וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גראז' סטייל

ליה פן ולירוי שופן

26.4.2010 / 20:00

את הקרדיגן הזה לבשה פעם בר רפאלי והוא מוצע למכירה. לצידו אפשר למצוא מעיל-נינט או חולצת-יב"ז - סטייליסטים מוכרים את סטוק הבגדים שלהם

מי שאי פעם רצה לעטות על עצמו ז'קט עם תאי העור של נינט, יכול כעת להגשים את חלומו המפוקפק. בסוף השבוע הקרוב (ה-29 באפריל עד ה-1 במאי) תערך בתל אביב, במועדון "ועד הבית", מכירה שמארגנותיה, המפיקות טל קליינבורט וסיוון וולפוביץ , מכנות "קונספט שלא נעשה בארץ". הרעיון – מיטב הסטייליסטים הפועלים בארץ יקבלו הזדמנות לנקות מחסנים, ויציעו למכירה פריטים מתוך אוסף הבגדים והאקססוריז שלהם ששימש אותם להפקות אופנה, קמפיינים, קטלוגים ועוד. בין המשתתפים - סנדרה רינגלר, מעיין גולדמן, כדורי אלישר, מזל חסון, ראובן כהן וגדי אלימלך, המבטיחים פריטים שנלבשו על ידי הזוהרות שבבנות ארצינו, מיעל בר זוהר, דרך בר רפאלי ועד מירי בוהדנה. המחירים, לפי ההצהרות הרשמיות, אמורים להיות נגישים.

האם יהיה מדובר במציאות של ממש או בשאריות בלתי לעיסות? "אני אציע סיכות בגד שאני מאוד אוהבת מכל מיני תקופות ומקומות שהשתמשתי בהן בכל מיני אירועים מיוחדים, לאנשים מיוחדים. יש גם קשת דקה ישנה מיהלומים, שמלה שחורה דווקא של זארה עם גזרה מעולה, שפשוט כבר עשתה את שלה". מספרת ליאת אשורי על המטמון שהיא תפתח. "גם תחתוני מחטב- לא סבתאיים, מגניבים. כל מיני דברים שקשורים לטעם האישי שלי".

אבל זה לא הולך להיות קל לאשורי, שטוענת לקשר רגשי ועצום עם הפריטים שברשותה. "אני אם כל האוגרות. זה בלתי נלאה. אני אוגרת ומעריכה כל דבר כאילו הוא היחיד שיש. וזה לא עובר או משתפר עם השנים... אספנות זה לנשמה זה רק מאהבה".

מנגד, ראובן כהן, מציג גישה נונשלנטית לגבי הדברים שיהיה אפשר למצוא בקיוסק שלו. "עברתי סטודיו ועשיתי סדר לא מזמן אז אני מוכר את כל שפניתי משם ואני לא צריך יותר: נעליים, בגדים, כל מיני פריטי לבוש, אקססוריז. לגבי שאלת "המציאה החמה" הוא אומר "האמת היא שלדעתי יש שם דברים מיוחדים, למרות שמיוחד זה משהו סובייקטיבי. יש שמלה שתפרנו במיוחד ליעל בר זוהר והיא לבשה אותה לפרסומת של ללין". מי אמר שאין גלאם בישראל?

באירוע מובטחים גם בגדי גברים, ילדים, נעליים ושאר מציאות. טווח מחירים: 5-500 שקלים (מלבד פריטים מיוחדים, כמו המעיל של ינט יכולים להגיע גם ל-1,500 שקלים).

Stylist – בר "ועד הבית", ברחוב רוטשילד 62 בתל אביב.
שעות פתיחה:
יום חמישי, 29 באפריל: 19:00-22:00
יום שישי, 30 באפריל: 10:00-17:00
יום שבת, 1 במאי: 10:00-17:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל חסון, עומר פוזינר, ראובן כהן, ליאת אשורי, גדי אלימלך, סנדרה רינגלר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגד גוף של ראובן כהן, שלבשה יעל רייך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק עור של ראובן כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של שרון בונד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של הסטייליסט עומר פוזינר שלבשה מירי בוהדנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל של מזל חסון שנעלה שירי מימון בטקס פרסי ה-MTV/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקפי וינטג' של עומר פוזינר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרדיגן של כדורי אלישר שלבשה בר רפאלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סטיילינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully