וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד פרא

רותם רוזנטל

10.8.2006 / 0:30

מיכאל גונדר, סטודנט בבצלאל, האקס של מאיה אמיתי מ"נולד לרקוד" והמתולתל הכי יפה באימג', הוא הכפרה של הסופ"ש

מי שחיפש לאחרונה דוגמן עם שיער ארוך בסוכנויות השונות, הרוויח את מיכאל גונדר, סטודנט לאנימציה בבצלאל וחותם בלשכה של אימג' בשנתיים האחרונות, שמתמיד ומגדל את הרעמה שלו עם אקסטרה תנופה.

למיכאל, חוץ משפתיים מסרטים כחולים, לסת רבועה וטובה, אף מסוגנן, גבות עם נוכחות ועיניים ירוקות, יש אפרו מגניב לגמרי של תלתלים פתוחים בצבע חום בהיר. מה שמחזק את הלוק האירופאי המעולה שלו. כזה שיתאים לקטלוג ההולנדי של גיז'ס, כמו גם לתצוגות של דולצ'ה. בקיצור, אנחנו אופטימים לגביו.

גונדר הצטלם עד כה לריבוק, סקצ'רס, נייקי, קטרפילר, לקליפ בערוץ 24 ובפרסומות טלוויזיונית לאקטימל ולשברולט.
הוא הגיע לדוגמנות בזכות אקסית דוגמנית בשם דנה קרייבר (שקדמה לאקסית הרקדנית מאיה אמיתי, בוגרת "נולד לרקוד") שעודדה אותו לדגמן כמו שכולם אמרו לו תמיד. "שלחנו תמונות לסוכנויות וקיבלנו תשובות חיוביות מכולם. בסופו של דבר, החלטתי לחתום אצל בטי" גונדר מדברר.

"אני מאוד אוהב את התחום אבל קצת קשה לי עם המסביב. צריך ללכת להמון מסיבות ואני תמיד מרגיש בהן קצת לא קשור. אני הולך כי זה נחמד והמסיבות גם חשובות ליחסי הציבור שלי. חוץ מזה מה כבר רע בסושי, אלכוהול, מוזיקה טובה ובנות יפות".

הוא מאד אוהב את התלתלים שלו אותם הוא מגדל מאז שהשתחרר מהצבא. "כשלוקחים אותי לצילומים" הוא אומר "יודעים שהתלתלים באים איתי. זה ממש לא הולך להשתנות. הסתובבתי כל החיים עם שיער קצר והתלתלים היו שינוי פאזה. לתעשיה אין בעיה עם זה. רק בנות ישראל החסודות זועמות עליי בטוקבקים".

גונדר, 23, גר בתל אביב ועולה לשנה שלישית במוסד הנחשב שבהר הצופים. "אני מצייר מגיל אפס ותמיד ידעתי שאעסוק באמנות. אני מצלם סטילס וסרטים, כותב ועכשיו אני בדיוק קורא את "המדריך לכתיבת תסריט" של קובי ניב. אני עושה אלף ואחד דברים והאמת היא שעדיין אין לי מושג מה אעשה כשאהיה גדול".

הדוגמנות כאמנות

מה ברומנטיקה?
"אני רווק בחצי השנה האחרונה. המצב בשוק די קשה. אין לי סטנדרטים נורא גבוהים, אבל אני מחפש מישהי שתמצא חן בעיניי ולא ממש מוצא. אולי אני מבלה במקומות הלא נכונים".

יש לך קווים אדומים כדוגמן?
"מכיוון שאני רואה את הדוגמנות כעוד שדה של תחום האמנות ולא כשוק בשר, אני לא חושב שיש משהו שהייתי פוסל מראש. אם יציעו לי משהו בטעם טוב לא תהיה לי בעיה להסכים".

מה קורה בארון שלך?
"עד כמה שזה נשמע קלישאתי אני בחור של ג'ינס וטי-שירט. אבל אני תמיד מודע למה שאני לובש ואף פעם לא יתפסו אותי משלומפר".

יש לך מודל לחיקוי בדוגמנות?
"אין אף דוגמן שהוא מודל לחיקוי עבורי. האמת היא שאני מאוד אוהב את הסגנון של המעצב רוברטו קוואלי, למרות שאין לי בגדים שלו. אני מקווה להצטלם לקמפיין שלו יום אחד. הוא תמיד מצליח ליצור קווים קלאסיים, פשוטים אבל ייחודיים, בלי עומס מיותר. הקמפיינים העכשוויים שלו היממו אותי".

גונדר עלה לארץ מלטביה בגיל 6 והתמקם עם ההורים בפרדס חנה. לאביו יש חנות כלבו ואימו אחראית מחלקה בבית חולים גריאטרי. כמתבגר הוא שיחק כדורסל בקבוצות הנוער של גן שמואל ושל מכבי חדרה.

ההורים שלך חיים עם אזעקות כרגע?
"הם יודעים שהם תמיד יכולים לבוא ולהיות אצלי. כשנפלה הקטיושה בחדרה, הייתי בדיוק בחדר כושר וראיתי את זה בטלוויזיה. זה היה רגע מלחיץ מאוד. ישר רצתי לטלפון". לגונדר יש גם אח קטן, בן עשר וחצי. "הוא ההפך הגמור שלי. בלונדיני עם עיניים כחולות. הוא מאוד מתלהב ממה שאני עושה. הוא החליט שהוא יהיה דוגמן או מדען, הוא עוד לא סגור על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully