וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב במיטה עם מדונה: אופנה בקליפ החדש

לירוי שופן

21.3.2012 / 16:41

מדונה מציגה את הקליפ החדש שלה, ומנסה לגרות את קהל המאזינים עם רקדנים בטייץ ועקבים, והומאז' ללהקת בנים מאוקראינה. כמה חבל שהתוצאה חנפנית

אמש צץ בסערה שסחפה את הרשתות החברתיות, הקליפ לשיר Girl Gone Wild, השני מתוך האלבום MDNA של מדונה, שעתיד להתפרסם בשבוע הבא.

בסרטון המדובר נחשפת הפקה מהוקצעת בשחור-לבן, המזכירה לפרקים את ימי הזוהר של הזמרת משנות התשעים, עם דגש על תקופת הלהיט Express yourself. כצפוי, במרכז ההתרחשות ניצבת הזמרת עצמה, מקפצת בתנועות נחש פתייניות ובמגפי עור בגובה ירך, והיא מגובה בסוללת רקדנים חטובים וחשופי חזה, שרגליהם תחובות בתוך גרביונים, והם מרקדים על עקבי סטילטו המתנשאים בקלות לגובה של 15 סנטימטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך הקליפ החדש של מדונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שבימים כתיקונם מקפידה מדונה לסגנן כל אחד מסרטוני המוזיקה שלה באופן מקורי למדי – מכובע בוקרים (Don't tell me) ועד קישוטי חינה מתפתלים על הזרועות (Frozen) - מעניין לגלות כי האופנה בקליפ, ההעמדה והחומרים הוויזואליים עצמם, משחזרים מקור אחר. במקרה הזה, הקליפ שנוצר בשנה שעברה לטראק Love של להקת הרקדנים/זמרים האוקראינית Kazaky, אשר נודעת בשילוב בין מקצב טכנו קליט, ספק-שירה והמון עקבים בומבסטיים.

עם זאת, אפשר להזים את החשד להעתקה, הן ביחס לסטיילינג והן מבחינת הכיראוגרפיה. זהו מעין הומאז' ללהקת הבנים Kazaky, שהחלה פורצת את גבולות קייב בשנה החולפת, ולמעשה חלק מהרקדנים המופיעים בקליפ של מדונה הם חברי להקה עצמם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

התשובה לשאלה מדוע מדונה, שבשיאו של הקליפ נראית כאילו והיא תחובה בתוך אורגיה ביסקסואלית, הייתה צריכה להושיט את ידה אל קבוצת פופ נחותה ממנה פי כמה, מתבררת בסופו של דבר. הקונטקסט האופנתי הבין מגדרי, המשלב את הזמרת הבוגרת לצד גברברים שעל גופם מערכות בגדים המיוחסות בדרך כלל לנשים, הוא זה שמתיימר להפוך את משמעות השיר, להיט דביק וחף מכל רוח המצאה, על פניה.

מה שבשמיעה נדמה כמסר פשטני של 'גירלס רוצות לעשות רק פאן', אמור להתגלות עם הצפייה כשירה חתרנית של ממש. ובכן, בערך. בתוך כל הקונטקסט ההומוארוטי, ניכר שהמילה Girl מתייחסת אל בחורה שהיא בעצם בחור; דרך ביטוי פופולרית בקרב גייז. במילים אחרות, 'גייז הם אלה שרוצים לעשות כיף (ומדונה מוכנה להיתקע להם באמצע)'. בקיצור, שיר שחוק שמקבל לכאורה פרשנות שחוקה מעט פחות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדונה באמצע אורגיה ביסקסואלית/מערכת וואלה!, צילום מסך

גברים, עקבים, זיעה והורמונים, ועדיין התוצאה מתקשה להלהיב או לחדש. בסופו של דבר זוהי פרובוקציה חסרת כיסוי. הסיבה לכך פשוטה – זהו אקט חנופה זול כלפי קהל שגם ככה עוקב אחריה באדיקות כשלושה עשורים. היום, צריך קצת יותר מקריצה פטישיסטית ורמזים ליחסים בין גברים, כדי לעשות איזשהו הבדל. ובלי קשר – ליידי גאגא כבר עשתה את זה לפני שנתיים עם קליפ שביים עבורה ענק האופנה סטיבן קליין.

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully