וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפור מהסרטים

שני פישר

21.9.2006 / 13:20

שני פישר נזכרת יחד עם המאפרים של דיור ומאק במתיקות של אודרי הופברן ובעיניים של טוויגי - ההשראה לאיפור של החורף

על מה אנחנו מדברים כשאנו מדברים על שנות ה-60? מעט צמות, הרבה שיער וכמויות בלתי נדלות של LSD וביטלס. ובכן, האופנה ההיפית היא אמנם המזוהה ביותר עם העשור הנ"ל, אבל באותו עשור הייתה גם תנופה אדירה של סטייל אחר, שכלל מראות סיקסטיז שונים ומגוונים, שהותירו את חותמם עד היום.

לצורך המחשה, קבלו את מראות סתיו-חורף של חברות האיפור דיור ומאק, שלא התביישו לשאוב השראה מלפני כמעט יובל, כדי ללמדנו עדכניות איפורית מהי.

שנות ה-60 על פי דיור

אמנם כריסטיאן דיור לא זכה לצפות באודרי הפבורן ב"ארוחת בוקר בטיפאני" כי, איך לומר זאת במילים עדינות, הוא לא זכה להאריך ימים עד 1961. אך ממשיכיו, אלו שמחזיקים בגאון את המותג דיור, כנראה מצאו להם פנאי באיזשהו סופשבוע לצפות בהפבורן על DVD, ומה שהם ראו שם, הפיח בהם את ההשראה למראה האיפור הנוכחי של החברה.

כמובן שלא מדובר בהעתקה של האיפור, אלא בתרגום עכשווי למראה של הפבורן ולתדמיתה, בדיור מגדירים זאת: "נשיות שובבה של אישה אלגנטית וזוהרת". ובפועל, מה זה אומר? גוונים בארוקים עמוקים ובוהקים. על פרזנטורית החברה, לדוגמה, מוצגים גווני טורקיז-ירוק וסגול יקר-ערך.

כמו בקיץ, גם כעת ניתן להשתמש בגוונים שונים של צלליות וליצור שילובים קונטרסטיים שמדגישים הן את צבעי הצלליות והן את צבע העין עצמה. השפתיים והלחיים שומרות על הגוון הטבעי עם חיזוק של ברק עדין.

המומלצים של דיור:
מהדורה מוגבלת של מארז הפודרה של דיור, הסופר-מעוצב באריזה מעור קרמי ועם ה D המפורסמת בעולם. מכיל בתוכו 4 צבעים (2 אופציות לקומבינציות שונות) המתאימים הן לפנים והן לעיניים ומשווים להם ברק מיוחד. שווה שווה שווה – 287 ש"ח

וכמובן, השפתונים הטובים בעולם במגוון עדכני של גוונים - 137 ש"ח

שנות ה-60 על פי מאק

מאק העונה בחרו ללכת על מראה איפור נועז, לא צפוי ולכן גם מאוד מרגש. את ההשראה הם לא קיבלו מהאלגנטיות הקלאסית של הפבורן אלא מה FASHION של שנות השישים - מראה האיפור של דוגמנית העל הראשונה בעולם - טוויגי.

מראה הפנים בכללו הוא בובתי - מייק אפ מעודן שמודגש בסומק ורוד ובשפתיים אפרסקיות ילדותיות. מירב עבודת האיפור מוקדשת לעיניים. העיניים פעורות, עגולות וגדולות, שמבנם מודגש על ידי תחימה מאוד מסויימת ומדוייקת. הצללית הלבנה נותנת משטח לקווי האייליינר ונוצר ביניהם ניגוד ציורי יותר מאשר איפורי.

קו האייליינר הדק מתחיל מבפנים לעין ויוצא החוצה כשבסוף עולה מעט כלפי מעלה. במאק חידדו את המראה ויצרו עוד קו שחור ודק מעל לעפעפיים ומתחת לגבות הסתורות. אלמנט נוסף וחשוב במראה היא המסקרה הדחוסה והכבדה שמשווה מראה מעט קברטי.

המראה בכללו הוא ביזארי, אבל יש בו טוויסט וינטג'י שמאוד מתאים לעידננו. ניתן לרכך את המראה על ידי בחירה בצללית בהירה שהיא לא לבנה, ולוותר על קו האייליינר השחור העליון.

המומלצים של מאק:
זוג צלליות מינרליות במחיר של 99 ש"ח
ו-FLUIDLINE – אייליינר ג'ל במחיר 79 ש"ח.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully