וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופר בוגנים ונטלי סבג בקמפיין איפור

רותם רוזנטל

24.8.2006 / 11:46

האחות הקטנה של ונטלי מהדוגמניות 2 הצטלמו יחד לקמפיין איפור החורף של המכללה לקוסמטיקה רפואית

נופר בוגנים, האחות הקטנה של, ונטלי סבג, מעמולית השנה של הדוגמניות 2, נפגשו ליום צילומים משותף לטובת מראה איפור החורף של המכללה לקוסמטיקה רפואית.

לוואלה! אופנה נמסר כי בוגנים, מלצרית בת 19, וסבג בת ה-22 פיתחו כימייה מעולה. סבג גם סיפרה על הסט שביום שנכנסה לסוכנות אמר לה אריק בן זינו, מנכ"ל סוכנות יולי לשעבר, שהעיניים שלה מזכירות לו את שירלי בוגנים (האקסית הנצחית שלו). קוסמי. אנחנו דווקא התלהבנו מהשפתיים. היא הגיעה לצילומים, אגב, עם ארוסה הצמוד.

זהו הקמפיין הראשון של בוגנים ג'וניור, שמדווחת שהיא ואחותה חברות טובות וכי אין לה שום כוונה להיכנס לנעליה אלא להתקדם לאט לאט. בצילומים נחשף אמנם הדמיון הרב ביניהן (בעיקר בעיניים), אבל הייחוד של נופר טמון בחספוס ובאדג' המסקרן שהיא מצליחה לשדר. היופי שלה רחוק מלהיות קלאסי והיא מקרינה רכות כמעט חתולית.

הצילומים המוקפדים של מנחם עוז מתחברים היטב לצלליות המעושנות של החורף הקרוב. דרור נתן, מנהל מגמת האיפור במכללה והמאפר בצילומים, צופה מראה קלאסי בצבעי שוקולד וקפה כהים, עיניים דרמטיות, צלליות מעושנות בגווני סגול ושפתונים בגווני אוכמניות כהים ועמוקים ובגווני יין. עבודת השיער של אורטל לרוני פרנקל משלימה בעדינות את הנוסטלגיות המעוצבת של המראה החורפי. התוצאות לפניכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully