וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסט אוף: האתרים המצטיינים ברשת לקניית נעליים

טל דרורי

20.11.2012 / 16:29

האינטרנט כבר מזמן הפך לקניון הגדול והעמוס ביותר בעולם. מדור חולצת רשת פוצח בסדרת כתבות שתסנן את אתרי הקניות הטובים ביותר בכל תחום, שגם שולחים לישראל. הפעם - נעליים

Yoox

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סטודיו פוליני ל-Yoox, מחיר: 180 אירו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://www.yoox.com

Yoox האיטלקי הוא קניון אופנה אינטרנטי ותיק להלבשה, הנעלה ואקססוריז. מחלקת הנעליים שלו היא מהמושקעות והקוהרנטיות ביותר שאפשר למצוא ברשת גם היום, אחרי שקמו לו המון מתחרים. יש בה רשימה נכבדת של עשרות מעצבי-על ואפשר למצוא שם בין השאר את כל החשודים הלוהטים, בין היתר אלכסנדר וונג או ז'יל סנדר, לצד מותגי קזו'אל מושקעים כמו ריפליי, קמפר ו-Ash הלונדוני ושלל מעצבים איטלקיים שגם אם שמם לא מוכר במיוחד, הם מביאים עמם את כל מה שטוב בהנעלה איטלקית.

המחירים מתחילים ב-30 אירו ומגיעים עד 1,300 אירו. הבונוס הוא שתמיד אפשר למצוא בו הנחות מרשימות. עכשיו למשל רצות בו הנחות סתיו עד 30%.

Farfetch

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פייר הארדי ל-Farfetch, מחיר: 995 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://Farfetch.com

Farfetch הלונדוני הוא היעד האולטימטיבי למי שמחפש את הייחודי ומוכן לשלם הרבה בשבילו. האתר, שמאגד אופנה עילית מבוטיקי האופנה השווים ביותר ברחבי הגלובוס, כולל מחלקת נעליים מהפנטת שגם אם היא בלתי מושגת ('פאר פטץ'') עבור רוב בני האנוש היא שווה הצצה ולו רק למען התענוג הוויזואלי. אפשר למצוא שם מותגים קוליים כמו Acne,
Opening Ceremony ו-APC ומותגי לוקס דוגמת Nicholas Kirkwood ו-Jimmy Choo.

זוג הנעליים הזול ביותר שתמצאו שם יהיה באזור 100 פאונד אך רוב המחירים הם באזור ה-500 ליש"ט וצפונה. בחורה יכולה לחלום לא?

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Kickz

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי סניקרס של ואנס ל-Kickz, מחיר: 87 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://www.kickz.com

חובבי הסניקרס האופנתיים ימצאו את כל מבוקשם ב-Kickz, חנות אורבנית להלבשה והנעלה המאכלסת את כל סוגי הסניקרס שאפשר להעלות על הדעת.

האתר אמנם פונקציונאלי בממשק ובנראות שלו אך הוא מפצה על כך במבחר שאין לו תחרות בעולם הוירטואלי והפיזי כאחד. הוא גדוש במבחר המותגים השווים ביותר בתחום, שנע על הקו הדק בין ספורט לאופנה וכולל מותגים כמו ואנס, פומה, סופרה וגולה, שמציגים בו קולקציות אינסופיות עם המון דגמים ייחודיים.
המחירים נוחים יחסית.

Pixie Market

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וינס קמוטו לפיקסי מרקט, 135 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן: http://www.pixiemarket.com

חובבות הרוק-שיק ימצאו סלקציה מהודקת של נעליים מגניבות באתר של הבוטיק הניו יורקי האלטרנטיבי פיקסי מרקט. ממגפוני עם ניטים ועד לסנדלים מוזהבים ונעלי סטילטו מנומרות - פיקסי הוא המקום לאינדיווידואליות שבחבורה. כל דגם שונה מרעהו וקשת המחירים הסבירה בהחלט מתחילה ב-70 דולרים ומסתיימת ב-300 דולרים. אגב, אפשר למצוא שם מבחר גדול של Jeffrey Cambell מותג הנעליים הקליפורני השווה.

Frenchsole

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של Frenchsole, מחיר: 120 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

לוקיישן:http://www.frenchsole.com

למרות שמו Frenchsole ('סוליה צרפתית') הוא דווקא מותג בריטי שהוקם בלונדון לפני יותר מעשרים שנה, אך נעליו מיוצרות במפעל משפחתי בצרפת.

המותג משקיע את מרצו בז'אנר המסרב לצאת מהאופנה - נעלי בלרינה, או בשמם הלועזי 'פאמפס'. מי שחפצה לפנק את רגלייה בנעליים נטולות עקבים המאפשרות צעידה נטולת יבלות, תמצא באתר וריאציות שונות על הקונספט השטוח. וכמה שטוחות ככה יפות הן הנעליים של המותג, הניחנות בעיצובים עדינים-עדינים, מגוון אינסופי של חומרים, דוגמאות וגימור מושלם.

מעבר לנעלי הבובה, הזוכות כאמור לעיצובים עם ניואנסים שונים, אפשר למצוא שם גם נעלי אוקספורד גבריות ומוקסינים. אגב, הנעליים של המותג זכו יותר מפעם להופיע במגזיני אופנה נחשבים ואינן זולות - סביב 100 ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully