וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגד כיוון הזיפים

רועי ירושלמי

20.11.2006 / 10:22

רועי ירושלמי ממשיך לבדוק מוצרי גילוח. והפעם: ג'ל שעושה להרגיש כמו תינוק וקצף עם ניחוח של חורשת אקליפטוס עבותה

בשבוע הקודם העלה הטוקבקיסט ירון סוגייה שמטרידה גברים עוד משחר ההיסטוריה של מערכת יחסי האהבה שנאה שנרקמה בינם לחברת ג'ילט. סוגייה שמצדיקה התייחסות רצינית, עוד לפני סקירת מוצרי גילוח מעניינים.

מדובר בחשד המוצק שעשוי לעלות ברכישת חבילה חדשה של סכינים. ירון מנסח זאת כך: "תגיד, גם לך נראה שהסכינים שמקבלים עם המכשיר החדש שקונים (ג'ילט סנסור לדוגמא), הם תמיד הרבה יותר חדים ומחזיקים יותר זמן מאשר הסכינים שקונים בנפרד עבור אותו המכשיר?".

ובכן ירון, אשקר אם אומר שעניין מוזר זה לא הטריד גם אותי במרוצת השנים, עת חידשתי את מלאי להבי הגילוח שלי. על סמך תחושת הבטן והזיפים שלי ועל סמך נסיוני האישי, חוששתני שיש בסיס מוצק לטענתך.

אולם מתגובתה של חברת "שסטוביץ", נציגיה הישראלים של מונופול הגילוח "ג'ילט", עולה כי שנינו הוזים וסובלים מנטייה לקונספירטיביות. הם מוסרים כך: "סכיני הגילוח של ג'ילט המגיעים מאותו פס ייצור הם מאיכות זהה. למקרה שצרכן חש באי שביעות רצון, הוא מוזמן לפנות ולשלוח לידיהם את המוצר לבדיקה ולקבל מענה אישי בהתאם לתוצאותיה". כלומר, זה לא אנחנו, זה אתה, אבל יש לנו סבלנות לשטויות שלך. אני כאמור החוותי את דעתי המלומדת בנושא.

זה המקום להזמין את ציבור המתגלחים להפנות לכאן שאלות, טענות, הגיגים וסוגיות בנושא גילוח פרצוף. הטענות הנבחרות, יזכו למענה הראוי להן, שחור על גבי HTML.

לאתגר את השמן

ולענייננו. עם צאת שבת המלכה, זמן ראוי לכל הדעות להתארגן ולהתפנפן לקראת השבוע הבא עלינו לטובה, התמקמנו אני ומוצרי הגילוח של "קלרינס" מול המראה. למוצרים של "קלרינס מן" שיק עיצובי נקי ומעבדתי משהו הראוי לשבעה כוכבי הרצל (שבעה מתוך שבעה), על האריזה ועל הפוזה הלא מתאמצת.

בשל העובדה שלג'ל הגילוח המסורתי צירפו החברים הטובים מחברת הקוסמטיקה הצרפתית שמן גילוח (96 ש"ח), החלטתי לעשות מעשה ולגזור על עצמי תענית גילוח בת שבוע, כדי לצמח סבך עבות של ממש ולאתגר כמו שצריך את המוצר. לאחר כבוד ושטיפה הגונה במים חמים ובסבון-פנים, נמרח השמן המדובר. מלבד מרקם נעים מאד כשל מוצר לתינוקות, התפשט בחלל האמבטיה שלי ריח עמוק ומרגיע של אקליפטוס, שהדגיש את תכונתו השנייה של השמן כרילקסר פר אקלסנס.

מהבחינה המעשית, יש לציין שהמוצר עשה נאמנה את מלאכתו וכמובטח ריכך את הקונסטרוקציה הנוקשה. מה שכן, על מנת לקבל את התוצאה המבוקשת, נאלץ עבדכם הנאמן לעסות ממושכות את פניו, כדי להחדיר את השמן. לא נורא. אהבתי את השמן מאד.

קצף עמיד

מיד עם תום שלב הריכוך, התפניתי לצרף לתבשיל שעל פניי את ג'ל הגילוח של קלרינס (169 ש"ח). מהפייה התכולה ניתז עלי נוזל תכלכל שהפך כמעט מיד לקצף מיימי וריחני. חובבי הביזאר ישמחו לדעת שבשונה משלל הג'לים המצויים בשוק, מרקמו של אותו ג'ל של קלרינס נותר קיצפי גם לאחר עיסוי, ולא הופך לאותה עיסה מעוררת רחמים שנוצרת בשימוש בג'לים של המתחרים ו/או אחרי שמשחקים יותר מדי עם עוגת קרם שנאלצים לאכול כדי לא להעליב את המארח/ת בארוחה משפחתית. בעיני, זה יותר חיסרון מאשר יתרון.

הגילוח עצמו עבר בנינוחות, על אף שמשך הזמן הארוך בו לא ראו פניי סכין גילוח הותירו אותן אדמומיות משהו.
בתשובה לשאלה האם שווה לצרף ג'ל זה למחזור הגילוח, אענה בכנות שלא התחברתי לג'ליקו הכחול, מה גם שמחירו לא-זול. מנגד, מדובר במוצר איכותי, נדיב בגודלו ובעל אופי ברור (ריח יחודי, מרקם משונה), נקודות הנזקפת לזכותו. בשורה התחתונה: חובבי הכימו-קוסמטיקה יתלהבו, לאחרים שווה לבחון אפשרויות נוספות הקיימות במחיר דומה, שלהן ביצועים מרשימים יותר.

שמן גילוח של קלרינס:
נפח: 30 מ"ל, הספק: 50-60 גילוחים, מחיר: 96 ¤, ציון סופי: 6 מתוך 7 כוכבים.

ג'ל גילוח של קלרינס:
נפח: 150 מ"ל, הספק: 40 גילוחים, מחיר: 169 ¤, ציון סופי: 5 מתוך 7 כוכבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully