וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר ב-5 נקודות: לשלב בין מצ'ואיזם ואופנה

לירוי שופן

12.12.2013 / 8:53

הקסם המסתורי שיש לברים בבתי מלון, הניחוח הערבי שכובש את הארון הגברי וסרט האופנה שיש לו יותר דרמה מסרט פעולה ממוצע - 5 סוגיות שיכולות לעניין גברים עם סטייל, ולא רק

1. מתוק, מתובל, מעושן ולגמרי מסתורי – אין פלא שיש התעוררות מחודשת בשוק הבשמים בכל הקשור לניחוחות עו?ד, אותו שרף ריחני הניגר מעץ האגר בתהליך הפקה ייחודי. הגרסא של בית הבישום Creed, המכונה Royal oud, גברית ומפתה במיוחד. היא מעט יותר מעודנת מחלופות אחרות בשוק, אבל עדיין שומרת על הקלאסיקה השזורה בניחוח האקזוטי, שמנשב מהודו וארצות ערב. 345 דולרים באתר הרשמי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רויאל עוד של קריד/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. סרטי אופנה יכולים להיות אפקטיביים כמו סרטי פעולה, אם לשפוט על פי הטריילר לסרט 'איב סן לורן', שיפרוץ למסכים ברחבי העולם ב-8 בינואר. כשמו, הוא מגולל את סיפור חייו הדרמטי של המעצב המשפיע, אבל דואג לעטוף הכל במוזיקה דחוסה ויצרית, שוטים מסעירים, ונשים יפות כמו שרק הגדולים באמת ידעו להלביש. להגביר את הווליום ולצפות בלופ.

3. בארץ נוטים לשכוח שגבר נמדד גם בתיקו. המעצב האמריקאי בילי רייד חבר לאחרונה למותג התיקים האמריקאי Coach לטובת קולקציית קפסולה של תיקים ניאו-קלאסיים עשויים עור משובח ונוסטלגיה משובחת עוד יותר. תיק הנשיאה המוצע בשילוב של ירוק-כהה וחום מסתמן כאחד המוצלחים בסדרה. עכשיו גם בהנחה. 630 דולרים (יש משלוח לישראל).

תיק של Coach בתצוגת בילי רייד לחורף 2013-14. GettyImages
מתוך שיתוף הפעולה בין בילי רייד ל-Coach/GettyImages

4. לברים של מלונות יש אווירה שאין לשום מקום אחר. אולי העובדה שפוקדים אותם אורחים מזדמנים ממקומות רחוקים הופכת אותם למעניינים יותר, או שאולי זו דווקא התפאורה, שהיא לרוב מוחצנת ודרמטית יותר בהשוואה לברים אחרים הממוקמים על שפת הרחוב. כמובן, שאין זה אומר שאי אפשר להמשיך ולפקוד את אותו המקום בקביעות. הבר של מלון הבוטיק הוטל מונטיפיורי בתל אביב, על פינת הרחובות מונטיפיורי ויבנה בתל אביב, מספק שלוש איכויות – אורחים אקזוטיים, תפאורה תקופתית קולוניאליסטית ומוקפדת ובלאדי מרי צורב, חמצמץ ומענג עד מאוד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוטל מונטיפיורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. ואם כבר קר – המעצב יוסי קצב הוא אמן בכל הקשור לפריטי עור. ז'קט האופנוענים הצמרירי שלו העונה, עם הרוכסנים הגסים ופרוות הכבשים, הוא שילוב מושלם בין מצ'ואיזם לאופנה. כ-4,000 שקלים. להשיג בחנות Sketch, מתחם התחנה, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל אופנוענים של יוסי קצב ל-Sketch/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully