וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתיופית, מי ידע פנייך

ורד ספיבק

21.8.2006 / 8:50

במדינות מתוקנות יש ליינים מיוחדים של איפור לכהות עור. פה יש את המאפרת ורד ספיבק ואת עצותיה המלומדות

לא מעט נשים וכלות אתיופיות פונות אליי בשאלות על איפור ומתייעצות איתי במציאת הגוונים והטכניקות שיתאימו לגוון העור שלהן. בכל מדינה מתקדמת בעולם שיש בה ריבוי של נשים בעלות גוון עור כהה יש בשוק גם סדרות איפור המיועדות אך ורק לכהות עור. בארץ עדיין אין אף חברה שטיפחה ויצרה ליין כזה. אלה החדשות העגומות. החדשות הטובות הן שעשיתי עבודת מחקר מעמיקה בנושא ומצאתי פתרונות רבים וטובים.

נתחיל עם כמה חוקי יסוד:
1. גם עור כהה ניזוק מקרינת השמש ועלול להפוך כתוצאה מחשיפה לקרני השמש ליבש ומחוספס. מומלץ להקפיד למרוח מוצרים שמכילים מסנני קרינה.

2. אחד המאפיינים של עור כהה הוא חוסר אחידות בגוון. לעור כהה יש נטייה לאזורים אפרפרים משהו וקורה שעל העור נוצרים כמה תתי גוונים. המשימה העיקרית של כהות העור כמתאפרות, היא להגיע לאחידות. על מנת להשיג גוון אחיד נסי להתאים מייק אפ בגוון ביניים. משהו שנמצא בין הגוון בהיר ביותר לגוון כהה ביותר בפנייך. אל תסתפקי במריחת המייק אפ על גב היד כדי להתרשם מהגוון וכמובן שהתרשמות שמבוססת רק על התבוננות בבקבוק גם היא לא מספקת. חשוב לנסות על עור הפנים.

3. במידה ויש הבדלים משמעותיים בגוון העור, אפשר לעבוד עם שני גוונים של מייק אפ. לערבב זה קצת יותר קשה אבל לפעמים שווה וכדאי.


4. בחני טוב את גוון עורך. לגוון פנים כהה שנוטה לשחור יש תת גוון כחלכל וקריר בעוד שלגוון פנים חום או קרמל יש תת גוון חמים ומוזהב. חשוב תמיד לחמם את צבע העור עם מייק אפ שיש בו נטייה לאדום או כתום ושלא יהיה בו תת גוון אפור או תת גוון זית כי אז תראו אפורות לגמרי.

עיניים

הצבעוניות הכי נכונה לאיזור העיניים לבעלות גוון עור כהה היא כדלקמן. צלליות בגוונים חמים - ברונזה, זהובים, כתומים, אדומים, סגולים עמוקים, בורדו שזיף, חומים כהים ונחושת. כדאי להימנע מצבעי פסטל ומצבעים בהירים. צבע המסקרה הרצוי הוא שחור ושחור בלבד.

סמקים ומשזפים

הברונזים המומלצים הם חומים ומוזהבים בגוון כהה כמובן. גוונים מומלצים לסומק: ורוד, אדום, כתום ושזוף.

שפתיים

גוונים הרצויים לאיפור שפתיים של כהות עור: סגול לגווניו, שזיף, בורדו וכל גווני החום יראו נפלא על עור כהה. גם גווני בז', ווורוד רך ייראו טוב אבל בעיקר בגלוסים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

מייקאפים מומלצים

אני ממליצה לבדוק חנויות של החברות מאדינה מילנו, בועז שטיין,MAC, קליניק,Make up for ever לכל החברות האלו יש מייק אפים עם גוונים מצוינים לכהות עור.
בהצלחה,
ורד ספיבק.


ורד ספיבק היא מאפרת פעילה בתעשייה המקומית בחמש עשרה השנה האחרונות. היא איפרה לקמפיינים גדולים בארץ ובחו"ל את בר רפאלי יב"ז, מירי בוהדנה ועוד, בעלת סטודיו לאיפור בתל אביב ומנחה בערוץ החיים הטובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully