וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגלאם והשערות שבכיור

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

19.10.2006 / 23:33

הקטלוג המעולה של TNT מזכיר שכל סקס מדהים, נגמר בצנצנת וזלין מגעילה עם שערות, וכל כרומון גלאמי יכול לסיים בשיט

בקטלוגים הקודמים TNT הלכו חזק על הסקסיות של דניאלה פריטס הפרזנטורית הברזילאית הכמעט דמיונית שלהם, עם שפתי הבובה ועיני התכלת המסוכנות. בקטלוג הקיץ האחרון, היה נידמה שהחגיגה על המיניות שלה כבר יוצאת משליטה וקלפי המשחק של החברה, שחולקו בחנויות, כבר גבלו בהסתה של הנוער להפקרות לא מגניבה.

אמברוז, הדוגמן הקבוע שמנסה קבוע לגנוב את ההצגה לצד פריטס בקטלוגים של TNT, צולם בקמפיין ההוא למשל, כשמכנסיו מופשלים, שיער מבושיו מציץ והוא גוהר מעל דניאלה השרועה ונאנקת, תחתיו.

זה כבר היה מוגזם ואף עצוב משהו, שלא לדבר על גניבת פוקוס ענקית לבגדים. לכן היה מפתיע ומשמח כל כך לגלות את הקטלוג החדש של TNT, גדול כמעט כמו פוסטר, צבעוני כמו מתנה, עם עיצוב גרפי משובח וקונספט מצויין.

במשרד הפרסום של החברה רצו להתעכב על המפגש בין מגזיני האופנה הזוהרים לסביבה היומיומית המלוכלכת שבה הם מתגלגלים. תמונות הדוגמנים אם ככה, מצולמות כרפרודוקציות שמונחות לצד הדברים המגעילים שקורים בחיים. רחוק מהזירות בהן סטייליסט ומאפרת מנדים כל סממן אנושי לא אסתטי.

הרפרודקציה הכי טובה בעיני היא זו שבה ליד צילום האופנה, מונחת קופסאת וזלין פתוחה, שכמה שערות (ערווה אולי) עוד נשרכות סביב פיתחה. ראשית אני תוהה מי הביא לסט את הוזלין הזה מהבית? שנית, אי אפשר שלא להתפעל מהבחירה המדוייקת באובייקט. הרי הרבה פעמים רגעי שיא אדירים של סקס, מתחילים וסתיימים במזכרות לא אסתטיות כמו שערות שנדבקו לצנצנת וזלין. צנצנת פלסטיק זולה שאחר כך איש לא רוצה לגעת בה ושהופכת לקיצוניות המוחלטת לרגע השיא הגופני שבבנייה שלו היא, בפשטותה, עזרה. בקטלוג בכלל, ניראה שהמדפדף אונן על התמונה של דניאלה עם הוזלין ועל כך יעיד הטישו המשומש שליד המגזין.

בצילומים אחרים רואים מגזין אופנה מרפד כלוב של ארנבים ליד אוכל וגללים, עמודים עם צילומי אופנה ממגזין שמתגוללים ברחוב בגשם, או על רצפת שירותים, או על רצפת חדר מטונפת
של מתבגר. ניירות כרומו ועליהם צילום דוגמנית מושלמת על רצפת חדר שעובר סיוד, ליד אוכל נא, שומני או משמין, ליד דונאט שתקועה בו סיגריה שמישהו כיבה בגועליות ועוד.

המפגש הזה בין העולמות הוא מצויין, כי הדוגמנית, כשהיא ניצבת בסטודיו אחרי שהולבשה במדוייק, אופרה וסוגננה היא הניגוד המוחלט ליומיומי, לסחי ולטינופת. כשהיא מצטלמת, צחה ומושלמת, היא בוודאי לא רוצה לחשוב לאן הצילום שלה יגיע ובאילו הקשרים. כשאנשי הצוות שעבדו כל כך קשה על הליטוש של הפקות האופנה, רואים את המגזינים והקטלוגים עם הצילומים שלהם, מושלכים במקומות מגעילים, ליבם בטח נכמר. אבל זו המורכבות של המציאות ואין גלאם שלא חוטף איזה כתם רפש.

יעידו על כך צלמי הפאפרצי שתפסו את מדונה עם שערה סוררת על הסנטר כמו של מכשפה זקנה ושאר הסלבס הזוהרות בתבל שנתפסו עם חצ'קונים שהמייק אפ לא הצליח להסתיר ועם פטרייה בציפורן כף הרגל.

צריך להכיל את האיכס, אחרת נהיים איסטניסטים, מתרחקים מחברת בני אדם ונמנעים מסקס כי זה מלכלך. כן, כן. יש כוכבי אופנה שהיכרתי, שהגיעו לשם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
TNT ליד אוכל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאלה פריטס על שולחן של מישהו עם התקפת מנצ'יז מטורפת/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליד צנצנת וזלין עם שערות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דניאלה ליד צי'פס, כתמי שומן וקטשופ/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליד שיניים תותבות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ברחוב אחרי גשם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמברוז סקסי, הסטייק מדמם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליד כיור עם שערות, וגלילי נייר טואלט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליד קססה בחדר של מתבגר ששונא את אמא שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully