וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראת נעל?

28.12.2009 / 13:20

שלוש דוגמניות פוטרו מתצוגה של אלכסנדר מקווין, לאחר שסרבו לנעול את נעלי ה"ארמדילו" האימתניות שעיצב

הדוגמנית האוסטרלית אבי לי קרשאו (21) הנהיגה מרד בתצוגת אביב-קיץ 2010 של אלכסנדר מקווין, שהתקיימה ב-21 בדצמבר בפריז, כשסירבה לנעול את נעלי "הארמדילו" הבלתי אפשריות של המעצב. מדובר בנעליים שנראות כמו שריונו של היונק החייזרי ועקביהן מתנשאים לגובה של כ-20 סנטימטרים. שתי חברותיה, הדוגמניות הרוסיות נטשה פולי (24) וסשה פיווברובה (24), הצטרפו אליה והצהירו שגם הן לא מוכנות לקחת את הסיכון ולנעול את הנעליים שבסבירות גבוהה היו גורמות להן להתרסק ואולי אף לפגוע בעצמן. כתוצאה, כל השלוש פוטרו מהתצוגה.

דובר מטעם אלכסנדר מקווין מסר בתגובה שמתקבלות הזמנות רבות לנעליים, חלקן מלקוחות שמעוניינים בהן כיצירות אמנות. באופן לא ממש מפתיע, מי שהייתה אמיצה מספיק כן לנסות את הנעליים היא ליידי גאגא. בווידיאו האחרון שלה, Bad Romance, היא נראית עם הנעליים, אם כי רק לזמן קצר ואפילו היא לא עשתה לרגע רושם שנוח לה.

תקרית הנעליים בתצוגה של מקווין באה בזמן לא ממש טוב לקרשאו, המכונה בדרך-כלל רק אבי לי. לפני כשנה היא התעלפה בתצוגת אביב-קיץ 09 של מקווין בגלל מחוך שהוצמד לגופה חזק מדי ומאוחר יותר היא מעדה ופצעה את הברך בתצוגת "רודרטה", מה שאילץ אותה לפרוש למספר חודשים. השבוע היא הוכיחה שאולי היא מתפרנסת מדוגמנות, אבל אין לה שום משאלת מוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully