וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זונה לשיפור הזוגיות

יוסי טרבלוס, סטנדאפיסט

27.7.2004 / 9:16

יוסי טרבלוס חושב שללכת לזונה זה כמו להכניס את הרגל לנעל של באולינג – אתה רוצה לשחק אבל יודע שעשרה גברים כבר הזיעו שם לפניך. אבל, כשאין אוכל בבית - אוכלים בחוץ

בזמן האחרון רצה ברדיו פרסומת בה אישה אומרת לבעלה שאם לא מתאים לו שילך לזולה. לא צריכים להיות יגאל שילון בשביל לפתור את חידת ההגיון הזו. לכן החלטתי בטור הזה לדבר קצת על נושא הזנות ועל הצורך שהוא ממלא או לא ממלא.

אני לא השתמשתי בשירותיה של נערה עובדת אף פעם, ולא נראה לי שגם אשתמש בעתיד. אני חולה על נשים, באמת אין כמו אישה שתסדר לך את הראש, ואם יש לך מזל גם את הבית, ובגלל זה כנראה קשה לי לקבל את העובדה שאפשר לשכור אהבת נשים. אני מסכים עם דעתו של ג'ורג' קוסטנזה: סקס וחניה זה משהו שלא צריכים לשלם עליו, כי עם קצת מאמץ אפשר למצוא אותם גם בחינם.

אבל זו לא הסיבה היחידה. אני יודע שאולי אני נמצא כאן בדעת מיעוט בקרב הגברים, אבל יש משהו שדי מגעיל אותי בתחלופה הזאת של לקוחות אצל נערות ליווי. מין הרגשה כזאת שעושה לי צמרמורת. אותה ההרגשה שיש כשאתה רוצה לשחק באולינג וצריך להכניס את הרגל שלך לנעל ששכרת באולם. אתה רוצה לשחק אבל יודע שאיזה עשרה גברים כבר היו והזיעו שם לפניך.

אני הכי אוהב לקרוא את המודעות שמזמנות אותך לסטודנטית שתפנק אותך בדירתה. למה סטודנטית? מה האטרקציה הגדולה? אם אני גומר מהר את העניינים היא תעזור לי במיקרו כלכלה? אני לא חושב שיש סטודנטית אחת שאחרי שבעה שמונה פועלים זרים מגאנה, תוכל לשבת ולהתרכז בשיעור סטטיסטיקה.

אבל יש אנשים שכן יכולים להשתתף בשוק הבשר ואולי בגלל זה גם רב המסחר מתנהל באיזור הבורסה. יש לי חבר טוב שמכור לזונות. הוא מת על הריגוש של החיפוש אחר המודעות בעיתונים ולגלות כמו סטיבן הוקינג חורים שחורים חדשים.

אני לא מבין למה בחור חסון ונאה כמוהו עושה את זה, אבל הוא אומר שיש משהו מאד מפתה בלשכב עם בחורה ללא המחויבות של להחזיר אותה הביתה או להתקשר אליה יום אחרי. "150 ¤" הוא אומר "והנשק פרוק, בדוק ונצור, אפשר לישון על הבטן. הרי גם ככה אם תוציא בחורה לבלות ותשלם עליה, תוציא את אותו סכום, וזה במקרה הטוב. ככה לפחות, אתה יודע בוודאות שיש תמורה בעד האגרה, בדוך ולא בסיבוב".

לא יודע, לי קצת קשה עם זה, אני אוהב את ההתרגשות בפגישות הראשונות, אבל אני מאמין שיש הרבה גברים שמסכימים איתו. אז אני נמנע מכל הענין, אבל, נשים יקרות שלי, נשאלת השאלה: האם כשאתן לא מספקות את הגבר שלכן ועושות לו פוזות ופרצופים ומחליטות על כיבוי אורות ללא אימון על רטוב, האם כשהוא מרגיש מתוסכל וממורמר ונאלץ ללכת בעקבות החיצים ואורגני האורות אל דירה באיזור שונצינו לזרועותיה של איזו נטשה, האם מדובר בבגידה?

מצד אחד בגד, הוא שכב עם אשה אחרת, מצד שני הוא עשה את זה בשביל שהוא לא יריב איתך, לא היה שם שום רגש והיה מעורב כסף שהוא הוציא – בערך כמו לקנות מתנה לחמותו. האם בסופו של יום, גבר שחוזר עם קצת פחות פרצופים בארנק אבל עם פרצוף אחד שמח מעל החולצה, כשהוא לא מסכן כלל את מרקם הזוגיות המתרופף של שניכם (אחרת הוא לא היה צריך לנערת ליווי, לא?) האם הוא עבר את הגבול? או שמא הוא רק תדלק בתחנה אחרת ונתן לך לילה אחד של שינה טובה?

הרי זה לא המקצוע העתיק בעולם לחינם. כבר בתקופת התנ"ך היו אנשים שהיו מוכנים לתת איזה חצי גמל למוכרת המזון הקרובה לביתם, ובלבד שהאשה לא תתחיל לבלבל את המח בתירוצים כמו: אני לא יכולה, לא בא לי, שכבנו כבר במצרים, ויש לי מחר קציר על הראש.
אז אל תמהרו להגיד שזו בגידה, כי כל גבר תפוס שהולך לזונה או בוגד, מחפש משהו שחסר לו, לא? אולי זה לא תמיד באשמתו ?! אני כבר מרגיש את הרי הגעש הפמיניסטיים מתים להתפוצץ עלי במטח של חזיות שרופות מלבה, אבל תחשבו טוב לפני שאתן מגיבות, כי מה לעשות, כשאין אוכל בבית אוכלים בחוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully