וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מביאות נחת

לרה רוטר

19.3.2007 / 11:29

אחות אחת למדה עיצוב אופנה, השנייה עיצוב גרפי והשלישית עיצוב תכשיטים. ביחד הן האחיות מגנס שמעצבות בניו יורק תיקי וינטאג' טובים

האחיות דינה, יעל ותמר מגנס גדלו בבית שנתן הרבה כבוד לאומנות. סבתא שלהן, עזבה את הדת בגיל 14 כדי ללמוד אומנות והיתה ההשראה והזרז לקריירה אמנותית של בתה נכדותיה, ממנה הכל כבר התגלגל.

דינה (36), בוגרת ביה"ס הגבוה לעיצוב אופנה F.I.T בניו-יורק, היא האחות שהתוותה את המסלול. בסיום הלימודים, היא התקבלה מתוך מאות מועמדים להציג פריטים בעיצובה בחנות בשם FORWARD-DESIGNERS INCUBATOR ולנהל אותה.

בעלי החנות יזמו פרויקט במסגרתו הם הזמינו מדי שישה חודשים, שישה מעצבים להציג בחנות את הקולקציה שלהם מה שאיפשר להם לקשור קשרים עם אנשים מעולם האופנה וכיו'ב.

בשלב מסויים דינה נאלצה לפתח עסק רשום. היא התקשרה לאחיותיה ותהתה באזניהן אם לקרא לעסק "דינה מגנס" או "מגנס סיסטרס". שתיהן ענו לה פה אחד "מגנס סיסטרס" והבינו תוך כדי, שהן נוסעות לניו-יורק לעבוד עם אחותן הגדולה.

לו היינו אדם אחד

תמר (30), בוגרת המחלקה לעיצוב גרפי בשנקר, היא זו שהגיעה ראשונה וביחד עם דינה התחילה לעצב טי-שירטים. לאחר כמה חודשים הגיעה יעל ושלושתן חיפשו כיוון עשייה אחד שיתאים לידע ולכישורים של כל אחת מהן, בלי שייווצר עומס על אחת מהן במיוחד.

בגלל שעיצוב תיקים משלב מיומנויות של עיצוב מוצר, עיצוב אופנה, עיצוב גרפי ועיצוב תכשיטים בשביל הפרזולים – ניראה היה שזה הרעיון המושלם.

האחיות מגנס רגילות לעבוד יחד. בתקופת הלימודים הן נהגו להיעזר אחת בשנייה לביצוע פרויקטים ותמיד צחקו ואמרו שאם הן היו אדם אחד זה היה יכול להיות מושלם. צחקו אבל צדקו. מבט אחד בתיקים של "האחיות מגנס" גורם לך לרצות שהתיק הזה יהיה שלך ולקוות שהמחיר יהיה ידידותי.

בטנת ממתק

התיקים שלהן עשויים מעור איטלקי ועל הפרזולים אחראית האחות יעל (32), שסיימה לימודים במחלקה לעיצוב תכשיטים בשנקר. הסגנון הוא רטרו חדיש -MODERN VINTAGE, המראה של התיקים הוא אורבני ולמרות שהתיקים פונקציונליים, קלים לנשיאה ונוחים לשימוש הכוונה של המעצבות היא שהם ישמשו כאקססוריז ויקפיצו בכמה רמות את הלוק.

לבטנה של התיקים האחיות נותנות תשומת לב מיוחדת ומקפידות שתהיה מפתיעה וצבעונית, כמו ממתק. הן מבטיחות שהן עוקבות אחרי כל שלבי הייצור כדי לדאוג שהאיכות הסופית של התיקים לא תהיה פחות ממעולה. התיקים מופצים כרגע ב-17 בוטיקים בניו-יורק ונמכרים גם בחנויות וירטואליות בארה"ב. לישראל הם יגיעו בקרוב, כשיימצא הקונספט השיווקי הנכון לארץ, בינתיים ניתן להשיג אותם דרך אתר הבית של "האחיות מגנס".

מחירים: 200-400$

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully