וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ממגנטים צלם של אופנת רחוב

טלי שריזלי

10.3.2008 / 13:15

טלי שריזלי עוקבת אחרי גבר נכון עד לחנות הנכונה בניו יורק, בה הוא קונה את הבגדים האגביים וכל כך מגניבים שלו

יש זן כזה של גברים, ונשבעתי שלא אשתמש לעולם בכינוי (המזעזע בעיניי) מטרוסקסואלים, אשר פשוט יודעים מה נכון. מבחינה אסתטית כמובן. התספורת שלהם נכונה, הנעליים, הג'ינס, הטי-שירט והז'קט – אפילו ארנק הכסף שלהם נכון. גם המגזין שמונח על הספה בדירה שלהם - אין טעויות, רק הברקות.

מילת המפתח היא כבדרך אגב. הם לא מנסים להיות משהו או מישהו, לא מכוונים שיצלמו אותם למדור אופנת הרחוב, הם לרוב לא ניזונים מאותם כתבי אופנה אשר מורים מה עליך לעשות או לא לעשות. אלה בחורים שנעים לכיוונים האלה בטבעיות.

כמה נחשק הוא אותו זן, וכמה חבל שמדובר בקבוצה כה מצומצמת. היפה הוא, מלבדם כמובן, הוא שהם גם יודעים לזהות זה את זה ברחוב מבלי להחליף מילה ומבלי לקרוא את שם המותג אשר מופיע בגאון בקידמת הטי-שירט שלהם. הם יזהו את הגבר הנכון על פי הפריטים המלווים אותו, יבינו היכן רכש אותם, איזה מקומות הוא נוהג לפקוד, וכל זאת בלי הצעקנות המטרוסקסואלית (הנה, השתמשתי בזה שוב).

החנות Odin היא כמו מעדניית טקסטיל-גורמה לגבר הניו יורקי הנכון. כאשר נקלעתי לשם, בעודי שרוכה אחרי גבר נכון שחשק בארנק חדש, מצאתי את עצמי מוקפת 'נכונים'. הוא פשוט ידע לאן ללכת, כי מיד בכניסה לסניף הזעיר של Odin באיסט-וילג' זיהיתי בוויטרינה במרכז החנות את היצירות החדשות של Comme des Garcons, עם הרבה מקום לכרטיסי אשראי.

ממלכת Odin הכוללת שני סניפים, וקרויה על שם האל הנורדי, נוטפת מאפיל סקנדינבי איכותי וטוב טעם, שהפך למאד מדובר לאחרונה. גם המיקום של סניפי הרשת, אינו משאיר מקום לטעויות.
הסניף הממוקם באיסט וילג' הוא שכונתי משהו והסניף הגדול יותר, שממוקם ברחוב לאפייט, בואך הסוהו, נותן מענה גם לתיירים הנכונים.

מותגים על סף חשיפה

כיאה לבוטיק משובח ועוד כזה לגברים בלבד, עבודת הקניינות בבוטיק הזה גובלת באוצרות. היפה בבוטיק הוא האיזון מושלם בין מה שאופנתי למה שלביש. הקולקציה שבבסיס הבוטיק כוללת מותגים ידועים כמו ראג אנד בון וTrovata ומותגים שנמצאים ממש על סף חשיפה היסטרית – כלומר, קנו אותם לפני שיהפכו לענקיים. למשל Engineered Garments ו-You Must Create.

סחורה חדשה מגיעה בתדירות גבוהה לחנות, לא רק לפי עונות. יש פריטי קז'ואל בינהם סווטשירטים של Rogues Gallery, המיוצרים במיין, מה שמוסיף לאפיל הטבעי שלהם, וחולצות הגולגלות של Alexandre Herchcovitch, אחד המעצבים החמים כרגע. לקינוח מוצעים פה מכנסי הסקיני הפופולריים של Cheap Monday.

הגבר הבררן יוכל אפילו לאבזר את עצמו בחליפה, אם רק יחשוק בכזו, ולא מדובר בסתם אחת, אלא בחליפה בגיזרת סלים-פיט של אוליבר ספנסר, שתקרב אפילו אמן גרפיטי מצוי ללוק של שווקי וול-סטריט.

החנות ידועה גם בזכות הפינוקים שנמכרים בה לצד הבגדים – קו הטיפוח השלם של Comme des Garcons, סניקרס של Y-3, חגורות, עניבות, תכשיטים, תיקים וספרים ומגזינים מכל העולם.

אוסף הטי-שירטים המעולה שיש פה, רווי בשמות שהיו בוודאי זרים לאוזן הישראלית, אך כדאי שזו תתחיל לשנן אותם כבר עכשיו. Odin משווקת באופן בלעדי את הטי-שירטים של S.Valentine, אמן ניו יורקי שגם עיצב את לוגו העץ היפהפה של החנות. ויש כאן גם ליין שמעצב קים ג'ונס לאומברו ואת מיטב החולצות המכופתרות של פול סמית'. בין היתר, יש בבוטיק גם פריטים יחודיים, כמו אבזמים לחגורות של חברת Shane, העשויים משרף שהם יצירות אמנות לכל דבר.

בעיני, ההישג של Odin, הוא ביצירת התערובת של סטייל משובח ואותנטי במינון גבוה ונמוך, מה שהופך את החנות לנגישה ולא מאיימת. זו הכתובת למי שצריך זריקת עדכניות קלה ותו לא, והמקום יספק גם מענה שלם לאותם גברים נכונים, המבקשים ליצור אמירה אופנתית עכשווית שלמה. כנסו לאתר ותבינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully