וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: מבושם ועד לוח השנה של פירלי

לירוי שופן

28.11.2013 / 8:46

מדוע זה טוב שבארץ בלייזר יכול לשמש כמעיל, איך פותרים את בעיית הנעליים שצצה פתאום ואיזה ספר יכול להזכיר את החספוס הבלשי שאבד? - 5 נקודות שמעסיקות גברים עם סגנון

1. המציאות הנוכחית בעולם האופנה מזמנת קושי אמתי. מצד אחד, נעליים אלגנטיות, נוסח נעלי האוקספורד שזכו לאחרונה לתחייה מוגזמת בכל קנה מידה, נראות מחייבות מדי לנוכח הסגנון הספורטיבי ועתיר הסוויטשרטים שמציף את הקולקציות מכל עבר; מצד שני, אם מחברים את כל בגדי המיזע האלה עם סניקרס מהזן המוכר – והתוצאה מזכירה שיעור ספורט (שנראה מגוחך על גברברים שחצו את גיל 22). הפתרון? נעלי כלאיים. יותר ויותר מותגי אופנה משדכים בין העולמות, ולמרבה הפלא חלק מהתוצאות אפילו נסבלות. למשל הזוג המעוצב של עודד ארמה, שבמחיר של 750 שקלים מצמיד בין סוליית גומי עבה ונוחה לחלק עליון מהוקצע (להשיג: שדרות מסריק 19, תל אביב).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעלי כלאיים. עודד ארמה לחורף 2013-14/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. אנו חיים במדינה שבה, למרבה האכזבה, בלייזר ממוצע הוא מעיל. לכן, אין סיבה שלא להשקיע בבלייזר ראוי גם אחרי הדגם המבריק מדי שנקנה עבור חתונה כזו או אחרת. למרות שעיצובי המכנסיים הולכים ונעשים רחבים יותר, בגזרת הז'קטים המחויטים הצללית עדיין הדוקה יותר, וקל להבחין שהכתפיים מפוסלות פחות ומעוגלות במקצת. הסוד הוא החומר – קל במיוחד או עם טקסטורה. הבלייזר המשובץ בעדינות של גוצ'י, שהוא אינו מבוטן ולכן גם מגיב היטב לצללית הטורסו, מוכיח שאפשר להתפשר על קפה בחמישה שקלים, אבל לא על חייטות איטלקית אמיתית. 1,066 ליש"ט במיסטר פורטר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מבוטן, ועם גזרה המגיבה לפיסולי הטורסו. גוצ'י ל-Mr. Porter/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. בעידן בו הבושם וואן מיליון של פאקו רבאן גובה יותר קורבנות מאסון ממוצע (וקשה לומר האם מדובר באלה הבוחרים להתבשם בו או באלה שצריכים להריח את היצירה על אחרים), סוגיית הניחוחות לגבר היא טריקית במיוחד. למעשה, אנחנו חיים בעידן של ניחוחות אלימים, מוחלטים ושתלטניים. ליצירות מורכבות וחמקמקות, רומנטיות כל כך כמו הבושם המיתולוגי Bois D'argent, מקו הבישום הפרטי והסלקטיבי של כריסטיאן דיור, כמעט ואין מקום. לפחות, לא על המדפים ולא על הצווארים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבושם Bois D'argent של כריסטיאן דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. יש משהו נעים בתרגום האחרון לעברית שנעשה לספר הנץ ממלטה, של דשיאל המט. למרות מעמדם השנוי במחלוקת של ספרי הבלשים, ולמרות שהוא פורסם לראשונה ב-1930, זוהי קריאה אלגנטית מאוד בשנת 2013. החספוס העצום שבו, שבעבר התקשר לגבריות ראויה והיום דווקא נראה ארכאי, הוא מעין דרך לפצות על רגעים סגנוניים היסטוריים שנשחקו עם הזמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עטיפת הספר הנץ ממלטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. קריאה שקשורה יותר לאופנה היא האתר Selectism.com. כשמו – בחירות לגברים באשר הם (ובכן, למען האמת, גברים עם כיסים עמוקים, חיבה יתרה לתרבות עכשווית והעדפה לסגנון לבוש ניאו-אמריקאי). כך או אחרת, הוא מצליח לשים את האצבע על סוגיות בוערות הנמצאות על סדר היום, כמו למשל תערוכת 50 שנים ללוח השנה הסקסי של פירלי או מה צריך איש עסקים הגון לארוז לנסיעת לילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully