וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני לעומתה מפרגן!

16.1.2008 / 13:13

המריבות סביב יריד "מעצבי העיר" הופכות עכורות יותר. והיום: יוסף פותח פה על חיה ניר. וואלה! אופנה רוצה לאמא

ביום שישי האחרון דיווחנו על כעסים סביב ההתנהלות ביריד "מעצבי העיר" השנה. ים טיראן שמפיק השנה את האירוע לראשונה ללא אידה צ'צ'ולה, אוכף בחומרה כך ניראה, את הסעיף בחוזה עם המעצבים, לפיו אסור להם לקיים סיילים בחודש וחצי שקודמים ל"מעצבי העיר".

המעצבת חיה ניר שפתחה חנות עודפים ומכרה שם בגדים בהנחות נפסלה על ידי טיראן ולא תשתתף ביריד. כמוה המעצבת טלי אימבר שעירבה עורך דין ומנסה למנוע את פסילתה באמצעות צו מבית המשפט.

המעצב יוסף פרץ פתח חנות עודפים בתל אביב ומוכר שם בגדים בהנחות. ומתברר שחיה ניר מכתומנטה יידעה את מפיק "מעצבי העיר" בעניין כדי שלא יהיה יחס מפלה לטענתה. אם זועמים על ההנחות שהיא נותנת בחנות העודפים החדשה שלה ופוסלים את ההשתתפות שלה ב"מעצבי העיר", אין זה הוגן לדעתה להתעלם מחנות העודפים של יוסף ולאשר את השתתפותו.

בלי ריטושים

אז עכשיו יוסף רותח על חיה על שהיא מערבבת אותו בפסילה שלה מהיריד וככה זה נשמע, בלי ריטושים: "היינו חברים עד שגיליתי שהיא רק מדברת עליי רעות. היא כל הזמן ממציאה חוקים שנוחים לה ולדעתי היא צריכה לחבור לח"כ גלעד ארדן כי היא טרחנית כמוהו. הייתי מציע לה לנוח בגילה המופלג, לקחת את החסכונות שלה אם נשארו לה כאלו ולעבור לדיור מוגן. אולי שם יתנו לה לעשות מכפלות. היא בגיל של סבתא שלי אבל היא בכלל הזאב הרע. חיה לא מבינה שזה דור אחר של מעצבים צעירים שמפרגנים אחד לשני, הגיע הזמן שהיא פשוט תרד מהזנב שלי כי אני עסוק בלעשות בגדים ואם היא רוצה מלחמה היא תקבל. אני לא אחד מהמעצבים הצעירים שנמצאים אצלה בחנות ופוחדים ממנה. אני להבדיל מחיה גאה מאוד שיש לי חברים ליחידה ומקווה בשבילה שגם לה נשארו כמה".
"ממשרד יחסי הציבור של דרור פינטו המייצג את חיה ניר נמסר בשמה כי:
"המעצבת מעריכה את כל המעצבים בישראל, בכללם גם את יוסף פרץ, ומאחלת להם בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully