וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות העודפים של פגנקה- המציאון

נגה משל

7.4.2005 / 9:07

ממבט ראשון נראית חנות העודפים של "פגנקה" כמו ג'ונגל אינסופי. במבט שני תוכלו למצוא בה שמלות, חצאיות, מכנסיים ומעילים במחירים ממש שווים

לא כל אחד יכול לצאת למסע קניות ולחזור עם מציאות. פעולת החיפוש היא פעולה סיזיפית שניתן להמשילה לפעולת הדי?יג - יש הרבה דגים בים, אבל למצוא אחד שמן וטעים בין כל הבררה זה כבר סיפור אחר. בדומה לדגים, גם מציאות צריך לדוג והים מלא באפשרויות זולות ולא מוצלחות.

מי שרוצה לקפוץ היישר למים העמוקים, מוזמנת לעשות זאת בחנות העודפים של אופנת "פגנקה" ברחוב דיזנגוף בתל אביב. החנות, ששלט גדול על חלון הראווה שלה מציין 1=70, 4=200, נראית במבט ראשון כמו ים סוער מדי – יש בה פריטים מכל הסוגים והסגנונות, צבעוניות צעקנית מתערבבת בצבעוניות מתונה, אין קו ברור ויש שירחיקו לכת ויגידו שזו חנות של פרחות.

אבל אותי שום פרחה עוד לא הפחידה ובשנים האחרונות הצטיידתי במספר פריטים מהחנות – כל אחד שונה מהשני ב- °180 וזה רק מעיד על האקלקטיות ומגוון הפריטים השונים, שניתן, עם קצת מאמץ, לדוג בה.

בימים אלה נמכרים רוב הפריטים ב-70 ¤ לפריט או 4 פריטים ב-100 ¤, וכלולים במבצע שלל חולצות קיץ במגוון רב של גזרות ובדים (פרחוני, חלק חושפני, נוצץ, סולידי), חולצות טריקו ארוכות בצבעים חלקים, עם כיווצים ופתחים במקומות לא סטנדרטים, שמלות קיץ קטנות ועוד.

באגף המכנסיים יש מציאות אמיתיות ב-100 ¤, הכוללות מכנסיים חורפיים בגזרה ישרה או מתרחבת (ראו תמונה), ובתחום החצאיות תוכלו למצוא דגמי מיני קצרצרים, חמודים וצמריים ב-80 ¤. יש גם כאלה ארוכות יותר עם מפרצי תחרה מעניינים. כיאה לחנות עודפים כל המוצא – זוכה, אין את כל המידות והמלאי משתנה.

שמלות ערב שוות

אם אתן בעניין של שמלת ערב יש סיכוי שתצאו מכאן ממש מורווחות. אם תשלפו מבלגן המתלים פריטים בודדים שנראים תחילה מאוד לא מרשימים, תגלו שמלות מכל הסוגים, האורכים והמינים במחיר של 100-200 ¤ (שנמכרו לפני כן במאות שקלים). נכון, במבט כולל חלק מהשמלות נראות וולגריות, אבל כשמבודדים אותן בהחלט יש על מה לדבר והן אפילו זוכות לקריאות התפעלות על ייחודן (מניסיון!).

מי שלא הצטיידה החורף במעיל ורוצה להצטייד במשהו מחמם לשנה הבאה תוכל למצוא מעילים בהנחה של 50% (מ-70 למעיל סקיי קצר ועד- 350 ¤) וביניהם מעילי צמר דקים בשחור, אפור, כתום, ז'קטים ומעילוני טוויד וצמר קצרים, מעילי קטיפה עם דוגמאות, מעילי "קרושה" בחום ובשחור ועוד. בחנות גם מעט אקססוריז כמו חגורות, תיקים ותכשיטים ב-30 ¤ (לא להיט) וארגז מציאות ב-20 ¤ הפריט.

הסחורה ב"פגנקה" מתחדשת כל יומיים, המוכרות, שועלות די?ג ותיקות, ידוגו לכן פריטים גם אם לא תתעקשו (הן כבר מכירות את הפוטנציאל ואת הקשת הנרחבת של הקונות שלהן) וכשקפצתי למקום באחרונה, הסבירה לי המוכרת שהפריטים הנמכרים הם "שלאגרים שנתקעו" – או אצל התופרת ואז הם פספסו את העונה, או שייצרו מהם יותר ממה שאפשר היה לשווק לחנויות ברגע נתון.

קולקציה מפתיעה ומוצלחת

ובכל זאת, אם אתם מחפשים קו אופנתי ברור יותר (במחירים רגילים) תוכלו להמשיך במעלה רחוב דיזנגוף לחנות 'הרגילה' של "פגנקה" (שלה סניפים בכל הארץ) ולבחון את קולקציית הקיץ של הרשת. בניגוד לקרנבל של חנות העודפים פה השפה הרבה יותר ברורה ומתונה.

בחנות בדיזנגוף מסודרת הקולקציה על פי צבעים (לבן, ירוק, שחור, טוריקז, ורוד, כתום) והסגנון של הבדים הרבה יותר מרוכך, נשי ובייחוד אופנתי על פי התקן. בקולקציה המפתיעה והמוצלחת תמצאו הרבה גופיות וחולצות מבדים רכים שלא בא להוריד מצוידות בתחרות, סרטים וצווארונים מתנפנפים. המחירים נעים בין 80-250 ¤ לחולצות, 230-360 ¤ למכנסיים, 199-250 לחצאיות, ההיצע נרחב והמגע על הגוף – מלטף.

"פגנקה" – חנות העודפים, דיזנגוף 150 תל אביב, טל' 03-5236721 (פתוח עד 20:00).

"פגנקה", דיזנגוף 164 תל אביב, טל': 03-5224840 (פתוח עד 21:00).

"פגנקה" חיפה, גרנד קניון קומה א', טל': 04-8122007

הסחורה נמכרת גם בקניון ארנה, הרצליה, רמת השרון, חולון, ראשל"צ, ירושלים, כפר סבא, רעננה, כרמיאל, אשדוד, באר שבע ואילת.
לבירור הסניף הקרוב לביתכם: 03-5187868.

  • עוד באותו נושא:
  • אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully