וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחזרה לסיציליה

לירוי שופן

18.12.2009 / 10:45

מדונה מוכיחה שחזרה לשורשים האיטלקיים העסיסיים הולמת אותה יותר מאשר לוק הפרוצה הפריזאית - תמונות ראשונות מהקמפיין החדש לדולצ'ה וגבאנה

מדונה מוכנה לשטוף כלים, למכור בגדים ולספק את הסחורה לאחד הקמפיינים המוצלחים שנראו העשור, במיוחד כשמבקשים ממנה יפה ומשלמים לה בהתאם. אתמול פירסם מגזין "וואניטי פייר" האיטלקי תמונות ראשונות מקמפיין קיץ 2010 של דולצ'ה וגבאנה, בו מוצגת מדונה כאישה איטלקייה, פשוטה, כמעט עממית והמונית, ועם זאת יפה כל כך וישירה, שופעת חמוקיים, עם צלב במפתח החזה הפתייני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמונות הקמפיין מתוך מגזין "וואניטי פייר" האיטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרעיון העומד מאחורי הקמפיין, המושפע בסגנונו מהקולנוע האיטלקי הניאו-ריאליסטי, הוא עיסוק במקורות ונופי ילדות, ובמידת מה אמור לסמל חזרה הביתה. הפופולריות העצומה של מדונה, והעובדה שדיגמנה בעונה הקודמת עבור לואי ויטון - בית אופנה בעל רמה דומה של יוקרה, לא היו ככל הנראה הסיבות העיקריות לכך שדולצ'ה וגבאנה בחרו דווקא בה. אפשר לומר, ששורשיה האיטלקים של הזמרת קרצו להם הרבה יותר, ובמובן מסוים הביוגרפיה האישית שלה זולגת בכוונה אל הצילומים עצמם. כמו קולקציית קיץ 2010 שהקמפיין מקדם, העוסקת בשיבה לסיציליה של דולצ'ה מימי ילדותו, לנשיות חמת-מזג, לחה, שופעת, מעוגלת ואותנטית, גם מדונה חווה תהליך דומה ומתמסרת לארכיטיפ האישה האיטלקייה – אחרי הגלות הצרפתית של לואי ויטון, מלכת הפופ שבה בחזרה לעצמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעבר החד, מפרזנטורית של בית אופנה ידוע לאחד אחר, גרם ללא מעט גבות בתעשיית האופנה להתרומם, אך הסקרנות לראות מה תניב העבודה המשותפת של הזמרת עם דולצ'ה וגבאנה הייתה גדולה מכל השתוממות. כמו שאפשר להיווכח, הצפייה אכן השתלמה. מדונה, שבשתי העונות אצל לואי ויטון אימצה לעצמה מראה כמעט קלישאתי של שיק צרפתי מוחצן, עברה מהפך רדיקלי עד שלרגע קשה לתפוש שמדובר באותה האישה. הקמפיין של דולצ'ה וגבאנה הוא אנטיתזה מוחלטת לעבודת הדוגמנות הקודמת שלה: נערת הזוהר הוחלפה בעקרת בית פרובינציאלית, עסיסית וים תיכונית, ובהתאם, הצלם סטיבן קליין תיעד אותה עוסקת בעבודות יומיום, כמו ניקוי כלים או אכילת פסטה על רקע בית פשוט. כמעט ואפשר למצוא קווים מקבילים בין הדמות הזו, לדמותה של פנלופה קרוז היצרית תחת ידיו של אלמדובר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלישאה של שיק צרפתי מוחצן. מדונה בקמפיין ללואי ויטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully