וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמלה של רונן פארצ'ה הגיעה עד קרטייה

10.1.2013 / 8:57

שמלת כלה שעיצב רונן פארצ'ה מככבת בסרטון פרסומת חדש וארוך במיוחד של מותג התכשיטים הצרפתי העילי קרטייה. "זה מרגש בטירוף. חוץ ממני יש שם שמלות של קלואה וארמני"

מעצב שמלות הכלה והערב, רונן פארצ'ה, לא האמין בהתחלה שזה קורה לו, והוא היה בטוח שמישהו עובד עליו. אך במהרה התברר לו כי מדובר באמת לאמיתה - חברת התכשיטים והשעונים היוקרתית 'קרטייה' ביקשה לשלב שמלה פרי עיצובו בסרטון התדמית החדש שלה.

פחות מ-48 שעות עברו מאז שוחרר הסרטון לרשת, והוא כבר הספיק לרשום אלפי צפיות. הסרטון בן חמש וחצי דקות, אמנם מתרחש בפריז, אך הוא מצייר סיטואציה אמריקאית להפליא בדביקותה. זוג אקסים נתקל אחד בשנייה במהלך החתונה של חבריהם, ומאותו הרגע השניים לא יכולים להפסיק את פרץ הכיסופים הנוסטלגי. בסופו של דבר הבחור נוקט באקט שאף אקסית לא תוכל לעמוד בפניו, ורץ לסניף ה'קרטייה' הקרוב. הסרטון נגמר בטבעת מנצנצת ובקלוז'ר סוחט דמעות. אך ציניות בצד, ושאפו אחד גדול לנציגות הישראלית - שמלת הכלה של פארצ'ה.

"זה מרגש בטירוף. חוץ ממני יש שם שמלות של קלואה וארמני ושמות מאוד גדולים וחזקים בעולם האופנה הבינלאומי, זה כבוד גדול, סופסוף יש הערכה", נרגש פארצ'ה (40), בוגר שנקר שעסק בעשור האחרון בסטיילינג ועיצוב אופנה.

הכל החל לפני מעט יותר מחצי שנה, כאשר צוות ההפקה של סרטון התדמית נתקל במקרה בעיצוביו של פארצ'ה במהלך כיתות רגליים וירטואלי.

"אחד מהם ראה בפייסבוק שלי את הדף העסקי ואז הם עברו לאתר וראו את הדברים שלי ומאוד אהבו. עשו לי טלפון ואמרו לי שהם מ'קרטייה' ושרוצים להשתמש באחת השמלות שלי לצילומים. בהתחלה זה נראה לי מאוד תמוה, לא ידעתי אם עובדים עליי או לא, זה לא נראה לי אמיתי".

מבין שלושה דגמים שבחר הצוות, השמלה שצולמה בסופו של דבר היא שמלת קומות מתחרת סולסטיס עדינה, מלווה בשכמיה המפורסמת שפארצ'ה מנסה בימים אלה לרשום כפטנט על שמו.

בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח, רומז המעצב כי ייתכנו מהלכים משולבים נוספים בעתיד, אך מסרב לחשוף בינתיים פרטים נוספים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך סרטון הפרסומת של קרטייה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת הקומות של רונן פארצ'ה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully