וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות לנו קטנה וזולה

אדר ריכטר

3.4.2005 / 8:56

החנות היוקרתית 'גרטרוד' להלבשה תחתונה חונכת אחות קטנה וזולה יותר - המציאון יצא להצטייד בבגדי פיתוי בהנחה

אם גם אתן מקפידות לפקוד את רחוב דיזנגוף באופן קבוע, והתרגלתן לחלוף על פני חלון הראווה של החנות 'גרטרוד' להלבשה תחתונה, רק כדי להתמסטל מריח היוקרתיות העומד באוויר, אבל בכל זאת נשארתן בחוץ, בשל מחירים מוטרפים, תשמחו לדעת של'גרטרוד' נולדה לא מזמן אחות חדשה: 'גרטרוד הקטנה' - חנות העודפים.

'גרטרוד הקטנה' נפתחה לפני כחודשיים, והיא ממוקמת בככר מסריק, ברחוב פרישמן בתל אביב. היא אכן קטנה יותר, אך לא פחות מעוצבת. בחנות מוצעים מגוון פריטי לבוש ובגדי לבנים מעונות קודמות ועודפי יבוא מדנמרק ומארצות הברית, בהנחות משמעותיות של 50%-70%. תוכלו למצוא שם חזיות שיפון רומנטיות ב –98 ¤ במקום 198 ¤, עם תחתונים תואמים בעלות של 60 ¤ במקום 98 ¤ וגופיות מאותה סדרה ב-98 ¤ במקום 184 ¤.

במחלקת הבגדים מציעה הקטנטונת חצאיות פרחוניות אביביות עם תחתיות שיפון צבעוניות ב-490 ¤ במקום 968 ¤, חצאיות כותנה אציליות בדוגמת פליסה ב-240 ¤ במקום 525 ¤, מכנסי כותנה ב-98 ¤ במקום המחיר הרגיל של 449 ¤ ומכנסי פשתן ב-290 ¤.
בין המכנסיים, החצאיות והלבנים תמצאו גם מגוון חולצות מוזלות, ז'קטים וצעיפי משי, והכל כיד הרומנטיות, כמו שרק בגרטרוד יודעים.

'גרטרוד', פרישמן 77 תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully