וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה לובשת אלון ליבנה בסיבוב ההופעות החדש

לירוי שופן

18.4.2013 / 19:25

כוכבת העל ביונסה בחרה בשמלה אדמונית ומתוכשטת של אלון ליבנה במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלה. שמו של המעצב הישראלי עומד לצד ז'יבנשי ופוצ'י

לאחר שהתברג אל רשימת המציגים בשבוע האופנה בניו יורק לחורף הבא, אלון ליבנה מסמן וי נוסף בעולם שמחוץ לישראל – כוכבת העל ביונסה בחרה ללבוש שמלה בעיצובו במסגרת סיבוב ההופעות החדש שלה. השמלה האדמונית, המשובצת בתכשיט מסיבי וזהוב באזור החזה ומאופיינת בקווים זורמים, מייצגת את כתב ידו של ליבנה, המשלב פעמים רבות בין צורות מופשטות לצלליות נשיות עוצמתיות.

זוהי אחת הבמות היוקרתיות והמבוקשות ביותר שמעצב ישראלי זכה לה בשנים האחרונות. לצד ליבנה תרמו לסיבוב ההופעות של ביונסה מכשרונם בית האופנה ז'יבנשי ובית האופנה של רוברטו קוואלי.

אתרי אופנה וסטייל מחו"ל ציינו את ליבנה כחלק מסקירת התלבושות של הזמרת בסיבוב ההופעות. בין היתר ניתן למנות את מוסף הסטייל של Usa Today ומוסף האופנה של MTV.

ממשרד יחסי הציבור של אלון ליבנה אישרו את הפרטים ומסרו: "בביקורו האחרון בניו יורק בחודש שעבר נפגש המעצב וצוותו עם הזמרת לשם התאמות ומדידות אחרונות. בנוסף לזמרת, גם צוות של ארבע רקדניות מלוות לובשות 'אלון ליבנה'".

ביונסה בשמלה בעיצובו של אלון לבנה. ספלאש
ביונסה בשמלה של ליבנה/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully