בכל הנוגע לתצוגה של לואי ויטון לחורף 2012, שהתקיימה ביום רביעי האחרון בפריז, צריך להתחיל דווקא מהסוף. כלומר, מהמראה האחרון על המסלול קייט מוס בשיער אסוף בחוזקה, עליונית מחוררת עשויה עור, בעלת שרוולי פרווה שחורה, מכנסונים הדוקים וקצרים כלנז'רי, כפפות לטקס אפורות ומעין מגפי קשירה גבוהים. כדי להוסיף למימד המיני, היא גם מצצה בהתרסה סיגריה, נופפה את העשן גבוה מעל למסלול. מוס, מעשנת על בסיס קבוע, ניצלה את הג'סטה כדי לעודד את חופש הביטוי ולמחות על החלטת ממשלת בריטניה השבוע לחוקק חוק האוסר על הצגת מוצרי טבק בחנויות. היא כמובן הצליחה לגרוף מחאות מצד פעילים נגד עישון, שלא אהבו את המודל המעושן שמציגה מוס לבחורות צעירות.
הציניקנים יאמרו, שכל מה שהיה חסר ללוק הזה הוא 'סלינג', או לפחות מבוך צעצועי מין מאובזר היטב. כי אם הייתה אדונית באותו הערב, הרי הייתה זו האישה של ויטון. הקהל היה העבד.
"זה הכל פטיש (fetish)", ציין מרק ג'ייקובס בפני יומון האופנה WWD.COM, המנהל הקראטיבי של ויטון מאז סוף שנות התשעים, על הקולקציה, שהעניקה מזור זוהר לגחמות מיניות, בין אם מדובר במעיל טרנץ' שקוף לחלוטין, מגפי ברך או רתמות עור וגומי שמקורם בסצינת הסאדו-מאזו. הקונספט הכללי הזה, היה המשך ישיר לקולקציה שהציג לקו הנושא את שמו שבועות לפני כן בניו יורק, שכזכור פלירטטה גם כן עם הצד הממושמע היטב של האובססיה.
בויטון, ג'ייקובס לא הלך רחוק מידי כדי לאתר פטישים. הרעיון כולו, מסתבר, התחיל משיחה שערך עם ברנרד ארנו, ראש קבוצת LVMH (החברה האוחזת בלואי ויטון ועוד מותגי יוקרה רבים) על המשיכה הלא מוסברת, האגרסיבית, שיש לנשים כלפי התיקים של ויטון. כרגיל, תיקים אכן היו במרכז תשומת הלב של הקולקציה החל מקלאצ'ים מבהיקים וקופסתיים ועד תיקי נשיאה מבריקים עם הלוגו המפורסם בעולם. אולם, הם למעשה שימשו כטריגר לאובססיות נוספות ולמשחקי שליטה בפרט, הנובעים כולם מדחף מיני המתעצם דווקא משום שבחברה הפוריטנית הוא נדרש לריסון. בקיצור, ג'ייקובס רוצה לנפנף מול העיניים דווקא במה שאסור.
חלק מהרפרנסים המובהקים בקולקציה ובתצוגה היו לסרט האיטלקי the night porter, סרט פרובוקטיבי משנות ה-70, המגולל מערכת יחסים אלימה, פרוורטית וסאדומזוכיסטית בין קצין SS לשעבר לאסירה במחנה ריכוז, שנפגשים בבית מלון שלושים שנים לאחר היכרותם הראשונית. כמו הסרט, גם התפאורה אתמול עוצבה כלובי, כשהדוגמניות צצות למסלול מתוך מעליות מקושטות, שנפתחו על ידי בל-בויז. כובעי קסקט קשיחים מעוטרים ב-LV (ספק צבאיים, ספק של שומרי כניסה), מכנסיים שחורים וחזה חשוף היו איזכור מצלצל לאחת התלבושות המפורסמות של כוכבת הסרט, שרלוט רמפלינג. שמלות אחרות, הרכוסות עד הגרון כמדים ובעלות קו כתפיים שמוט וחולצות בצווארון מעוגל, היו ביטוי מלא דמיון קינקי לחדרנית או משרתת צרפתייה, שאולי מחביאה מתחת למקל הנוצות שלה שוט. מידי פעם שובצו אבנטי ויניל רחבים המאפיינים בברק רטוב, שכאילו וכינסו את מותני הדוגמניות, או מסכות עיניים, שלופפו דווקא על כובעים והזכירו, שחדר המיטות האפל לא נעזב לשנייה.
מלבד נעליים מצופות גומי, המסוגלות לעורר יצרים ראשוניים, ג'ייקובס ניצל את ההזדמנות כדי לקדם צללית קשה וחדה, שביטאה בעצמה מימד של עוצמה ושליטה. הגזרות אמנם הדגישו מותניים, כמו מכנסי הרכיבה הרבים על המסלול, אולם במחיר של נפח אדיר באזור החזה והאגן. בסופו של יום אלה היו נשות עמלק בלתי ניתנות לעצירה. עבור רבים, זהו הפטיש האולטימטיבי.