וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטי דרייפר תלבש ורסצ'ה

29.11.2010 / 8:24

לידיעת הגולש שי גולדן: השחקנית ג'נוארי ג'ונס תככב בקמפיין האביב הקרוב של ורסצ'ה ותעבור מהרטרו-שיק של מד מן לשמלות הסקסיות של בית האופנה האיטלקי

ג'נוארי ג'ונס בטקס פרסי האמי, אוגוסט 2010. GettyImages
ג'נוארי ג'ונס בשמלת ורסצ'ה בטקס פרסי האמי באוגוסט השנה/GettyImages

זה היה רק עניין של זמן. לאחר מסכת שמועות, יומון האופנה wwd(women wear daily) מדווח השבוע שלפי הודעה רשמית מטעם ורסצ'ה, השחקנית ג'נוארי ג'ונס (32) נבחרה לשמש כפני בית האופנה בקמפיין האביב הקרוב. הפרטים שנמסרו עד כה מעטים, אך ידוע שתמונות הקמפיין כבר צולמו על ידי צלם האופנה מריו טסטינו.

ג'נוארי ג'ונס ודונטלה ורסצ'ה. Dave M. Benett, GettyImages
דונטלה ורסצ'ה/GettyImages, Dave M. Benett

בשנתיים האחרונות הכוכבת הבלונדינית נראית בקביעות בשמלות בית האופנה היוקרתי באירועים מתוקשרים. במיוחד זכורה שמלת הסטרפלס הכחולה באורך מדורג שלבשה בטקס האמי באוגוסט השנה. החודש נכחה ג'ונס בארוחת ערב שערכה דונטלה ורסצ'ה למען קרן Central Saint Martins, קולג' לאמנות ועיצוב בלונדון, ובספטמבר השנה היא נצפתה בשורה הראשונה בתצוגת ורסצ'ה בשבוע האופנה של מילאנו. התצוגה הזו לא התחילה עד בואה של כוכבת מד מן שאיחרה להגיע ב-45 דקות עקב פקק תנועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'נוארי ג'ונס בטקס פרסי האמי, ספטמבר 2009. GettyImages
בשמלת ורסצ'ה אטלייה בטקס פרסי האמי בשנה שעברה/GettyImages

המנהלת הקרייאטיבית של ורסצ'ה צופה בקביעות במד מן בתקליטורי dvd שנשלחים אליה למילאנו מארצות הברית והיא נמנית על אוהדיה המושבעים של הסדרה המצליחה. היא פגשה את ג'ונס בצילומים למגזין "אל" האמריקאי בשנה שעברה והשתיים הפכו לחברות.

ג'נוארי ג'ונס היא לא היחידה הנהנית מיבול הצלחת "מד מן" במקביל לצילומי הסדרה. כפי שדיווחנו בעבר, כריסטינה הנדריקס המגלמת את ג'ואן האריס משמשת כרגע כפני מותג המעילים הוותיק "לונדון פוג", ומעצבת הביגוד בסדרה ג'ני בריינט זכתה לחוזי התקשרות עם יצרנית ההלבשה התחתונה "מיידנפורם" ועם מותג לק הציפורניים "Nailtin".

ג'נוארי ג'ונס במד מן. imdb
רטרו שיק. כבטי דרייפר במד מן/imdb
ג'נוארי ג'ונס בתצוגת אביב/קיץ 2011 של ורסצ'ה בשבוע האופנה במילאנו, ספטמבר 2010. GettyImages
אורחת כבוד. בשורה הראשונה של תצוגת אביב/קיץ 2011 של ורסצ'ה במילאנו בספטמבר השנה/GettyImages

ג'ונס, דוגמנית לשעבר, ידועה בעיקר בתפקידה כבטי דרייפר במד מן, עליו זכתה במועמדויות לפרסי אמי וגלובוס הזהב. בעבר היא יצאה תקופה מסוימת עם אשטון קוצ'ר והיום היא נראית תכופות עם ג'ייסון סידקיס, קומיקאי Saturday Night Live. מבין סרטיה הבולטים בעבר: סדנה לעצבים, אהבה זה כל הסיפור ואמריקן פאי 3. בפברואר הקרוב צפוי לצאת Unknown, מותחן חדש בהשתתפותה עם ליאם ניסן, וביוני 2011 ייצא הספין-אוף לאקס-מן, "X-Men: First Class" בו היא תגלם את אמה פרוסט, המלכה הלבנה.

נותר רק לראות איך ג'ונס תעשה את המעבר משמלות שעון החול והסגנון הקר-מאופק של עקרת הבית בטי פרנסיס לשמלות המשי הבוהקות והסקסיות של ורסצ'ה. יש להניח, בהתחשב במעורבים בעבודה על הקמפיין, שהמעבר יהיה מוצלח למדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully