וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלף כבאים: איך מתלבשים הגיבורים במדים?

רוני מולה; צילומים: ינאי יחיאל

12.6.2008 / 7:26

בבגדי היומיום שלהם הם ניראים שונים לחלוטין מהגיבורים במדים. ינאי יחיאל והמדור "המשרד" בתחנת כיבוי אש, הירקון ת"א

תחנת כיבוי האש ירקון פועלת משנות ה- 90. עם קום המדינה היתה תחנת כיבוי האש של צפון תל אביב ממוקמת ברחוב בזל ובהמשך עברה לרידינג. 26 כבאים עובדים בכל אחת משלוש המשמרות שמתחלפות ביממה.

בחולצה לבנה, ג'ינס ותיק דיאדורה: ערן מעודד, בן 34. ראש צוות. 11 שנים בתחנה. "אני קונה את רוב הבגדים שלי בזארה ובאופן כללי מקפיד מאוד על המראה והשיער."

בחולצה צמודה שחורה, מכנסי ברמודה וסניקרס: אסף פריינטי, בן 33. סגן ראש צוות. 7 שנים בתחנה. "אני גולש גלים, אז מן הסתם יש לי הרבה בגדי גלישה, כשאני לא לובש אותם, אני עם בגדים ספורטיביים באופן כללי."

בחולצה לבנה, מקושטת וג'ינס: שרון ביתן, בן 35. מפקד צוות. 11 שנה בתחנה. "אני הולך בעיקר עם ג'ינס. אוהב לקנות בגדים של המותג טומי הילפיגר ומשתדל להשקיע מאוד בלבוש."

בחולצת פסים כחולה: בן חכם, בן 23. חודש בתחנה. בן למשפחת כבאים ותיקה. "אני קונה בעיקר מותגים ומעדיף לעשות את הקניות שלי לבד, בראש שקט כשאף אחד לא מציק לי."

בחולצת פסים צהובה וג'ינס: שאול רחמים, בן 39. קצין כיבוי, סגן קצין משמרת. 18 שנה בתחנה. "בעבודה אנחנו מחליפים למדים ברגע שאנחנו מגיעים ובבית אני רגיל להיות עם גופיה. את הבגדים שלי אני קונה בקניונים או בשוק הכרמל."

במדי כבאים כחולים: אתי ברזילי, בת 48. מזכירת לשכת המפקד. 19 שנה בתחנה, אחת מחמש בנות המשרתות בתחנה- "מחוץ לעבודה אני מתלבשת באופן ספורטיבי ובערב יותר אלגנטי. את הקניות שלי אני עושה לבד כדי לא להיות מושפעת מדעות של אחרים והולכת בעיקר לרשתות כמו הוניגמן או רנואר."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully