וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או מיי גוד, זאת הטי שירט של קני

אדר ריכטר

26.1.2006 / 12:09

בביקור הבא שלכם בבוטיק המעצבים בדיזינגוף סנטר, חפשו את קני שנדרופי, וינאי צעיר עם רזומה מדליק כמו הטי שירטס שלו

קני שנדרופי, 24, יליד וינה שהספיק עד כה ללמוד כלכלה לתואר ראשון וצילום לתואר השני בלונדון, לעבוד כצלם אופנה, לעצב חלונות ראווה, להשתתף בחידון התנ"ך העולמי, להתנדב בקיבוץ וללמוד גרמנית, עברית ואיטלקית הוא אחד הדמויות היחסית חדשות והבהחלט מעניינות בשוק המעצבים בדיזינגוף סנטר.

במהלך לימודי הצילום שלו לפני כשנתיים החליט שנדרופי לנסות למכור את האמנות שלו על גבי טישרטים וכך נולד המותג "קונטרסט". "הרעיון שעומד מאחורי האמנות שלי" הוא מסביר "הוא האינדיבידואליות".

הלוגו שלו הוא בובת חייטים. החולצות בקטלוג האינטרנטי שלו מוצגות עליה כשהיא מוצבת במקומות מפתיעים. "לבובת חייטים אין דמות" קני מסביר "היא מייצגת אדם, אבל אין לה אישיות משל עצמה. אני מלביש טי שירט על בובה בלי ראש וכך ההות שלה משתנה. היא מקבלת את האופי שלה רק ממה שהיא לובשת.

הבובה עם הטי שירטס צולמה ברחוב, בחנות, בתחנת אוטובוס - "כל מקום שאפשר לראות בו אנשים, שלא מוכרים לי באופן אישי" קני מסביר. מושג "העצמי" מאוד חשוב לי בים של תרבות המונים. לכן גם בחרתי בשם 'קונטרסט' – ניגוד, משהו שונה ממה שכבר קיים".

על החולצות של שנדרופי, לגברים ולנשים יש הדפסים גרפיים של פרצופים, חלקי גוף וסביבות חיים. הוא מעצב גם סוודרים, קפוצ'ונים ולעונה החדשה הוא מבטיח גם מעילים ומכנסיים, אבל מדגיש שהרעיון המקורי הוא טי שירט בסיסי שיש לכל אחד בארון. לשאלה האם אפשר להתפרנס מעסקי העיצוב עונה שנדרופי "לא ממש, למען האמת אני מחפש עבודה כרגע".

מחירי החולצות: 100-160 ש"ח
אפשר להשיג ב: 'Heavan', רח' שנקין 58 תל אביב; block 190 רח' דיזנגוף 190 תל אביב; בוטיק המעצבים בדיזנגוף סנטר: חמישי 16:00--9:00
שישי: 10:00-16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully