וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחשוף יורד, המבוכה עולה

רותם רוזנטל

29.8.2006 / 13:52

הסטרפלסים והמחשופים בטקס פרסי האמי היו נהדרים. השחקניות שבחרו להתלבש בוילונות, קצת פחות

אם לשפוט לפי טקס האמי שנערך שלשום בלילה, הגיע הזמן להכין את הסטרפלס והמחשוף העמוק. מלבד הבשורה הזו, על השטיח האדום נצפו בעיקר שילובים של טרנדים קלאסיים לא מחדשים. הכוכבות ניסו ללכת על בטוח ומלבד הבלחות רגעיות, לא נרשמו תלבושות מעניינות באמת.

המתלבשת הגרועה של הערב היתה ללא ספק ג'ואן קולינס, גיברות שושלת, שעלתה לבמה במסגרת מחווה למפיק העל המנוח, ארון ספלינג. כנראה שהקארמה חזרה אליה בהפוכה או שהיא זרקה איזה כפכף לא במקום על המלביש שלה, כי שמלת השכבות המנצנצת שלה שכללה טוניקת מלמלה מעל בד בצבע גוף משעמם עם פפיון סגול באזור החזה, היתה מביכה והיתה צריכה להיגנז במחסן התלבושות של דיינסטי.

אם קולינס הלכה לאיבוד באייטיז, הרי שקירה סדג'וויק, שהגיעה עם בעלה קווין בייקון, ניסתה לחזור בכוח אל תור הזהב של הוליווד. סדג'וויק השתרכה על השטיח עם שמלה גרנדיוזית מדי מהקולקציה המוגבלת של ג'ורג'יו ארמני, Giorgio Armani Prive. למרות שסטרפלס וגוונים אפרפרים מחמיאים לה, הפרח הענק שנתלה לה על הירך והשובל הארוך מדי שליווה אותה היו מוגזמים. מה גם שהשיער הפזור, שניסה לרכך קצת את המראה, רק פספס. אם היו אוספים לה אותו כלפי מעלה, אולי היא היתה מצליחה להיראות כמעט מלכותית. אולי.

את בהריון או זללנית?

במסגרת המחווה לספלינג, עלו לבמה גם שלושת המלאכיות המקוריות של צ'רלי: פארה פוסט, קייט ג'קסון וז'קלין סמית. פוסט הלכה על מראה קליל, כמעט ספורטיבי, בשמלת ברונזה עם כתפיות דקות ושיער קצת נפוח. קייט ג'קסון הלכה על מראה אלגנטי מוקפד, שמלה שחורה ופשוטה עם כתפייה אסימטרית אחת. ז'קלין סמית היפהפייה הצליחה עם מראה רך, עם שמלה שחורה ושרוולי תחרה רכים. אם הן לא היו מנותחות כל כך היינו נותנים להן ציון גבוה: 8 וחצי לפחות.

אוונג'לין לילי, קייט החתולית מאבודים, היתה מקסימה מתמיד בשמלת סטרפלס סגולה של ורסאצ'ה ושיער פזור וארוך. היידי קלום ההריונית, מנחת הריאליטי "פרויקט מסלול" האמריקאית, נראתה מעולה בשמלה אסימטרית רכה, אדומה ועתירת בד, אבל עדיף להלביש אותה בשמלה שלא תותיר ספק בקשר לוודאות של ההריון שלה.

המפספסת והמבאסת

אווה לנגוריה מ"עקרות בית נואשות" נראתה כמו גרסה מפחידה של עצמה. היא פספסה בענק עם תסרוקת מחווה לנסיכה ליאה ושמלת בלון לבנה עם מחשוף עמוק גיאומטרי. הרצון לרענן את תדמית הסקסית ללא הפוגה שלה מובן, אבל אפשר היה לעשות את המראה הרך והקלאסי טוב יותר. במקום להגיע ללוק מעודן התקבלה מן גרסה תמהונית לאליס תמהונית בארץ הפלאות שלקחה את הכדור מהצד הלא נכון שלו.

גם ג'ניפר לאב יואיט איכזבה בשמלה אפורה וארוכה משובצת בחרוזים מטאליים של קולט דיניגן (Collette Dinnigan). "בדרך כלל אני לובשת משהו קצר ובסגנון שנות החמישים", היא אמרה לסוכנויות הידיעות, "השנה רציתי ליצור מראה קצת אחר". למרות שהמחשוף המעודן דווקא החמיא לה, החלק התחתון של השמלה הדי משעממת לא עשה צדק עם אזור האגן שלה.

גם דברה מסינג מוויל וגרייס הלכה על סטרפלס, רק שאצלה הוא היה לבן וניראה כמו וילון. מתי, הו מתי, יוציאו את שכבות הגדילים מחוץ לחוק? למה שמישהי תבחר מרצונה החופשי להיראות כמו זמרת קאנטרי שיצאה משליטה? מוזר. חשבנו שוויל הוא האוחצ'ה.

צ'אקרה מלבנון באהבה

ג'וליה לואי דרייפוס צברה שני ניצחונות בליל הטקס. ראשית, הניצחון בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה קומית, על משחקה ב"ההרפתקאות החדשות של כריסטין הישנה", ניפץ את המיתוס על קללת סיינפלד. הניצחון השני שלה הוא השמלה המעודנת, הלבנה והארוכה שלבשה. כתפיות השמלה השחורות ישבו על השמלה כמו חלק עליון של גופייה, מה שיצר טוויסט מעניין למראה השקט. דרייפוס נראתה שלווה ונשית בשמלה המוצלחת.

שריל היינס, שמשחקת את אשתו של לארי דייוויד בסדרה "תרגיע", התפננה בלעדיו בטקס, עם שמלה בעלת חזית סגולה וגב שקוף עם צורות גיאומטריות נוצצות, של המעצב הלבנוני צ'אקרה. לא רע אבל נראה טיפל'ה זול מדי. באשראם בשיטים ישמחו לאמץ בחום.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בתולת הים מתברברת

הלן מירן שעלתה לבמה לקבל פרס על השתתפותה במיני-סדרה "אליזבת" נראתה חלומית בשמלה לבנה ומתרחבת ושאל עדין. קצת חלף עם הרוח, וקצת יום מרוצים של האצולה באסקורט. מקסים.

טיירה בנקס, לעומת זאת, הציבה סטנדרט חדש לאיך לא לעשות. דוגמנית העל לשעבר ואשת הטלוויזיה בהווה נוטה לפדח אסתטית גם במושב השופטים של "דוגמנית העל הבאה של ארה"ב". השמלה שלה (שגם אותה עיצב צ'אקרה) היתה גסה מדי, גזרת בתולת הים שהתלוותה אליה החמיאה לאחרונה רק לדריל האנה בשנות ה-80', והחריץ המיותר שהציץ לה הזכיר את טורי ספלינג בימיה המביכים ביותר בבוורלי הילס. לא ייאמן ששווי השמלה הוא 50 אלף דולר וערך התכשיטים של שופארד שענדה הגיע ל-3.5 מיליון דולר. אסון מופלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully