וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית האופנה מיסוני מבטל בואו לארץ

לירוי שופן

25.11.2012 / 12:09

בהודעה שנמסרה הבוקר נטען כי בית האופנה מיסוני ביקש לדחות את תצוגת האופנה המתוכננת לגינדי תל אביב Fashion Week מפאת המצב הבטחוני. נכון לעכשיו האירוע יתקיים בלעדיו

שבוע האופנה גינדי תל אביב Fashion Week, שעתיד להתקיים באמצע החודש הבא, עלול לאבד את אחד הכוכבים הגדולים שלו – בית האופנה האיטלקי מיסוני, שהיה אמור לחשוף במסגרת האירוע את קולקציית קדם-סתיו 2013 לראשונה בעולם.

בהודעה שנמסרה הבוקר (ראשון) לתקשורת נאמר "חברת מיסוני הודיעה בסוף השבוע כי לאור המצב הביטחוני בישראל הם מבקשים לדחות את תצוגת האופנה. לאור המאמצים הרבים שהושקעו בהפקת האירוע, לרבות על ידי מעצבי האופנה [הישראליים – ל.ש.], קיבלנו החלטה שלא לדחות ולא לבטל את שבוע האופנה, אשר יתקיים כנקבע בדצמבר. אנו מקווים כי חברת מיסוני תגיע בכל זאת להשתתף".

ההודעה, שמטרתה להכין את הקרקע לקראת ביטול אפשרי, מגיעה לאחר הפסקת האש בעקבות מבצע עמוד ענן. זהו המקום לציין שמפאת הזמנות קניינים, חודשים נובמבר-דצמבר הם חלון ההזדמנויות המקובל לחשיפת קולקציות קדם הסתיו, שעתידות להיכנס לחנויות בסמוך לחודש יולי. במידה והיה נדחה האירוע כולו בעקבות בקשת מיסוני, ניתן להניח שבית האופנה היה מוותר על הצגת הבכורה של הקולקציה בתל אביב, ומציג אותה לראשונה במקום אחר.

קולקציית חורף 2012-13 של מיסוני במילאנו. AP
תצוגת חורף 2012-13 של מיסוני במילאנו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully