וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור חדש

לירוי שופן

12.3.2013 / 12:21

קבוצת H&M השיקה חנות ראשונה לרשת החדשה שלה - other stories &, שמתמקדת ברף מחיר גבוה יותר ובעיצובים שאמורים לדגדג בלוטות חשק של פאשניסטות מקצועיות. להיט בדרך?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוחכם יותר? מתוך האתר החדש של other stories &/מערכת וואלה!, צילום מסך

לקבוצת H&M יש סיפור חדש. בסוף השבוע האחרון נפתחה בלונדון החנות הראשונה של other stories &, רשת אופנה המיועדת להתמקד בבגדים עדכניים ברף מחיר גבוה מזה הממוצע ברשת האם.

זוהי אינה הפעם הראשונה ש-H&M פונים אל קהל סלקטיבי יותר ומשכיל במושגי אופנה. רשת האופנה שלהם COS, שנחשבת לחביבת עורכי האופנה, ממלאת תפקיד זה בשש השנים האחרונות, ובהצלחה לא מבוטלת. עם זאת, other stories & אמורה להתמקד בסגנון שונה במקצת. אם COS מאופיינת בבגדים במראה מינימליסטי וחסכני, עם דגש גדול על גזרות נקיות ומחויטות, מהקולקציה הראשונה של הרשת החדשה, שמוצעת למכירה גם בחנות מקוונת, אפשר להתרשם כי הסיפור הפעם כוונה להשתלב בזרם המכונה "קונטמפוררי", המשלב בין טעם עירוני מודרני לבין כתב יד של בגדי מעצבים המוגשים מזווית מרעננת ומעט אקסצנטרית בכוונה (נוסח פיליפ לים, קנזו ואחרים). בין היתר, חליפות בהדפסים דיגיטליים, עליוניות קשיחות בגזרת כתף שמוטה ונעליים עם עקבים יצירתיים. על פי הטלגרף הבריטי, צוות המעצבים של המותג, שמתעתד שלא לתרגם טרנדים אלא להתמקד בפריטים בעלי אופי מוצק יותר, הובאו משלל מותגים נחשבים, בין היתר "אקנה" השוודי.

לחנות שנפתחה ברחוב ריג'נט בבירה הבריטית, יצטרף בקרוב סניף בקופנהאגן ובעתיד מתוכננות חנויות נוספות באירופה. הקולקציה פונה לנשים בלבד, והיא חולשת על כמעט כל תחום אופנתי אפשרי, החל מאיפור, דרך נעליים ואביזרים וכלה בפריטי לבוש. רף המחיר נחשב בתעשיית האופנה כ"טווח ביניים", עם נעליים באזור ה-600 שקלים, בלייזרים ב-480 שקלים וסריגים בסיסיים ב-240 שקלים.

בצעד זה H&M מחלקת את עשיית האופנה שלה ופונה אל שלושה סוגים של קהל. רשת האם מתמקדת באופנה זולה, נגישה וטרנדית; COS פונה אל פלח קלאסי; ואילו הרשת החדשה אמורה לדגדג את בלוטות החשק של פאשניסטות המחפשות לבדל עצמן באמצעות בגדים יצירתיים יותר, והצעות מוצקות יותר, ביחס לטעם הרווח באוכלוסייה ולמגמות הפופולריות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה חולשת על כל תחום אפשרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully