וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטבח של מרקיטה

11.3.2011 / 11:38

נמאס לכם מדוגמניות שלא אוכלות? רוצים נשים אמיתיות? קבלו את מרקיטה פרינג, דוגמנית למידות גדולות עסוקה מתמיד מאז שנבחרה על ידי ז'אן פול גוטייה לצעוד לצד דוגמניות "רגילות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מרקיטה בגיליון אביב 2010 של מגזין V/מערכת וואלה!, צילום מסך

מבין הדוגמניות למידות פלוס, ידועה בעיקר קריסטל רן. אבל מרקיטה פרינג, אמריקאית במידה 44, עושה את דרכה בבטחה למקום גבוה ברשימה המצומצמת, של דוגמניות בעלות גזרה הדומה יותר לזו של האישה הממוצעת. קרש הקפיצה בקריירה שלה היה ללא ספק הצילומים לגיליון אביב 2010 של מגזין V שהוקדש ל'מידת-פלוס'. בסתיו האחרון נרשמה לזכותה עוד קפיצה משמעותית בקריירה – השתתפות בתצוגת אביב 2011 של גוטייה בפריז לצד דוגמניות "רגילות", בין היתר קוקו רושה וקרלי קלוס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין Evans UK, אופנת נשים בריטית למידות גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בת ה-20 האתלטית גדלה בעיירה השקטה קלינטון שבצפון מדינת ניו יורק. מרבית ילדותה עסקה בסוגי ספורט שונים, כולל שחייה, החלקה על הקרח, הוקי, כדורגל וכדורסל. כבת יחידה לאם חד הורית, היא קרובה מאוד לאימה. בגיל 15 החלה לדגמן לאחר שהתקבלה לסוכנות קטנה שערכה ליהוקי ניו פייס במלון רדיסון במנהטן. שנה אחר כך, היא החליטה שזה מה שהיא רוצה. אימה הסכימה לבקשתה לעבור לניו יורק העיר, והשתיים עברו לברוקלין. החיים בעיר הגדולה היו שוק תרבותי עבורה, הרחק מן השקט, בתי העץ והגינות הירוקות של עיירת ילדותה. בגיל 18, לאחר שלוש שנות ניסיון, היא התקבלה לסוכנות פורד. מאז הקריירה שלה עלתה מדרגה וממשיכה להתרומם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בתצוגת אביב/קיץ 2011 של גוטייה בפריז, אוקטובר 2011/מערכת וואלה!, צילום מסך

בראיון לבלוג The Cut של מגזין ניו יורק, היא סיפרה על עבודה קשה הנדרשת ממנה על מנת לשמור על משקלה. בניגוד למה שנהוג לחשוב, דוגמנית מידת-פלוס אינה אוכלת כל מה שמתחשק לה. למעשה, היא אף עושה מאמץ רב לשמור על משקל מסוים. כמי שמורגלת לפעילות ספורטיבית מילדות, מרקיטה מתעמלת בקביעות. דיאטה עבורה היא תזונה בריאה. היא מתחילה את היום עם דגנים אפויים מבוססים על שיבולת שועל, פירות ולחם מלא. סלטים, עוף ודגים הם מרכיבים קבועים בארוחות הצהריים והערב שלה. מבשר אדום היא נמנעת, אבל שוקולד הוא משהו שקשה לה לוותר עליו. ככל הנראה, בניגוד למרבית הדוגמניות, המטבח של מרקיטה אינו שומם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין Evans UK, אופנת נשים בריטית למידות גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

היא עסוקה למדי ורק לאחרונה הצטלמה לקטלוג Evans UK, אופנת נשים בריטית למידות גדולות, ולקמפיין ליווייס. דוגמניות מלאות מבחינתה הן סמל ליופי אחר ולא טרנד חולף. לדעתה, דוגמניות מידת-פלוס הן מאושרות ובריאות יותר ומסמנות נכונות של מותגים ומעצבים להציע לקהל נשים במידות גדולות ביגוד טרנדי וסקסי. היא הייתה שמחה לעבוד עם דיאן פון פורסטנברג וקת'רין מלנדרינו, שתי מעצבות חביבות עליה ,כי הביגוד שלהן תמיד מחמיא ומדגיש את החלקים היפים בגופה של אישה, כמו גם עם קרל לאגרפלד כי לדעתה תפיסת היופי שלו הולכת ונעשית כוללת ורחבה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקמפיין ליווייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תצוגת גוטייה הייתה מבחינתה רגע מכונן בקריירה. השנה היא מקווה לזכות בקמפיין יופי מרכזי, או לפחות לראות דוגמנית מלאה אחרת משמשת כפני מותג יופי מרכזי, מה שלא קרה עד כה. היא גם הייתה רוצה לעבוד עם צלמי אופנה בעלי שם כמו מריו טסטינו, סטיבן מייזל וסטיבן קליין. הניסיון במגזין V היה טעימה ראשונה בהפקת יוקרה והיא אהבה כל רגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מימין בקמפיין Persona by Mr, מותג נשים איטלקי למידות גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד 10 שנים היא רואה את עצמה מצליחה ומאושרת. נכון לעכשיו, היא חוסכת על מנת לרכוש דירה משל עצמה והיא גם מתכננת להיכנס לעסקי המסעדנות. אולי, לפחות בהתחלה, היא תפתח חנות יין ושוקולד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעוד תמונה מקמפיין ליווייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully