וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

געגועים לג'ימי דרמודי: מייקל פיט אייקון אופנה

24.12.2012 / 9:33

מייקל פיט, שזכור מ'איפריית הפשע', מוכיח את מעמדו המסוגנן. חוץ מלככב בראיון והפקה למגזין בולט, הוא מתחזק זוגיות עם דוגמנית על, מקפיד מאוד על חליפות ואוהב את פראדה

מייקל פיט מגיע לתצוגת שאנל הוט קוטור בשבוע האופנה של פריז לסתיו/חורף 2012/13, פריז, 3 יולי 2012. Pascal Le Segretain, GettyImages
מייקל פיט מגיע לתצוגת שאנל הוט קוטור בפריז ביולי השנה/GettyImages, Pascal Le Segretain
מייקל פיט והדוגמנית ג'יימי בוצ'הרט בטקס פרסי גילדת שחקני המסך, לוס אנג'לס, 29 ינואר 2012. Frazer Harrison, GettyImages
עם ארוסתו הדוגמנית ג'יימי בוקרט בטקס פרסי גילדת השחקנים, לוס אנג'לס, ינואר 2012/GettyImages, Frazer Harrison
מייקל פיט בתפקיד ג'ימי דרמודי בסדרה אימפריית הפשע, 2011. imdb
גנגסטר עם פני בייבי וחליפות אלגנטיות. מייקל פיט ב'אימפריית הפשע'/imdb

עונתה השלישית של סדרת HBO 'אימפריית הפשע', מרתקת כבכל שהייתה, לא כללה את מייקל פיט. השחקן, המוזיקאי והאמן האמריקאי בן ה-31 אשר, התפרסם לראשונה בגדול בסרטו של ברנרדו ברטולוצ'י 'החולמים' (2003), כיכב בשתי העונות הראשונות של סדרת היוקרה, העוסקת בפשע מאורגן בחוף המזרחי של ארצות הברית בשנים הראשונות של תקופת היובש. תפקידו כג'ימי דורמדי, גיבור מלחמת העולם הראשונה המתייסר בחיי משפחה מורכבים ואפלים ומצטרף לפשע המאורגן, הפך אותו לשם מוכר ולאחד הכוכבים המבטיחים והמבוקשים היום.

נראה שפיט מסוגל לגלם כל תפקיד בהצלחה, במיוחד תפקידי גברים קשוחים וקרים לכאורה, אבל עם טוב לב ויושרה (מה שעשוי להפוך אותו למועמד מושלם, אגב, לתפקיד כריסטיאן גריי בהפקה הקולנועית המתוכננת לטרילוגיית 'חמישים גוונים של אפור').

משמח לדעת, שגם בכל הנוגע לאופנה, פיט מגלה מעורבות רבה. לא רק שהוא לקח חלק בשנה שעברה בקמפיינים של איב סן לורן ופראדה, השחקן גם מגיע דרך קבע לתצוגות ואירועים בשבועות האופנה של ניו יורק ופריז. מיותר לציין, שממש כמו בביגוד התקופתי ב'אימפריית הפשע', גם בחליפות ברברי וארמני שהוא לובש לאירועים האלה, הוא נראה אטרקטיבי לא פחות מדוגמן מילנזי ממוצע. עם זאת, הוא עצמו טען לא פעם כי עיסוקו באופנה נבע מסיבות כלכליות. אך ללא ספק, ארוסתו ג'יימי בוקרט, דוגמנית מסלול מבוקשת, מסייעת להבנתו והיכרותו עם עולם האופנה. השניים מתגוררים עם החתול שלהם, קראקהד, בברוקלין.

בימים אלו הוא עובד על שני סרטים חדשים - You Can’t Win, סיפור אהבה על רקע עולם הזנות והשוטטות המחתרתי בשנות העשרים; ודרמת פשע, Rob and The Mob, על בני זוג פושעים בשנות התשעים.

מכל מקום, מי שהתגעגע לשחקן המוכשר עם פני הבייבי, יוכל למצוא ראיון שער עימו המלווה בתמונות נהדרות בגיליון החורף של מגזין 'בולט' - Bullet. המגזין, רבעון עם גרסאות פרינט ורשת אשר הושק בחורף 2010 עוסק באופנה, אמנות, קולנוע ומוזיקה לבעלי טעם צעיר ובינלאומי ומציע ויזואליה מרהיבה וראיונות אישיים המציגים זוויות מחודשות על תרבות מיינסטרימית.

להלן מה שהיה לפיט לומר למגזין:

על בחירתו שנה שעברה כפרזנטור של פראדה: "עשיתי את קמפיין פראדה כי, אחד, הם ביקשו ממני, ושניים, כי הם ממש יודעים לעשות 'פאקינג' חליפה".

על אלימות על המסכים: "אנו חיים בעולם אלים...אני בהחלט מחשיב את עצמי אדם שקט, אבל אני גם חושב שלפעמים הדרך הטובה ביותר להבין משהו היא להביט אליו ישירות בפנים".

על משחק: "להיות שחקן באופן בסיסי זה לחכות שמישהו ייכתוב או יביים סרט שהוא מושלם עבורך. אני לא רוצה לחכות".

על מעורבותו באופנה: "עשיתי דברים כאלו לתמוך ביוזמות אמנותיות. זאת אחת הסיבות שהייתי מסוגל לשלם עבור שכר דירה בניו יורק. אופנה, עם כל היהירות והמלאכותיות שלה, למעשה מגלגלת הרבה כסף".

בסדרת התמונות המלוות את הראיון אשר צולמו על ידי ג'ף בארק, צלם אופנה ניו יורקי העובד בקביעות עם מגזיני אופנה ותרבות פרוגרסיביים כמו i-D, Dazed and Confused וידוע בצילומים נרטיביים עם צבעים קרים ואווירה מלנכולית. הרבה פעמים, כמו בצילומים של פיט מיטשטש הגבול בין צילום לאמנות. בצילומים שולט גוון כחול-פיקאסו מלא אווירה טעונה שיותר ממתאים לפרסונה העמוקה ולדמויות המורכבות שפיט גילם עד כה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מבוקש גם כדוגמן. מייקל פיט על שער מגזין 'בולט', ינואר 2013/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת קנזו; טי שירט הרמס; מכנסי פראדה ושרשרת אישית של מייקל פיט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בלייזר של ראף סימונס; חולצת טי הרמס; שרשרת אישית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל פראדה; חולצת כפתורים של אלכסיס מאביי; שרשרת אישית/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת נייקי; מכנסי פראדה ושרשרת אישית/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מייקל פיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully