפון. נותרנו פליטים בארצנו, חיוורים ואפורים מאי פעם, אז איך בכל זאת יכול לחזור הצבע ללחיינו?
הפתרון האידיאלי הוא השלום האיזורי. הפתרון הריאלי- סומק נקודתי. ישנן רבות שטרם גילו את סודות הסומק או סובלות מרתיעה ממנו, מה שנקרא בעולם האיפור "בלאשופוביה". אך הסומק הוא לא סתם כתם צבע על הפנים. בדיוק כמו שצללית יוצרת אשליה של שינוי מבנה העין והשפתון מעצב מחדש את נפח השפתיים, כך שימוש נכון בסומק יביא לשדרוג של מבנה הפנים.

איך שמים סומק?

חשוב מאוד להבהיר שאת קו הסומק מתחילים מנקודת היציאה של עצמות הלחיים (האזור שמתחת לצדעיים וצמוד לאוזן) ומושכים אותו משם לכיוון הלחיים עצמן. אם את מצטלמת להפקת אופנה קינקית או התמזל מזלך להיות סולנית של להקת אלקטרו חצופה, מרחי את הסומק בצורת עיגול כמו בבושקה. אם לא, מרחי את הסומק בצורה קווית.

כדי לדעת היכן יש לסיים את הסומק, יש לדמיין קו דמיוני בין הקצה החיצוני של העין לקצה החיצוני של השפה. הקו הזה, לצורך העניין, לא יומשל לקו המשווה אלא יותר לכיוון של גדר הפרדה. בין אם הסומק מסתיים קרוב לעין או קרוב לשפה, אסור לעבור את הקו. מברשת סומק רגילה עדיפה ונכונה יותר לשימוש מאשר המברשות המיניאטוריות המחולקות במארזים.

כמויות וצבעים

הכמות והצבע משתנים בהתאם לגוון העור ולסוג האיפור. לא צריך להיות ניגוד עז בין גוון הסומק לגוון הפנים. מומלץ לבחור בסומק שכהה רק מעט מגוון העור. לבנות שגוון עורן נוטה לורדרדות, מומלץ לבחור בסומק ורוד. ולבנות שגוון עורן נוטה לצהבהבות, מומלצים גווני הנחושת והברונזה. הכמות משתנה בהתאם לאירוע - אם מדובר במראה יומיומי, מעט סומק יעניק מראה חי לפנים. בערב ניתן ליצור ניגודיות בגוונים ולהפריז בכמויות כיוון שהתאורה הלילית עמומה יותר מתאורת השמש.

התאמה אישית

החלק החשוב ביותר בתורת הסומק הוא ההתחשבות במבנה הפנים. ישנם שלושה סוגים של מבני פנים: אידיאלי, מוארך ועגול. הפנים האידיאליות נקבעות לפי הקריטריון השרירותי הבא: אם במבט חזיתי למראה, המרחק בין הקצה החיצוני של העין לאוזן הוא כגודלה של עין אחת, אזי התברכת בפנים אידיאליות. אם המרחק קטן מעין- משמע, יש לך מבנה פנים מוארך, ואם המרחק גדול מעין אחת – יש לך מבנה פנים עגול. מבנה הפנים לאו דווקא קשור לשומן ויש יפהפיות גדולות עם מבנה פנים מאורך או עגול, אבל כדי להגדיר את הטיפוסים צריך היה לנסח איזשהו קו אמצע.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

פנים מאורכות

המטרה בהנחת סומק על פנים מאורכות היא לאו דווקא להדגיש את הקו עצמות הלחיים הקיים אלא ליצור אשליה של פנים רחבות יותר. הקו שעליך למרוח מתחיל מהקצה אך לא יורד מטה, כמו בפנים אידיאליות, אלא ממשיך בצורה אופקית עד מתחת לעין. זכורנה- כמו שפסים לרוחב "משמינים"- אותו אפקט אופטי קורה גם באיפור.

פנים רחבות

המטרה של הסומק במקרה זה היא ליצור אשליה של הצרה מסויימת של הפנים. לכן יש להתחיל את המשיחה מתחילת עצמות הלחיים ולרדת מטה, כמעט עד קצה השפה. האפקט שנוצר, כמו אפקט של פסים לאורך החולצה, דיאטטי לגמרי.

פנים אידאליות

המטרה לשימוש בסומק היא להבליט את קו עצמות הלחיים הקיים. כאמור, הסומק מתחיל ליד האוזן, היכן שמתחילות עצמות הלחיים, ממשיך לאורכן, ומסתיים פחות או יותר באמצע גדר ההפרדה- בין העין לשפה.

סמקים מומלצים

האופציה השפוייה- "בלאש דליקטס" של לוריאל- פשוט, טוב וזול (80 ש"ח).
האופציה השווה - הסומק של רבלון- פשוט, נוח, קומקטי וטוב, עם מראה נשלפת כסכין קפיצית (104 ש"ח).
האופציה האקסלוסיבית- הסומק של גרלן – איכותי, מצויין, מגיע במגוון צבעים: מהורודים לאדומים ועד הברונזאים (233 ש"ח).
האופציה המתקדמת – "הטוש בלאש" של איב סאן לורן - באריזה חדשנית, עם מסנן וספוגית. שינוי מרנין, אחלה סומק אחלה ספוגית ( 230 ש"ח).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully