וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרין רויטפלד עוזבת את ווג פריז

לירוי שופן

17.12.2010 / 19:31

העורכת המיתולוגית של ווג פריז, שנחשבה לבעלת הרוח הפרובוקטיבית מבין עורכי ווג בעולם, עוזבת את המגזין

לאחר כמעט עשור כעורכת המגזין הצרפתי המצליח ווג פריז, עוזבת קרין רויטפלד את תפקידה. הידיעה פורסמה היום באתר האינטרנט של המגזין. רויטפלד, 56, התחילה את דרכה בעולם האופנה בגיל 18 כדוגמנית, לאחר שאותרה ברחוב על ידי סוכן דוגמניות. מאוחר יותר התבססה ככותבת וסטלייסטית, ושמה נקשר עם המהפך שעבר בית האופנה גוצ'י בסוף שנות ה-90, כאשר שמשה כמייעצת - ויש הטוענים גם כמוזה - למעצב טום פורד.

רויטפלד נכנסה אל ווג פריז בשנת 2001. תחת שרביטה המגזין חידד את משנתו הרדיקלית ובתוך שנים מעטות ניצב כאחת מפלטפורמות תקשורת האופנה הפרובוקטיביות והחשובות בעולם. זו הסיבה, שכמעט כל גיליון התעסק בצורה כזו אחרת עם נושאים שנויים במחלוקת חברתית ופוליטית. לצד עירום קבוע ובוטה בין דפיו, מהתכנים המסעירים ביותר היו צבעיתה של דוגמנית העל הלבנה לרה סטון כאישה שחורה; הצגתה של דוגמנית בפרוות מול מפגינים; ולאחרונה - הפקת אופנה שבמרכזה כיכבו ילדות בבגדי נשים.

בניגוד לעורכים אחרים של מגזיני אופנה, רויטפלד סיגננה פעמים רבות בעצמה הפקות שהיו מתפרסמות בווג פריז. זה היה ביטוי לכך שראתה בעבודת הסטיילינג, את אחת האיכויות הגדולות והחשובות שלה, אולי אף חשובה מעבודת העריכה.

נכון לרגע זה, אין ידיעה מוצקה לגבי המשך דרכה של רויטפלד. היא טענה שרצתה לעזוב בשיא ולא ברגע של משבר. יש הגורסים שפניה מועדות למגזין אמריקאי, בין היתר ווג או הרפר'ז באזאר. זאת למרות, שבעבר רמזה לכך שמדובר במגזינים שמרניים פי כמה.

גיליון פברואר 2011 צפוי להיות הגיליון האחרון של רויטפלד. זהות מחליפה עדיין לא ידועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully