וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון ליבנה יציג בשבוע האופנה בניו יורק

לירוי שופן

7.2.2013 / 12:05

המעצב הישראלי אלון ליבנה שובץ בלוח הזמנים הרשמי של שבוע האופנה בניו יורק, ואם הכל ילך כשורה הוא עתיד להציג ביום שבת את הקולקציה לחורף 2013-14

אם הכל יתנהל כשורה, מעצב האופנה הישראלי אלון ליבנה ייקח חלק בשבוע האופנה 'מרצדס-בנץ' בניו יורק לחורף 2013-14, שייפתח הבוקר במנהטן. ליבנה משובץ בלוח הזמנים הרשמי של האירוע, ואמור להציג ביום שבת ה-9 לחודש בשעה 18:30 במתחם ה-BOX בלינקולן סנטר את הקולקציה לעונה הבאה. מסתמן שהפריטים לא יוצגו על מסלול תצוגה אם כי בפרזנטציה בהשתתפות דוגמניות.

על פי גורם מתעשיית האופנה המקומית, שילובו של ליבנה נעשה לאחר שהציג המעצב את הפריטים בפני עיתונאים וקניינים שונים במנהטן לפני מספר ימים. אלה גילו התעניינות רבה בקולקציה, ותרמו בכך להשתתפותו בשבוע האופנה, אחד המסוקרים בעולם, שכולל בין היתר שמות מעצבים כמו מרק ג'ייקובס או רלף לורן וקניינים מכל רחבי העולם.

הקולקציה האחרונה שחשף ליבנה, בשבוע האופנה גינדי תל אביב בחודש דצמבר האחרון, זכתה לתשבוחות מצד מבקרי האופנה. שלט בה הצבע השחור, והיא שילבה בין פריטים קלאסיים ומחוייטים לבין פרטים פוטוריסטיים, כמו דוגמאות מופשטות, שילוב של מרקמים ומשחקי שקיפות, שהטעינו את העיצובים בארוטיקה. על פי ההערכה, לפחות חלק מהפריטים שיוצגו בניו יורק שייכים לקולקציה הזו.

ליבנה (29) פרץ לתודעה המקומית בזכות הגרסה המקומית לתוכנית הריאליטי פרויקט מסלול. הוא פועל בתל אביב ומתמחה בבגדי ערב וכלות.

אלון ליבנה סרב להתראיין לפני האירוע. מיחסי הציבור של המעצב אישרו את הפרטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך לוח התצוגות הרשמי של שבוע האופנה בניו יורק/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת האופנה של אלון ליבנה , שבוע האופנה גינדי תל אביב, קיץ 2013. נמרוד סונדרס
הקולקציה של אלון ליבנה בשבוע האופנה גינדי תל אביב/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully