וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה של תל אביב: הכירו 3 מהדוגמניות

21.11.2011 / 9:51

קרלי קלוס, ג'סיקה סתאם ונטשה פולי לא יהיו שם, אבל לנה, נטלי וקסניה כן יהיו - ובשבילנו הן לגמרי אותה ליגה, אם לא יותר. 3 דוגמניות משבוע האופנה בתל אביב

לנה

הדוגמנית לנה בקמפיין חורף 2012 של קסידי בוטיק (מימין, גל אפל). רון קדמי
לנה לצד הסטייליסט גל אפל בקמפיין דן קסידי חורף 2012/רון קדמי
הדוגמנית לנה ל"עלית" – קמפיין TNT. רון קדמי, רון קדמי
לנה בקמפיין TNT חורף 2012/רון קדמי, רון קדמי

גובה: 1.80 מטר; עיניים: ירוקות; שיער: בלונדיני; נולדה ב: לטביה; גרה ב: רמת גן עם החבר; בנוסף לדוגמנות גם: "סטודנטית תקשורת וקולנוע שנה א?"; איך התגלתה: "חברה דוגמנית שלקחה אותי יום אחד לסוכנות"; מודל חיקוי: "אין"; חוויית דוגמנות זכורה: "עקב 20 סנטימטרים על קצה הצוק בראש פינה"; לוקיישן חלומי: "קוסטה ריקה, קובה או מרוקו"; סגנון: "זרקני"; מה באייפוד: "the XX ושטויות"; טלוויזיה: "לא רואה"; כושר: "מטורף!"; בנים אומרים כשהם שומעים שאני דוגמנית: "את יכולה להכניס אותי לתעשיה?"; כשאני על המסלול אני חושבת על: "ברק אובמה... סתם, סתם, לא ליפול מטומטמת"!; איך מתכוננת לשבוע האופנה בתל אביב: "הרבה אקשן"; מה הכי טוב שיכול לצאת לי מזה: "מי שכתב את השאלה דיסלקט"; ומה הכי רע: "הכי הכי רע, להדבק ממישהו באיזה צינון מעצבן"; עוד 10 שנים: "אני במאית מצליחה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

נטלי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטלי בקמפיין מונה חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נטלי בקמפיין מונה חורף 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

גובה: 1.80; עיניים: חומות; שיער: חום; נולדה ב: ישראל; גרה ב: בארץ עם אמא; בנוסף לדוגמנות: לומדת; איך התגלתה: "יצרתי קשר עם הסוכנת שלי היום אלינור שחר ומיד התקבלתי לסוכנות"; חוויית דוגמנות זכורה: "צילומים בכנרת";
לוקיישן חלומי: "מילאנו"; סגנון: "מה שבא טוב"; מה אייפוד: "לפי מצב הרוח"; טלוויזיה: MTV; כשאני על המסלול אני חושבת על: "ההורים שלי"; איך מתכוננת לשבוע האופנה בתל אביב: "בכיף"; מה הכי טוב שיכול לצאת מזה:"שאני אקבל עוד עבודות"; ומה הכי רע: "שאני אפול על המסלול"; עוד 10 שנים: "אני אמשיך בדוגמנות ואחיה את החיים".

קסניה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קסניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גובה: 1.79 מטר; עיניים: כחולות; שיער: בלונדיני; נולדה ב: איקטירניבורג, רוסיה; גרה ב: תל אביב עם החבר "שפגשתי ביפן"; בנוסף לדוגמנות: "לומדת ניהול ושיווק ברוסיה"; איך התגלתה: "ברחוב ברוסיה ניגש אלי סקאוטר"; מודל חיקוי: "אמא שלי"; חוויית דוגמנות זכורה: "בפעם הראשונה שלי בתאילנד בפאשן וויק שמו לי ראש בובה ענק על הראש ובקושי יכולתי לראות לאן אני הולכת. כולם הסתובבו באמצע המסלול כי לא ידענו איפה הסוף. חלק אפילו נפלו. בדיעבד זה ממש מצחיק וזה משהו שאני לא אשכח"; לוקיישן חלומי: "אי קסום בקאריביים"; סגנון: "ספורטיבי"; מה באייפוד: "הכל מהכל, פופ ראפ, R&B; בטלוויזיה: "2 וחצי גברים, מופע שנות ה-70 - כל מה שמעניין או מצחיק"; כושר: "חדר כושר פעמיים-שלוש בשבוע, תלוי אם יש לי זמן"; כשאני על המסלול אני חושבת על: "אני ממש מרוכזת במה שאני עושה ולא חושבת על כלום"; איך מתכוננת לשבוע האופנה בתל אביב: "לא עושה משהו מיוחד. עשיתי פעם את שבוע האופנה באיטליה, יפן, קוריאה, תאילנד, רוסיה. הניסיון נתן לי המון ביטחון, כך שאני תמיד מוכנה לכל מה שיכול להיות"; מה הכי טוב שיכול לצאת מזה: "לא יודעת, אולי יותר מעצבים ועיתונאים יכירו אותי בישראל"; ומה הכי רע: "לא מאמינה ברע. אני אדם אופטימי. אפילו אם נופלים על המסלול, פשוט ממשיכים"; עוד 10 שנים אני: "קמרון דיאז החדשה... חחח".

שבוע האופנה בתל אביב 2012: הסיקור המלא

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully