וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד ראשונה ממציל

יוסי טרבלוס, סטנדאפיסט

16.1.2005 / 8:42

כל בחור בזוגיות רוצה לדעת כמה היו שם לפניו: האם הוא הראשון, או "העולה המיליון". ויש כמה בחורים שאסור שיהיו לחברה שלך ברקורד

כשנכנסים למערכת יחסים עם בחורה, אחת השאלות הראשונות שעולות בראש של הבחור החדש היא עד כמה הרכש החדש "משופשף". או יותר נכון, כמה עברו עליה לפני. האם מדובר בבודדים, או בסניף מקדונלד'ס שמשרת רבבות בחודש. מצד אחד אתה לא רוצה להיות הראשון, אבל מצד שני אתה ממש לא רוצה להיות "העולה המיליון". מה שאנחנו מחפשים זה מקום טוב באמצע, רצוי לכיוון החד ספרתי, אבל לא אחד או שניים. הכי לא רצוי זה בתולה. אני לא מכיר גברים מעל גיל 25 שרוצים לקבל אליהם בחורה בניילונים.

לא מזמן שמעתי על טרנד בבריטניה של בנות ששומרות את בתוליהן עד לאחר החתונה או לשלבים ממש מתקדמים במערכת היחסים בואך האירוסין. לא יודע אם זה נכון או לא, אך אם יש סיכוי שהטרנד הזה יגיע מבריטניה לארץ, אני מכיר הרבה אנשים שיעדיפו שהמנדט יעשה קמבק לפניו. טרנד של הליכה על גחלים בזמן ג'ינגול קוברות בלוע וולקני פעיל מסוכן פחות לבריאות הנפשית הכוללת מ"מכת הבחורות" הפוטנציאלית.

בתולה זה לא אטרקציה

אני ממש לא מבין את האטרקציה שבלשכב עם בחורה בתולה. חוץ מהריגוש המובן של סימון הטריטוריה החדשה לאגו הגברי, נכונה למבתק עסקת חבילה בעייתית ביותר. מולך שוכבת בחורה ספק חרמנית, ספק מפוחדת, ספק קשורה מספיק טוב, ותפקידך הוא לפתוח לה צוהר ראשוני לעולם המופלא של המין. וכאילו "העז" שהפילו עליך לא מספיק גדולה, אתה צריך שהחוויה תהיה לה ורצוי גם לך, מהנה. (לקוראינו בני הדודים הישמעאלים מדובר בעז במובן של האחריות ולא עז במובן של הבתולה). וכמובן שאם הסעודה האחרונה של הילדות לא מאיימת מספיק, מובטח לנו קינוח אדמדם ובעייתי דווקא בתחילתה.

איזה תיק נופל עליך?! את הלילה הזה הבחורה תזכור כל החיים שלה ואתה צריך להיות נושא הכלים שיוביל אותה אל רקיעי האקסטזה ואל פסגות הרעד. מה שקורה ברוב המקרים זה שלא עזבתם אפילו את "למטייל". תוסיפו לכובד הנטל גם את חרדת הביצועים שיש לחלק מהגברים ותקבלו מתכון בטוח לפיאסקו מיני מובחר.

רחב 2000

בגלל זה צריך לבחור בחורה שכבר עברה כמה חופרי מנהרות (רצוי לא מהסוג שטלי פחימה אוהבת), שהייתה קצת בעניינים ושקלטה איך בדיוק הדברים זורמים. ולכן, בשלב מסוים של מערכת היחסים נכנסים ל"שיחה". השיחה שהיא למעשה, בירור מצבת כוח האדם שעבדו כבר בתפקיד שלך לפניך, וזו סיטואציה מאד עדינה. לבחורות המספרים לא כל כך חשובים כי עלינו הגברים התפיסה היא ש"כל המרבה הרי זה משובח". לבנות זה יותר לכיוון של
"כל המוסיף גורע". ולכן כשאתה מעלה את ה"שיחה", אסור לך להיות יותר מדי תוקפן ולשאול דוך "כמה?", אבל אל תהיה גם חננה מדי ותגיע לזה בסיבוב.

אישית, אני ממש לא ממליץ לשאול את השאלה הזו בהתחלה, כי צריך להרגיש טוב ובטוח עם הבחורה לפני שפורצים יחד את תיבת הפנדורה הזו. אם יש לך חששות ואתה הססן לגבי הצלחתו העתידית של הקשר – אל תשאל. כי אם אתה לא יודע אם להמשיך או לא, גם שני גברים לפניך ישמעו לך כאילו מדובר ברחב 2000. לכן, רק אחרי כמה חודשים, בערב של שכרות קלה ובאלגנטיות של ג'יימס בונד, תגניב את השאלה הגורלית לשיחה, ותבדוק מי וכמה הכניסו את המכוניות שלהם למוסך לפניך.

אורגיה עם מציל קווקאזי

יש כמה טיפוסים שאתה לא רוצה שיהיו לחברה שלך ברקורד, לא משנה כמה אתה אוהב אותה. לדוגמה: מצילים, חשפנים, נשואים, ברמנים, עובדי צוותי בידור במלונות, קווקאזים עם געגועים, מישהו ממשפחת אברג'יל/רוזנשטיין/גבריאלי, סטנדאפיסטים (זה אישי), עובדים זרים, ערבים (מה לעשות כולנו גזענים), כושים (כי לך תתמודד), כל חבר מלהקת היי פייב, פנסיונרים, חובשים מטיולים שנתיים, ידידים שהיא עדין איתה בקשר ורק מחכים שאתה תפשל, מתופפים, מג"בניקים וקרובי משפחה. על כל אחת מהקטגוריות האלה מופיעות בתעודות של הבחורה פגיעות שאסי, שגוררות אחריהן ירידת ערך אוטומטית.

אם מתגלה לך שהיא הייתה באורגיה מדובר בתאונה רצינית וצריך לבדוק טוב טוב עם מי, מתי, וכמה אלכוהול היה מעורב, כי אולי כדאי להוריד אותה מהכביש ולנסוע במוניות. ולכן אלא אם כן אתה ממש אוהב את הבחורה (ולא אכפת לך שיש סיכוי שהיא הייתה עם באורגיה עם מציל קווקאזי) אתה לא רוצה לשאול עם כמה היא הייתה.

אל תפחדו, אין הרבה סיכוי שתמצאו היום בחורות בנות 22+ שיכולות באמת ללבוש לבן מתחת לחופה, אבל גם אל תחששו יותר מדי מכמה נסיעות הרצה - זה נורמלי, בכל זאת, זו המאה ה-21. אחרי הכל, אל תשכחו, אוטו מהניילון עלול להתקלקל מהר מאד או לנסוע הרבה שנים בלי לראות מוסך, אבל למה שאתם תעשו לו את ההרצה?


* יוסי טרבלוס מופיע בימי שישי בצוותא תל אביב בשעה 00:30 יחד עם שחר חסון, אדם שרון ואמירם טובים במופע "סטנד אפ אל תוך הלילה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully