וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחתונים החדשים של בקהאם

לירוי שופן

19.5.2011 / 11:57

אחרי שכיכב על המודעות של ארמני ויצר קולקציה קטנה עבור אדידס, דיוויד בקהאם חושף פרטים נוספים על קו ההלבשה התחתונה הנושא את שמו

אחרי שעות כדורגל רבות, הופעה בארבעה קמפיינים של קו ההלבשה התחתונה של ארמני וקולקציות קפסולה קטנות עבור אדידס, דיוויד בקהאם (36) פוסע במסלול של אישתו והופך את שמו למותג אופנה חובק עולם. כצעד ראשון, הכוכב הבריטי ישיק השנה קולקציית הלבשה תחתונה לגברים תחת שמו, שתלווה גם בבושם חדש בשם 'Homme by Beckham', השלישי במספר בסך הכל. תאריך היעד הוא ספטמבר הקרוב.

בהודעה הרשמית, אישר למעשה בקהאם את מכלול השמועות שהציף את עולם האופנה לפני חודשים אחדים.

"אני רק בן אדם שהוא בר מזל לחקור תחומי עניין ותשוקות נוספות מחוץ למגרש... אני כרגע עובד על תחומים נוספים, שיישארו בשטח הרבה אחרי שקריירת הספורט שלי תסתיים", ציין בקהאם ליומון האופנה WWD, על הסיבות שהובילו אותו לפתח אפיקים אחרים מלבד דוגמנות וכדורגל. עם זאת, סיפר השחקן שעדיין אין לו תוכנית פרישה קונקרטית וכי הוא ממשיך לשחק כרגיל בקבוצת ל.א. גלקסי.

על פי מידע ראשוני, בקהאם אמור לדגמן את קו ההלבשה, שנמצא בתהליכי פיתוח סופיים, בעצמו. "אני לא יכול לחכות לחשיפת הקולקציה, אם כי אני לא בטוח שאמא שלי תשמח לראות אותי על מודעות ענק בתחתונים שוב". מידע נוסף על הקולקציה, טווח מחירים או גזרות, עדיין לא נחשף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully