וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטמות בפרצוף

דנה דרבינסקי-טיקולסקר

23.3.2008 / 13:24

הם לא מסתרקים, לא מתקלחים ולא מחליפים בגדים. זה לא אומר שגיבורי "הישרדות" לא כשירים לביקורת אופנה. להיפך

יש בחורות שאם הן היו מבצעות באינטנסיביות כזאת משימות תחת שמש חזקה, עור הפנים שלהן כבר היה מצמח כתמי שמש שלא מצטלמים טוב ופצעונים. אבל העור של נערות "הישרדות" ניראה טוב. האם ההפקה בחרה מתמודדים גם לפי העמידות האסתטית שלהם? האם מי ים ושמש הם באמת השילוב האופטימלי לעור? מחשבות על האסתטיקה של הישרדות.

חולצה מאריג משובח

בעוד שהחולצה הירוקה והדהויה של משה הולכת ומתרפטת, נעלמת ומתחוררת, חולצת הכפתורים האפורה של דן מנו, עדיין ניראת חדשה. הכסף של מנו קנה בגדים טובים לפתיחת קייטנת ההישרדות, שמשרתים אותו טוב וגורמים להופעה שלו להיראות כמעט מגוהצת במועצות השבט. רק שלא בטוח שזה מה שיעזור לו מול חבר המושבעים. להיפך. חולצות זולות מבוטיק בחולון שלא עמדו בתוקפנות של מי הים בהם כובסו במשך 52 יום, יעוררו יותר אמפתיה.

גם צמיחת השיער האיטית של דן שעומדת בניגוד חריף לזריזות המחשבה שלו, גורמת לשיער הפנים והראש שלו להיראות יחסית מסודרים ומעוצבים גם אחרי כל כך הרבה ימים בלי ספר. עצוב, כי הוא ראוי לזכות, אבל ניראה שהקרב על לבבות חבר המשבעים יהיה מול העוג הגדול מחופית ואי המתים לסירוגין, שגופו המפוסל ויכולותיו האתלטיות מפילות כל גיבור מאתונה הקלאסית, מול האנדרדוג עם המשקפיים, שמייצג את כולנו הרבה יותר מדן. ניצחון של משה ייתן תקווה לצופים, שגם רוצים, פעם אחת, אם אפשר, להצליח, גם בלי נקודת פתיחה מעולה בחיים. ינעל רבאק.

למה היא לא אוספת את השיער?

החום כבד, המשימות ברובן מתבצעות תחת שמש קופחת, לא ברור אם יש למתמודדים דיאודורנט (אוח, רק לחשוב על זה) אבל נעמה נותנת לרעמת השיער המאד סבוכה והמחממת שלה להישאר פזורה רוב הזמן. רק מלהביט עליה נלחמת, מטפסת ומתאמצת מתחת לכל השיער הזה, מתחילים להזיע. האם זו עוד הוכחה שהפוטוגניות כאן חשובה יותר מהביצועים עצמם? האם הקוסמטיקאית הנחרצת מרגישה צורך להתחבא קצת מתחת מאחורי כל השיער השחור הזה, שניראה כאילו נצבע רק אתמול בגוון עורב עמוק במיוחד? גם ליעל, כמו לנעמה, מתאים יותר אסוף. אבל מה זה יעזור עכשיו.

דדיים בפרצוף

צילומים סתמיים לכאורה של מרינה ונעמה בשדיים גדולים במיוחד שמוצנעים רק מאחורי בדים דקים מאד, שלא מצליחים להעלים פטמות גדולות, הופכים את הצפייה בהישרדות לא אחת לפורנוגרפית משהו. השדיים הגדולים נלחמים, מתאמצים, סוחבים, נאנחים וממגנטים תשומת לב. אם היו אלה בחורות עם חזה קטן אפשר היה להתרכז בקושי הפסיכולוגי והפיזי של המשימות והחיים על האי, כשזה בא עם ציצים גדולים, זה הופך לקרבות בוץ של כוסיות במועדון למבוגרים.

קל להניח שכשעמדו מול ההפקה שתי מתמודדות על המקום במשלחת הישרדות, ושתיהן היו רהוטות, מעניינות, נחושות וספורטיביות ולאחת היה חזה קטן ולשנייה שתלים, היה מתבקש יותר לבחור בזו שרואים את החזה שלה מרחוק ולהוסיף עוד פיינט של סקס לתכנית.

מצד אחד אולי בלי השתלים האלה נעמה ומרינה לא היו מגיעות לאי. מצד שני, יעל, עם הגוף הטבעי ניראת לא פחות מושכת, יותר בלרינה והסקס אפיל שלה פחות בוטה. אצל מרינה השתלים גם עובדים בתיאום ותזמון מדוייקים, עם אישיותה הפלרטטנית. אצל נעמה, בחורה עניינית יותר, זה ניראה כמו גחמה. היא ללא ספק היתה מרשימה גם בלעדיהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully