וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסט אוף: חנויות התכשיטים המקוריות ברשת

טל דרורי

4.12.2012 / 11:49

תכשיטי אופנה הם האביזר האולטימטיבי לרכישה מקוונת. הם לא ממש מצריכים מדידה, הם זולים לשיגור והם מציפים את הרשת בהמוניהם. 5 האתרים עם המבחר המקורי באינטרנט

האקלקטי

לוקיישן: http://boticca.com

בוטיקה הוא דוגמא מובהקת לכל מה שטוב באופנה על הרשת. הבוטיק המקוון מגיש תחת קורת גג וירטואלית אחת מבחר הורס של תכשיטים ואקססוריז משלל מעצבים עצמאיים מכל קצוות העולם.

הסלוגן של האתר I'd rather wear a unique story (אני מעדיפה לענוד סיפור מיוחד), בא לידי ביטוי בכל אחד ואחד מהאייטמים המוצגים בו, כשצוות מעצבים, עורכים, סטייליסטים, בלוגרים ומובילי טעם דואגים שהמבחר המתחדש יכיל יצירות נדירות, שהסיכוי להתקל בהם בעולם האמיתי שואף לאפס.

שחקניות פשיוניסטיות כגון אמה סטון וליטון מיסטר כבר נצפו באביזרים שנרכשו ממנו, מה שרק נותן לו דחיפה נוספת לביסוסו כיעד מוביל למקצועני אופנה.

גם במדד הגאווה הלאומית האתר משחק אותה עם לא פחות מ-878 מעצבים ישראלים. מקום שלישי אחרי מעצמות האופנה ארצות הברית ובריטניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יעל וטל לבוטיקה, 52 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלדה אוקיוטן לבוטיקה, 247 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביז'ו בר לבוטיקה, 49 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרטרואי

לוקיישן: http://www.modcloth.com

מוד קלות' הוא אתר הלבשה ואקססוריז שכולו חגיגת וינטג' אחת גדולה. מחלקת התכשיטים באתר מפוצצת בתכשיטים קווירקיים, שחלקם דגמים מקוריים וחלקם 'מעוצבים בהשראת'.

מאחר שווינטג' בימינו הוא שם קוד לכל מה שיש בו אפילו טיפה רטרוספקטיבה עיצובית, אפשר למצוא בו קשת רחבה של סגנונות שונים ומגוונים מקיטש בארוקי, לעתיק ומיושן, ועד שיק גיאומטרי ואדג'י' בנוסח שנות ה-60.

אבל הגדרות בצד, האתר הוא מקור לא אכזב לתכשיטים סופר חמודים עם פוטנציאל להפוך לאביזרי מפתח שיוסיפו קריצה יצירתית לכל הופעה. העובדה שהמחירים ברובם ישאירו עודף מ-100 שקלים הופכת את השיטוט לאופטימי במיוחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת של מוד קלות', 17 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עגילים של מוד קלות'/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרוק שיקי

לוקיישן: http://www.daisyknights.com

עם קהל לקוחות נאמן שמונה אריסטוקרטיות אופנה כגון אלקסה צ'אנג וקייט מוס, המעצבת הבריטית דייזי נייטס הפכה לשם רותח בסצינת התכשיטנות העכשווית. התכשיטים שלה מיוצגים במספר חנויות אינטרנטיות, אך באתר שלה אפשר למצוא את המבחר הגדול ביותר.

התכשיטים של נייטס, שהסגנון הבריטי ניכר בהם, הם הכלאה הרמונית בין רוק אנד רול ללוקס. למרות הנגיעות הרוקיסטיות קשה להתעלם מהעדינות ותשומת הלב לפרטים המשתקפת בכל אחד מהאובייקטים. נוצות וצדפות הן מוטיבים חוזרים בקולקציות ואיך אפשר כמובן בלי גולגלות, שתחת ידיה של נייטס לאלמנט מלא עידון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת של דייזי נייטס, 252 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צמידים, 25 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדרמטי

לוקיישן: http://www.wolfandbadger.com

לחובבי האבזור הדרמטי שווה להעיף מבט באתר של אחד הבוטיקים המוצלחים והשיקיים ביותר בלונדון, וולף אנד בדג'ר, המאגד תחתיו סלקצייה של מעצבים עצמאיים ולוהטים.

האתר, שכולל הלבשה, אקססוריז ואביזרי עיצוב פנים, מכיל קולקציית תכשיטים קטנה אך משובחת עם אייטמים שמפגישים בכשרון בין אדג' לדיוק עיצובי ולעיתים גם לא מעט בלינג. המחירים מתחילים בעשרות ונגמרים במאות של הפאונד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנאבל קמפבל לוולף אנד בדג'ר, 160 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שו ג'ולרי לוולף אנד בדג'ר, 425 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגה מותג

לוקיישן: jcrew.com

המותג הניו יורקי החביב על הגברת אובמה לא מפסיק לעשות כותרות אופנתיות עם קולקציות הלבשת קז'ואל מלאות סטייל. שיטוט במחלקת התכשיטים מעלה כי אין משהו שהם לא עושים נכון.

המותג, שידוע בסטנדרט גבוה, עושה שימוש בחומרים איכותיים כגון זהב 14 קראט ואבני קריסטל צ'כיות (שיש להם מוניטין טוב, מסתבר). הקולקציה הנוכחית שלהם היא פופית ומלאת פזאז, וכוללות צמידים בעלי משקל, שרשראות בעלות נוכחות והוכחה שפנינים אף פעם לא יצאו מהאופנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יי קרו, 64 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יי קרו, 124 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully