וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החזייה שבאה עם 2 שומרי ראש: חזיית הפנטזיה של ויקטוריה'ס סיקרט

17.10.2013 / 12:10

כמדי שנה לכבוד התצוגה השנתית, ענקית הלנז'רי ויקטוריה'ס סיקרט חושפת את 'חזיית הפנטזיה'. הפעם נבחרה הדוגמנית קנדיס סוונופול להציג את העיצוב ששווה כ-10 מיליון דולרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קנדיס סוונופול מציגה את 'חזיית הפנטזיה' של ויקטוריה סיקרט ל-2013/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדי שנה, זמן קצר לפני התצוגה השנתית שלה, ענקית הלנז'רי האמריקאית ויקטוריה'ס סיקרט מציגה את "חזיית הפנטזיה" - דגם משובץ יהלומים ואבנים יקרות המוצג לראווה על ידי דוגמנית נחשבת.

אתמול (רביעי) חשפה החברה כי הדוגמנית שנבחרה להציג את החזייה בפני בתקשורת וכמובן גם בתצוגה עצמה, שתיערך בחודש הבא בניו יורק, היא קנדיס סוונופול, בלונדינית דרום אפריקאית עם עיני תכלת, גזרה מושלמת ופני מלאך. סוונופול היא אחת מקבוצה מצומצמת של "מלאכיות", מעין דוברות רשמיות עבור וויקטוריה'ס, מאז 2010.

חזיית הפנטזיה (Fantasy Bra) היא למעשה גימיק יחצ"ני המושך תשומת לב רבה הודות לעיצוב ראוותני שנוצר בעבודת יד ממושכת ותג מחיר גבוה במיוחד. בשנת 2000 למשל, דוגמנית העל הברזילאית ג'יזל, אז מלאכית ויקטוריה, הציגה חזיית פנטזיה ששווייה הוערך בלא פחות מ- 15,000,000 מיליון דולרים. עם זאת, בשנים האחרונות, שווי חזיות הפנטזיה נע בין 2.5 עד 3 מיליון דולרים עקב התחשבות במיתון כלכלי.

הדוגמנית אלסנדרה אמברוסיו בתצוגה השנתית של ויקטוריס' סיקרט, ניו יורק, 7 נובמבר 2012. רויטרס
"רק" 2.5 מיליון דולר. אלסנדרה אמברוסיו מציגה את 'חזיית הפנטזיה' של שנה שעברה/רויטרס
הדוגמנית אדריאנה לימה מציגה לראשונה את חזיית שני מיליון הדולר של ויקטוריה סיקרט בעיצוב דמיאני, ניו יורק, 20 אוקטובר 2010. Slaven Vlasic, GettyImages
נבחרה פעמיים להציג את חזיית הפנטזיה. אדריאנה לימה ו'חזיית הפנטזיה' של 2011/GettyImages, Slaven Vlasic
היידי קלום מציגה את חזיית הפנטזיה ס של ויקטוריה סיקרט בשווי 11 מיליון דולר לשנת 2003. Evan Agostini, GettyImages
לפני 10 שנים היא הייתה מלאכית ויקטוריה'ס. היידי קלום וחזיית הפנטזיה שלה ב-2003/GettyImages, Evan Agostini

השנה נראה שהוחלט בוויקטוריה'ס לא לגלות שום סימפטיה והזדהות עם מי שעדיין מתמודד עם קשיים כלכליים. שווי החזייה החדשה עומד על 10 מיליון דולרים. העלות נובעת מ-4,200 אבנים יקרות, כולל יהלומי ספיר ורובי, המשובצות בזהב 18 קראט. מחיר יהלום הרובי בצורת אגס ענק בקדמת החזייה גבוה במיוחד שכן מדובר ביהלום בן 52 קראט. באופן מפתיע, החזייה הפעם מעוצבת בעידון אלגנטי המנוגד לחזיות פנטזיה קודמות.

"הם היו צריכים להכין מודל של הגוף שלי לפני עיצוב החזייה", גילתה סוונופול למגזין פיפל. ניסיתי לדמיין איך היא תיראה והדמיון שלי לא עשה עם החזייה צדק. החלק האהוב עלי בה הוא יהלום הרובי האגסי. מעולם לא לבשתי משהו יקר כל כך, ואנו חייבים להיות עם כפפות בכל פעם שאנו נוגעים בחזייה".

החזייה, אגב, מלווה לכל מקום בשני שומרי ראש שמונו במיוחד לשמירה על פריט הלנז'רי יקר הערך.

מבין ה"מלאכיות" האחרות שנבחרו בעבר להציג את חזיית הפנטזיה, קלאודיה שיפר (1996), טיירה בנקס (1997, 2004), היידי קלום (1998, 2003), קרולינה קורקובה (2002, 2006), אדריאנה לימה (2008, 2010), מירנדה קר (2011) ובשנה שעברה, אלסנדרה אמברוסיו.

כאמור, התצוגה השנתית של ויקטוריה'ס, מופע דוגמנות וכוכבי פופ ראוותני ורועש, תתקיים בניו יורק בנובמבר הקרוב. בשנה שעברה הופיעו לצד הדוגמניות ריהאנה וג'סטין טימברלייק. השנה, על פי השמועות, יופיעו בתצוגה וואן דיירקשן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully