וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייבי נטליה

25.9.2010 / 10:57

למרות שהיא נמוכה ממרבית דוגמניות המסלול, ברברה פלווין הגרסה ההונגרית לאגם רודברג, מסתמנת כסופרמודל בהתהוות

ברברה פלווין ההונגריה היתה רק בת 13 כשהתגלתה ברחובות בודפשט. היום, ארבע שנים מאוחר יותר, עם חוזה בסוכנות IMG וקריירה בנסיקה, היא עדיין מלאת אנרגית ילדות, גרה עם ההורים, שומרת על קשרים עם חברים מהשכונה ועוסקת בספורט. אבל בהפקות אופנה על שערי המגזינים ז'לוס מאפריל השנה ו-W מיוני, היא מצליחה להיראות כמו ילדה גדולה. מי שנראית כמו האחות האבודה של הסופר מודל הרוסייה נטליה וודיאבונה ולפעמים קצת כמו אגם רודברג, מסתמנת כהבטחה הגדולה של הדוגמנות הבינלאומית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין ז'לוס, יוני 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-2006 היא טיילה ברחוב עם אמה, כשסוכן (שהיום משמש כמנהלה האישי) הבחין בה והציע לה להצטלם לתמונות טסט. התמונות ככל הנראה עשו את הרושם הנכון במקומות הנכונים, ובגיל בו מרבית בנות גילה מנסות את נעלי העקב של אמא, החלה פלווין לדגמן. בתחילת הדרך היא נשלחה לצילומים ביפן והחל מינואר השנה היא הפכה לקבועה במגזיני אופנה מרכזיים כמו L’Officiel ו-Jalouse הצרפתים, נומרו האיטלקי, ווג בריטניה, W והארפרס באזאר האמריקאים. עבודת המסלול הבינלאומית הראשונה שלה הייתה במילאנו בפברואר השנה, לאחר שנבחרה אישית על ידי מיוצ'ה פראדה והשתתפה בתצוגת סתיו 2010 של המותג האיטלקי. בראיון למגזין W באפריל היא גילתה שהייתה יותר נרגשת ממתוחה וזו היתה התגשמות של חלום גדול עבורה. מיד אחר כך, ולמרות שגובהה "רק" 171 סנטימטרים, היא זומנה גם לתצוגות בפריז של כמה מבתי האופנה המובילים, כולל לואי ויטון, מיו מיו, גיילס דיקון ונינה ריצ'י. לאחרונה היא הצטלמה לקטלוג אביב/קיץ 2010 של המעצבת הצרפתייה הורסטילית סטלה פורסט ובקטלוג פינק, ליין הקולג'ים של ויקטוריה סיקרט.

ברברה פלווין בתצוגת לואי ויטון בפריז, מרץ 2010. Francois Durand, GettyImages
בתצוגת סתיו/חורף 2011 של לואי ויטון במרץ השנה/GettyImages, Francois Durand

היא רצינית לגבי הקריירה הנוסקת שלה, אבל עם זאת רואה בדוגמנות תחביב. היא משחקת כדורגל בעמדת חלוצה וצופה במשחקים בטלוויזיה. היא אוהבת לשיר, במיוחד שירי עם הונגריים ובקולנוע ובטלוויזיה היא נהנית הכי הרבה מא?נ?ימ?ה ומנגה (אנימציה וקומיקס יפנים). בלי דבר אחד היא לא תוכל לחיות – מוזיקה. היא מרגישה נוח בתעשייה ונהנית מהעבודה. הדבר היחיד שמפחיד אותה הוא חרקים מסוימים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך קטלוג אביב/קיץ 2010 של סטלה פורסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין ז'לוס, פברואר 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

על השיער החום והחלק שלה היא שומרת באמצעות חפיפה רק של השורשים ושטיפה במים של השאר וכך השמפו לא מייבש לה את השיער. היא לא מתאפרת אם היא לא חייבת ואת פניה היא שוטפת במים קרים פעמיים ביום. בקרמים, נכון להיום, היא בכלל לא משתמשת. אבל מבחינתה מה שהכי משפיע על הופעה הוא האישיות ולכן היא תמיד מנסה לחשוב בחיוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במגזין W, אוגוסט 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשה לה לעמוד בכל החובות לתיכון, אבל חברים עוזרים לה. בזמן הקצר של דוגמנות הרחק מהבית, היא למדה הרבה על החיים, על עבודה ומחויבות. במסגרת העבודה היא גם ביקרה לראשונה בניו יורק, לונדון ופריז והיום קשה לה לתאר את חייה בלי דוגמנות. עם צמד עיני תכלת, זוג רגליים ארוכות וסוכנות המייצגת, בין היתר, גם את ג'יזל, היידי קלום, נעמי קמפבל וקייט מוס, היא לא מתקשה למצוא תעסוקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בווג פריז, יוני 2010/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully